Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    mesutt Avatarı

    Gerçek Adı
    mesut şahin
    Üyelik Tarihi
    15.05-2011
    Son Giriş
    25.05-2015
    Saat
    17:45
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Ben 10 senedi araba kulanıyom numuneye gitim vermediler 5 6tanede özele gitim onlar saden biz vermiyoz dedi bana b alırsın dediler b deil h bile alamıyok şimdi arabayı ehliyetsiz kulanıyom biz insan deilmiz normel insandan iyi kulanıyom emide düz kulanıyom

  2. #2
    Üye
    efekt Avatarı

    Gerçek Adı
    No name
    Üyelik Tarihi
    27.10-2005
    Son Giriş
    07.11-2017
    Saat
    14:07
    Mesaj
    620
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    off ne diyim kardeş; elleri kolları bacakları olmayan, protezlerle olsun, protezsiz olsun minubus kullanırken yurtdışında; sen kendi ülkende bisiklet bile kullanama, kullanırsan şaşılacak iştir zaten. sisteminin objektif olması lazım ve seninle birinin araçta oturması lazım. bana göre yatalak olmadıkça engelliye h sınıfı ehliyet ve özel tertibatlı otomobil kullanabilir raporu verilmeli ve pratikte - uygulama da kullanıp kullanmadığını sürücü kursundaki hocamın değerlendirmesine bırakılmalı. ve aracının engeline uygun hale getirildiğine dair TSE'ye ait tertibat projesinin bir nüshası da hastaneye gönderilmeli ilgilinin dosyasına konulmalı ve yeniden rapor alma için muracaat edildiğinde aracı ile ilgili tertibat projesini de görülmesi

  3. #3
    Üye
    mesutt Avatarı

    Gerçek Adı
    mesut şahin
    Üyelik Tarihi
    15.05-2011
    Son Giriş
    25.05-2015
    Saat
    17:45
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    ne yatala elimde az kasılmam o da vazla engelim yokk ginedee alamıyom

    lan biz insan deilmiz amcaoglarım almış ben alamadım la soruyolar sen nie almandı die bende sonra alcam diyom ehliyetsiz araba kulanıyom duysun polisler korkum yok