Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    yep Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2009
    Son Giriş
    11.03-2017
    Saat
    10:26
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaslar dün itibariyle heyete girdim ve sonucu il saglık müdürlüğüne yollucaz dediler
    anlamadıgım bunlar bir kere yönetmeliği hicmi hic bilmiyorlar koskoca bakırköyun göbeginde birde araştırma hastaneleri
    üniversite hastanesi olmuş 300 Tl rapor ücreti ödedim anlamadıgım bu il saglıga ne zaman gider bana nasıl ulasırlar kac günde yollarlar il saglıktada heyet beni görecekmı bu işlemleri yapan arkadaslardan yardım istiyorum nekadar sıtreslı bir hale koydular bizleri hayırlı cumalar
    cümleten............

  2. #2
    Üye
    BLACKSAGAT Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.07-2016
    Son Giriş
    22.03-2017
    Saat
    17:58
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    338
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben lütfü kırdar hastanesinden aldım ücret ödemedim ve prosedür aile hekiminden sevk alıyorsunuz ve o sevkte yazan hekimlere randevu alarak bir bir giriyor imza kaşe bastırıp ortopedi yada rahatsızlığın olduğu doktora rahatsızlığınızı koduyla yazdırıp tertibatlı araç kullanımı için sağlık kuruluna sevki mümkündür yazdırıp sağlık kuruluna teslim ediyorsunuz ve 3 4 hafta sonra sağlık kurulu sizi arıyor ve çemberli taşa yakın bir bina var il sağlık kurulu siz onun biraz daha aşşağısındaki ekbinaya gidiyorsunuz 1 saat içinde falan kağıdı veriyorlar. oraya çağırıldığınızda sultanahmet ve çemberli taş arasında pier loti cafe var onun yanından inince tam önüne geliyorsunuz bu kadar basit yani. Ehliyetiniz varsa halk bankasına 15 tl yatırıp biometrik foto ve bu kağıtla emniyete gidip ehliyetinizi değiştirebilirsiniz. Kursa gitmenize de gerek yok.

  3. #3
    Üye
    Altuntaş Avatarı

    Gerçek Adı
    Güner Altuntaş
    Üyelik Tarihi
    15.08-2014
    Son Giriş
    17.02-2017
    Saat
    12:25
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bende daha yeni aldım ehliyeti özel bi hastaneden de alabılırdın 80 tl ye 300 çok olmuş 15 gun sonra cagırıyor il saglık kendı belırledıklerı hastane semıner salonlarına orda 1 saat beklıyorsun sonra sıra asılıyor cagırıyorlar 10 dk girip çıkıyosun benı anadolu yakasında ıkamet ettıgım için FSM EA hastanesine çagırdılar sonra raporu alıp çıkıyorsun mnıyetten randevu alıp biometrık fotonla gidip 15 dk.lık bi işlemle halledıyorsun 1 haftaya ptt ile gelıyor evıne kartın.

  4. #4
    Üye
    yep Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2009
    Son Giriş
    11.03-2017
    Saat
    10:26
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim bakırköy sadi konuk heyeti inanirmisin iz hiç bilgisi yok gibi bende h tipini b cevirilecekmis diyorum sen sağlam ehliyet istiyor diyorlar eski raporumu gösterdim özel donanimlı sol ayak pedal olarak araç kullanabilir yazıyor dediler eski raporun aynısı verdik ama sevk biz gondericez
    Dediler elden vermediler kod olayında biliceklerini zannetmiyorum zaten kafam karıştı il sağlıkta problem olurmu nasılsın oraya ulaastigi ni ogrenicem bana nasıl ulaşacaklar Baska önerisi olan arkadaşlar dan yardım istiyorum elden kesinlikle vermediler
    Bide arkadaşlar kodlamada 103 kodu var bunlar sağlık raporu almanın sınırı yani anladığım kadarıyla her 2 yılda bir biz engelliler bu eziyeti çekiciz gibi görünüyor allah yardımcımiz olsun

  5. #5
    Üye
    BLACKSAGAT Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.07-2016
    Son Giriş
    22.03-2017
    Saat
    17:58
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    338
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    kartal lütfü kırdar en iyisi birde ücret falan da talep etmiyorlar dayım gitti 600 tl dediler şok olduk ama herhalde ötv indirimi için alacağı rapor falan dahil demişler sadi konuk hemde çok kalabalık sıra bulmak çok zor pazar gecesi nete girdik 5 dkda doldu lütfü kırdara randevu aldım 2 gün sonra biz ehliyet için geldik deyince aile hekimine yönlendirdiler almak isteyenler anadolu yakası daha rahat tavsiye ederim.

    @yep
    yeni yasaya göre engelli yada değil herkes 5 senede bir sağlık raporu alarak şöfor olabilir diye kanıtlamak zorundaymış. 103 kodu ise genelde hastalığında ilerleme olan kişilere verilir mesela bir abinin kas hastalığı varmış bu kod yüzünden 2 senede bir bakıma gidiyormuş mayıs haziran gibi gittiğinde sürücü olamaz vermişler kendisine bu yüzden o sürekli oranı artan hastalıklarda şart
    Birde bu aile hekiminin sevk ederken verdiği rapor kağıdının altında 2 sene geçerli kısmına takılan arkadaşlar var o ibare eğerki raporu aldınız ve 2 sene birşey yapmadınız yada bu sürede ehliyeti alacak sınavları veremediniz 2 sene sonra yeniden rapor alacaksınız demektir