Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    omerkaplan Avatarı

    Gerçek Adı
    ömer
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    07.12-2015
    Saat
    09:36
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    H ehliyetimde ticari araç kullanamaz ibaresi var başka bişey yok normal bi aracım var çevirmede bi sıkıntı olmuyor ama herhangi bi kazada suçlu olmazsam bile banada ceza yazıyolar ehliyeti ruhsata ve plakaya işletmediğim için bu durumda ne yapmam gerekir işlemleri nasıl yapacam bide ruhsata işlettiğim zaman arabanın değeri düşermi bilen arkadaşların cevap vermesini rica ederim teşekkürler....

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:18
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.941
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sol elinizden kısıtlılığınız var sanırım. "otomatik vitesli araç kullanır, h sınıfı sürücü belgesi alır" ibareli rapor almalısınız. O zaman otomatik vitesli tüm araçları kullanaiblirsiniz:

    http://www.engelliler.biz/forum/ozel...cin-rapor.html

    http://www.engelliler.biz/forum/ozel...-kavustum.html
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    omerkaplan Avatarı

    Gerçek Adı
    ömer
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    07.12-2015
    Saat
    09:36
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sayın OturanBoğa H ehliyetim var ,özel donanımlı,otamatik vitesli araç kullanması uygundur raporumda var ama ehiyeti ruhsata işletmek gerekiyormuş plakayla yoksa H ehliyetle normal araç kullanamazmışım ozman aracın değeri düşermi işlettiğim zaman yoksa ben ötv dende yararlanamıyorum ortada kaldım.sizce ne yapayım ) yazılarınızı ve yorumlarınızı da bayadır takip ediyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyosun abi walla helal sana çok teşekkür ederim ..

  4. #4
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:18
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.941
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    "otomatik vitesli araç kullanır, h sınıfı sürücü belgesi alır" ibareli rapor almalısınız. Bunu yaparsanız, ruhsata bir şey ekletmenize gerek yok. Raporu alıp Emniyet'e götürür, "otomatik vites" ibaresini ehliyetinize/dosyanıza işletirsiniz...
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...