Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Tuna51 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.02-2015
    Son Giriş
    21.03-2015
    Saat
    23:31
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Öncellikle herkeze meraba arkadaşlar
    Ben 2010 yılında %90 engelli kızım üzerine Renault megane sport tourer aldım 60 lık aracı 35 e felan almıştım o zamanlar heralde ,5 yıl doldu ve bundan 1 hafta önce bir alıcı ile anlaştık tam notere gittik ve noter mahkeme kararı olmadan satamassınız dedi ve mahkeme başvurusunu yaptım sulh hukuk mahkemesi işte ve şuan bekliyorum 1 haftadır da araştırıyorum internet sitelerinde ,forumlarda felan vasili olan %90 olan araç satımı ile alakalı konularını bir türlü bulamadım şimdi sorularım
    1-Kızımın üzerine olan bu engelli aracını satarken mahkeme araca fiyat biçiyormuş diye duydum doğrumudur?
    2-Şimdi araca fiyat biçiyorlar ve o fiyatın üstüne çıkılıyormu??
    3-Ve birde mahkeme banka hesabı felan açıyormuş parayı oraya yatırıyormuşum ve yeni bir araç alırken yene izin isteyip bankadan parayı çekiyorumuşum yani ben yeni bir araç almasam o parayı çekemezmiyim yada ötv sini felan alırken almadık ya o ötv yi felan ödeyecekmiyiz ?
    4-Mahkeme dava tarihi verecekte ne kadar sürer yani ne kadar bekliyeceğim şimdi ???
    ---Bu konuları bilen varsa lütfen yardım edin ne kadar karmaşık iş kafam allak bullak bu satış işlemleri off yardımlarını bekliyorum

  2. #2
    Üye
    yunus.emre Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2014
    Son Giriş
    20.04-2017
    Saat
    12:10
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    132
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    1.mahkeme araca fiyat biçmiyo diye biliyom fakat yanılıyorda olabilirim.
    2.evet araç satıldıgında para bir hesaba yatmakta ve özürlü kişinin giderlerine para harcanmaktadır fakat bu harcamaya sadece mahkeme(hakim) izin vermektedir.Yok ben o parayla yine araba alcam diyosan ona da hakim karar vermekte.
    4.bende mahkemeden araç alımı için izin alma aşamasında oldugum için başvurdugum tarihten 1 ay sonrasına mahkeme günü verdiler.Genellikle dosya yogunluguna baglıdır ama 1 aydan aşağı duruşma günü vermezler. bizim duruşma tarihi 25 şuabat ta. 10-15 günede gerekçeli karar çıkmakta yani süre 3 aya yakındır.

  3. #3
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    03:09
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.940
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Ne yaptınız @Tuna51 ?




Başlığın Etiketleri