TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #856
    Üye
    StratoS Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.05-2018
    Son Giriş
    24.09-2020
    Saat
    12:09
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    2.100
    Alınan Beğeniler
    643
    Verilen Beğeniler
    162

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @machonur

    Bu konuda bir şey yaptığımı kim söyledi? Çok biliyorsunuz ya, yaptıklarıma ilgili başlıktan okuyarak bakın.
    ÖTV Limitleri ile ilgili daha kimseye ulaşmadım ve kimseye bir şey göndermedim. İlk defa açıklanacak bu uygulamayı bekliyordum iyi ki beklemişim.

    Sizin başarısız yolunuzdan gitmeyeceğim. Sizin birlik beraberlik dediğiniz ona buna laf atıp, kaba saba sözlerle kalp de kırmayacağım.

    Önce okuyun!

  2. #857
    Üye
    machonur Avatarı

    Gerçek Adı
    onur
    Üyelik Tarihi
    05.11-2018
    Son Giriş
    23.07-2019
    Saat
    15:04
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    54
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    56

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @StratoS

    İlk baştan beri söyledim yine söylüyorum. ve hep söyleyeceğim tek başına bu hiçbir zafer kazanılmaz. "Kurtuluş Savaşı" gibi... Çapanoğlu olmak isterseniz o ayrı......

    bu forumdaki ilk yazımı yeniden paylaşıyorum ve diyorum ki seçimler yakın. " sizi engellileri yani, onların tabiri ile sakatları zaman kaybı olacak diye toplu taşıma bile almıyor deyipte....


    """ Öncelikle herkese merhabalar,

    Bu konuyu Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'ndan "Erişilebilirlik Eğitimi" almış bir mühendis ve ayrıca bir engelli olarak yazıyorum.

    Maalesef ki günümüz Türkiye'sinde birçok şey iyiye gitse de, maalesef biz engelliler hala hayata tam olarak sokulmak istenmeyip bizi ötekileşme mantığı ile sözde pozitif ayrımcılık yaparak toplumda uzaklaştırmaktalar.

    Engelli bir birey olsun Ya da Gazi her şeyi geçtim normal yani sağlıklı ( ampute, S.P. vb.) bir birey eğer topluma yeteri kadar karışmaz ise, akli dengesi bozulması ile karşı karşıya kalacaktır. Çok değerli bilim insanı Stephin Hawking, engelli bir birey olmasına karşın o eşsiz beyni sayesinde dünyada birçok güzel çalışmaya imza atmış, dizilerde oynamış, konuşamamasına karşın Televizyon programlarına çıkmıştır.

    Türkiye'nin yol ve iklim şartları maalesef biz engelleri topluma karışmasını önleyen bir başka sorun kaynağıdır. Bu sorunun farkında olan Devlet ise bize pozitif ayrımcılık yaparak ÖTV'siz araç vermektedir. Ama yaptığı pozitif ayrımcılık maalesef Türkiye şartları göz önünde çoğu alırsa işe yaramamaktadır.

    Bizler insanız; hayatımızı daim ettirmek, konuşmak Devlete ve Millete yararlı bir birey olmak zorundayız. İlla her iş için kas gücüne bacaklara ya da kollara gerek yoktur.

    Fakat ben Karadeniz'de, Doğu Anadolu'da ya da Kars'ın ayazında aracım karda kalırsa ben kopup bir bacak ya da alt tarafa komple felçli bir genç olarak aracımı kardan nasıl kurtaracağım. Onu geçtim, mevsim geçişleri sebebi ile sel alan şehirlerde aracın içinde ben canımı nasıl kurtaracağım.

    Engelli- Gazi bir bireyin ötekileştirilmemesi için, hayatını daim ettirebilmesi için; 4 çeker ve maalesef bujisi olmayan yani dizel (sel baskınları yüzünden) araç satın alabilmesi için bir hak sunulması gerekmektedir ve maalesef bu 200.000 TL barajı bunu sağlamamaktadır.

    Engelli- Gazi bir birey için bu barajın en az 400.000 TL ve 2000cc motor için olması gerekmektedir. Engelli yakınlarının engelli bireylere yardım etmek amacı ile kullandıkları araçlara 200.000 TL üst sınır olabilir.

    Türkiye Ampute Milli Takımı Dünya İkincisi oldu, bu gurur duyduğumuz kişiler karda kış da antramanlara nasıl gidecekler, araçlarını mı itecekler.....

    https://www.mynet.com/ampute-milli-t...-176370-myspor

    Neredeyse Engellinin yanında olduğunu söyleyen her dernek ve vakfı telefon ile aramama rağmen olumsuz ve kaba ithamlar geri çevrildim. Kimse taşın altına elini koymak istemiyor. Bu mesajı Dernek ve vakıflara da tekrar mail ile yollacağım.

    Engelli- Gazi bir bireyler için üst sınır ve ÖTV oranlarının yeniden revize edileceği bu günlerde sizden ricam her merci ile iletişime geçmeniz. Ticari araçlarda bile daha kolaylık yapıldığı şu günlerde taksilerde bile 3 (üç) yılda yenileme şartı varken bizlere 5 (beş) şartı veriliyorken. Sesimize Kulak versinler..."""""

  3. #858
    Üye
    hocaoglu21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2014
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    411
    Alınan Beğeniler
    32
    Verilen Beğeniler
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bayii limitin 247 bin liraya çıktığını söyledi. Hayırı olsun .

  4. #859
    Üye
    StratoS Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.05-2018
    Son Giriş
    24.09-2020
    Saat
    12:09
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    2.100
    Alınan Beğeniler
    643
    Verilen Beğeniler
    162

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @machonur

    Kıskançlıkta son noktadayız, sizin adınıza üzülüyorum.

    Paylaştığınız yazımda, ilgili maddelerin yanına yaptığım çalışmaları BOLD şeklinde yazıyorum. ÖTV ile ilgili görüyor musunuz bilmiyorum ama bir şey yazmadım. Uygulamayı gördüm ve bundan sonra aksiyon almaya çalışacağım.

    Dediğim gibi, sizin için durum vahim.

  5. #860
    Üye
    hocaoglu21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2014
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    411
    Alınan Beğeniler
    32
    Verilen Beğeniler
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    Son Nokta limit 247 bin

  6. #861
    Üye
    ismayil Avatarı

    Gerçek Adı
    ismail
    Üyelik Tarihi
    15.12-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    545
    Alınan Beğeniler
    13
    Verilen Beğeniler
    24

    Zaten Değerlendirdiniz! 4
    31 mart'tan önce araba almak doğru olabilir, daha sonraki süreçte 247 binlik araba kalmaz bu gidişle, ne dersiniz.?

  7. #862
    Üye
    Crimean Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    12.06-2016
    Son Giriş
    09.02-2019
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Muğla
    Mesaj
    170
    Alınan Beğeniler
    38
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: esrarengizadam25 Mesajı Gör
    Evet alabilirsiniz
    @ciwanbilisim
    Hayır ,alamaz .Forumda başka bir konu açmıştı arkadaş. Söz konusu araç 1,6 motor Mercedes Aralık 2017 de alınmış ve fatura fiyatı denilen 220 bin TL engelli alıcının ÖTV indirimi sonrası ödediği para yani parekende satış fiyatı değil. ÖTV'li fiyatı 350 bin gibi.

  8. #863
    Üye
    Crimean Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    12.06-2016
    Son Giriş
    09.02-2019
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Muğla
    Mesaj
    170
    Alınan Beğeniler
    38
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @ismayil
    Benim merek ettiğim bu 247 bin sınırını şu anda satılan fiyat üzerinden mi (ÖTV teşvikli)) yoksa normalde olması gereken (teşviksiz) fiyat için mi alacaklar.

    Bir paylaşımda bulunayım. 2018de bazı arkadaşlar 2.0 motorlu Mazda CX5, bazıları Subaru Forester dizel alabilmişti, sonra kur farkı ile 200 bin sınırını aşınca alınamaz oldular.

    Şu an sınır 247 bin olunca Subaru bayisine sordum (Mazda CX5 çok arttı), yüksek 4 çeker Japon araç düşünen arkadaşlar değerlendirebilir, imkanları ve niyetleri varsa. Subaru Forester 2.0i Premium Plus EyeSight paketini (atmosferik benzinli) 131 bin TL ye alabiliyormuşsunuz şu an için. Motor 2.0 olduğu için zaten şu anki ÖTV teşviği uygulanmıyor, liste fiyatı normal fiyat yani. Kendim kullanıyorum sorularınızı cevaplayabilirim.

  9. #864
    Üye
    Mehmetyilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    15.04-2004
    Son Giriş
    26.11-2021
    Saat
    21:18
    Yaşadığı Yer
    ist / sefaköy
    Mesaj
    691
    Alınan Beğeniler
    89
    Verilen Beğeniler
    119

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Crimean subarunun sitesine baktım Subaru Forester 2.0i Premium Plus EyeSight başlangıç fiyatı 265.190 lira . bu durumda alamayızki maksimum 247 bin olması gerek, he bayi fiyat düşürürmü bilemem
    Ama Elegance eye sıght modelini alabiliriz onun fiyatı 238 binlira .ikisi arasındaki özelliklere baktım bi fark bulamadım
    Konu Mehmetyilmaz tarafından değiştirilmiştir (03.01-2019 Saat 01:17 ).

  10. #865
    Üye
    Crimean Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    12.06-2016
    Son Giriş
    09.02-2019
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Muğla
    Mesaj
    170
    Alınan Beğeniler
    38
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mehmetyilmaz
    Haklısın, bende emin olmak için sordum meraktan, endirekt yoldan arkadaş bayiiye sorup verdi fiyatı . Sizde bayiye bir sorun derim düşünüyorsanız.
    238 bin e 2.0i Elegance pakette var sitede ama elden gaz fren donanımı kullanan bir engelli olarak "Eyesight" adaptif cruise control sistemide içeren 2.0i Premium Plus EyeSight paketi öneririm olabiliyorsa. Akan trafikte hızı otomatik ayarlıyor, eliniz sürekli aparatta olmuyor.

  11. #866
    Üye
    Mehmetyilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    15.04-2004
    Son Giriş
    26.11-2021
    Saat
    21:18
    Yaşadığı Yer
    ist / sefaköy
    Mesaj
    691
    Alınan Beğeniler
    89
    Verilen Beğeniler
    119

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Crimean pardon cevabını görmeden kendi yazımda değişiklik yaptım ve yazını görünce kafamdaki tüm soruların cevaplanmış olduğunu gördüm
    eyvallah saolasın ,ben sadece sol ayak olduğu için aparata gerek yok bana ,birde yeni citroen c5 aircross çıkacak onu bekliyecem ben fiyatı uygun olursa onu almayı çok istiyorum şubat mart ayı gibi belli olur diyorlar. bakıcam artık

  12. #867
    Üye
    Nane Limon Avatarı

    Gerçek Adı
    Mesut
    Üyelik Tarihi
    01.01-2019
    Son Giriş
    03.04-2019
    Saat
    20:12
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 3
    arkadaşlar bu linki tüm sosyal ağlarımızda paylaşalım. 2 günde sadece burada paylaşmama rağmen 41 imza olmuş.. imza sayısı arttıkça daha fazla farkedilecektir.

    https://www.change.org/p/engelliler-...share_petition

  13. #868
    Üye
    machonur Avatarı

    Gerçek Adı
    onur
    Üyelik Tarihi
    05.11-2018
    Son Giriş
    23.07-2019
    Saat
    15:04
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    54
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    56

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Nane Limon

    Facebook grub ve saflarında paylaşıldı. En az 6 sayfa 7 kişi de ....

    Sizi tebrik ediyorum

  14. #869
    Üye
    Nane Limon Avatarı

    Gerçek Adı
    Mesut
    Üyelik Tarihi
    01.01-2019
    Son Giriş
    03.04-2019
    Saat
    20:12
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Teşekkür ederim.

  15. #870
    Üye
    Themask Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.10-2017
    Son Giriş
    21.01-2019
    Saat
    19:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Arkadaşlar herkez 200bin'r takılmış cimere şikayet edelim diyorsunuz da hiç kimse şu anda ki döviz kurları hakkında bayileri şikayet etmek aklına gelmiyor.. şuan da düşen kurları hiç nit bayi araçlara yansıtmıyor.. asıl bu vicdansızları şikayet edelim.. şuanda araçların en az %30 düşük fiyattan açıklanması lazım.. hesap ortada ..

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi