TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #46
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    29.05-2020
    Saat
    16:59
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.736
    Alınan Beğeniler
    174
    Verilen Beğeniler
    95

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Bende bugün satışı yaptım ama 2 güne zor hallettim ve burnumdan geldi.
    Tertibat sökümü , proje hazırlanması , bilmem kaç km ötedeki TSE ye gidilmesi.
    Orda biraz vakit geçirilmesi.
    Sonra en yakın notere gidilip orda aracı normale cevirilmesi.
    Ancak araba üzerinde şerh olduğu icin bu şekilde olmayacağı dendi.
    Trafige gidilmesi gerekiyor dendi. Tanıdık trafikçilere sordurduk bunu vergi dairesi kaldırması gerekiyor dendi.
    Saat geç olduğu ertesine güne bıraktık.
    Sabah erkenden nakil vasıtaları vergi dairesine gittik. (Büyükçekmece de ki)
    oradaki memur Arkadas bunu trafik şube yapar dedi. Toplandık apar topar en yakın trafik şubeye gittik.
    2 bayan vardı. Kendilerine durumu izah ettim.
    Dilekçe ve kimlik fotokopilerini istedi.
    Orda 2 dk da hazırlayıp verdim memura.
    Hanimefendi baktı , ben bunu yapamam dedi.
    Arac normal gözüküyor dedi, ne bileyim üzerinde borç olmadığını vs bi sürü bi şey söyledi.
    Yok efendim ben bunu yaparsam soruşturma geçiririm vs dedi.
    Sakinligimi korumaya çalıştım.
    Burda olumsuz yazılan seyler aklıma geldi, ve daha da kötü oldum.(aracın trafikten çekilmesi vs)
    Anlattim durumu; Noterin, aracın satılması icin normale çevrilmesi gerektiğini anlattim vs.
    Ancak çok bilmiş hanımlar bu işlemi yapmayacağını bildirdi.
    Sinirlerim tepeme çıktı ama yine sakin olmaya çalıştım.
    Bana, vergi dairesinden aracın 5 yılının dolduğunu ve borcunun olmadığını gösteren bir üst makam yazısı istedi.
    Eyv dedim ve vergi dairesine geri gittim.
    Orda arkadaş söylendi içten içe , tabi bana değil emniyettekilere kızdı.
    Ust yazıyı Ümraniye nakil vasıtaları verebilir dedi.
    Haydaaaa...
    dedim oraya mi gidicem.
    Dur bir Telefon açalım dedi.
    Başladık oradaki ilgili müdürlük ve şefliklerle görüşmeye.
    25-30 dk oradakilerle görüştük.
    Oradakiler durumun bizle alakalı olmadığına bunu trafikte halletmeniz gerekiyor dediler.
    Bulunduğum vergi dairesinde ki memur, yapacak bi şey yok başka trafik şubeye git birde orayı dene dediler.
    Ve memur bey , belki yine ayni seyler yaşamiyayim diye temiz kağıdı vs evraklar verdi.
    Bizde ahlar vahlar içinde başka trafik şubeye gitmeye karar verdik.
    Avcilar trafik şubeye gittim.
    Butun evrakları hazırladım yine, memura durumu izah ettim.
    Bakalim dedi, TC no , plaka sorguladık.
    Sonra tamam kaldıralım dedi.
    Dilekçe yazdırdı ve işlemi yaptı.
    İnanin bana o kadar sevindim ki , resmen ağladım.
    Memur sordu noldu diye , durumu anlattim.
    Dedi sen memuruna denk gelmemişsin.
    Simdi ben buna ne diyeyim.
    Bi engelliye bunları reva görenlere ne diyeyim.
    Durmadan prosedürler değişiyor , değişen prosedürleri kimse doğru düzgün bilmiyor.
    Anlayissiz memurlar cabasi tabi.
    Allah rızası icin, Engelliler ile ilgili kararlar verilirken engellilere danışılsın.
    Yapilan değişiklikler, yapılması gerekenler açık açık ilgilere yerlere yazılı olarak göndersinler.
    Kafanizi sisirdim, ins karşınıza iyi memurlar çıkar.
    Bu arada her noter bu alım satımı bilmiyor malasef. Sorup öyle gidin..
    hepimize geçmiş olsun.

  2. #47
    Üye
    ergün Avatarı

    Gerçek Adı
    ergün
    Üyelik Tarihi
    15.10-2008
    Son Giriş
    26.05-2020
    Saat
    12:43
    Yaşadığı Yer
    didim
    Mesaj
    808
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    5 yılı dolan aracımın normal bir kişiye satışını yapmak için izlenen güncel durum nedir, yakın zamanda bu işlemi yapan arkadaşlar paylaşabilirmi

  3. #48
    Üye
    Mehmetyilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    15.04-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    15:46
    Yaşadığı Yer
    ist / sefaköy
    Mesaj
    745
    Alınan Beğeniler
    78
    Verilen Beğeniler
    113

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @erhan112 peki satış yapınca yada ruhsatı değiştirirken mtv borcu çıkıyormu .yani sen satış yaparken yada yaptıktan sonra herhangi bir mtv borcu çıktımı? aslında çıkmaması lazım ama sorayım yinede

  4. #49
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    29.05-2020
    Saat
    16:59
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.736
    Alınan Beğeniler
    174
    Verilen Beğeniler
    95

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    MTV borcu çıkmaz, çünkü araç 3. yada 2. yılında muayeneye giriyor, borcu çıkarsa zaten almıyorlar.
    Ruhsat noterde normale çeviriliyor, onun için bir ücret (100-150 tl sanırım tam hatırlamıyorum) ödeniyor.
    Üzerinde şerh varsa trafik şubeden onu kaldırıyorsun, daha sonra istediğin kişiye arabayı satıyorsun.

  5. #50
    Üye
    Mehmetyilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    15.04-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    15:46
    Yaşadığı Yer
    ist / sefaköy
    Mesaj
    745
    Alınan Beğeniler
    78
    Verilen Beğeniler
    113

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mami Junior çok teşekkürler.

  6. #51
    Üye
    elvismail Avatarı

    Gerçek Adı
    İsmail
    Üyelik Tarihi
    29.07-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:41
    Yaşadığı Yer
    bolu
    Mesaj
    164
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mami Junior

    Hocam Bolu da 2 ayrı noterle görüştüm ikisi de MTV ödenecek diyor hususiye çevirdikten sonra satış için ayrıca maliye ile de görüştüm onlar da çıkar diyor bu uygulama illere göre mi değişiyor anlamadım gitti

  7. #52
    Üye
    elvismail Avatarı

    Gerçek Adı
    İsmail
    Üyelik Tarihi
    29.07-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:41
    Yaşadığı Yer
    bolu
    Mesaj
    164
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mehmetyilmaz

    hocam arkadaş sormak istediğimizi anlamadı @Mami Junior kastettiğimiz araç hususiye çevrilince engelli olmayan birisine satarken satıcı yani bizim satışı yapmamız için sistemde görünen vergiyi yatırmamız gerektiği söylendi Bolu daki noterden. yarın işlemleri tamamlayacağım inşallah bittikten sonra burdan da yazarım.

  8. #53
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    29.05-2020
    Saat
    16:59
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.736
    Alınan Beğeniler
    174
    Verilen Beğeniler
    95

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @elvismail

    Noterlerin çoğu bu işlemi bilmiyor yapamıyor malasef, yapsada yanlış yapıyor.
    Bende sadece şerh vardı onunla uğraştım o kadar.
    Ama dediğiniz şeyi başka birinden daha duymuştum.
    Daha öncesinden mtv problemi yaşamışmıydınız , araç muayeni öncesi vs.

  9. #54
    Üye
    elvismail Avatarı

    Gerçek Adı
    İsmail
    Üyelik Tarihi
    29.07-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:41
    Yaşadığı Yer
    bolu
    Mesaj
    164
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mami Junior

    Daha önce vergi sorunu yaşamadım

  10. #55
    Üye
    JoockeR Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    25.12-2018
    Son Giriş
    29.05-2019
    Saat
    14:19
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    18
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Noterler acaba engelli aracını normal araca çevirdikten sonra MTV ödemeye başlarsınız mı demek istemiş? Aracı alınca ilk MTV sini ödersin öyle alırsın ya onun gibi.

  11. #56
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    29.05-2020
    Saat
    16:59
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.736
    Alınan Beğeniler
    174
    Verilen Beğeniler
    95

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bencede, noterler işi bilmiyor.
    MTV ödemeleri her 6 ayda bir oluyor, bu aracın şu an mtv ödenmiş gözüküyor başka birine satıldıgında neden tekrar ödesin, yeni ödeme zamanı gelince ödemeye tekrar başlar.

  12. #57
    Üye
    ergün Avatarı

    Gerçek Adı
    ergün
    Üyelik Tarihi
    15.10-2008
    Son Giriş
    26.05-2020
    Saat
    12:43
    Yaşadığı Yer
    didim
    Mesaj
    808
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Arkadaşlar, aparat sökün projesini aldım, bundan sonra notere mi gidiliyor, yoksa muayene sonrasımı noter

  13. #58
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    29.05-2020
    Saat
    16:59
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.736
    Alınan Beğeniler
    174
    Verilen Beğeniler
    95

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Arabayı TSE ye muayenesine sokuyorsun.
    Varsa, trafik şubede araç üzerindeki şerhi kaldıryorsun.
    Sonra notere gidip normal araç ruhsatı çıkartıyorsun.
    Sonra tekrar noterde aracının satışını gerçekleştiriyorsun.

  14. #59
    Üye
    elvismail Avatarı

    Gerçek Adı
    İsmail
    Üyelik Tarihi
    29.07-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:41
    Yaşadığı Yer
    bolu
    Mesaj
    164
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Dün satış işlemi gerçekleştirdim. şu şekilde:
    Önce araç tertibatlı olduğu için söküm projesi çizdirip tse den belge aldım. Emniyetten 5 yıl satılamaz ibaresini dilekçe ile ücretsiz kaldırttım(noter ücretli olarak kaldırıyor). Notere gidip aracı hususiye çevirdim ve ruhsat değişti. Satış yaptım. (Mtv çıkmıyor)

  15. #60
    Üye
    Mehmetyilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    15.04-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    15:46
    Yaşadığı Yer
    ist / sefaköy
    Mesaj
    745
    Alınan Beğeniler
    78
    Verilen Beğeniler
    113

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Arkadaşlar bende dün aracımın satışını gerçekleştirdim ,benim araç aparatsız sadece otomatik vites işlemlerimi anlatayım:

    emniyet müdürlüğüne gidiyoruz,orada memura durumu anlattım ilk önce bana ümraniye vergi dairesinden bahsetti ,bende o eskidendi şimdi sadece siz yapıyorsunuz dedim artık sizdeymiş deyince tamam dedi ,ilk önce 5 yıl satılamaz olan şerhi kaldırdı sonrada arabada tertibat olmadığına dair benim engelli raporuma baktı ve bana notere verilmek üzere bu araçta aparat yoktur yazısının bulunduğu ve içinde aracımında bilgilerinin olduğu bir evrak verdi kaşeledi imzaladı ,5 dakkada bitti daha sonra notere gidip emniyetten aldığım evrağı ve ruhsatımı verip bana yeni ruhsat çıkardılar bu şekilde işlem bitti yeni ruhsat için 170 lira civarı para verdim hepsi bu mtv falan yok merak etmeyin ,aynı gün aracımın satışınıda gerçekleştirdim işlem bitti .




Sayfa 4 / 13 İlkİlk 12345678 ... SonSon