Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sonortak Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.09-2011
    Son Giriş
    19.03-2013
    Saat
    17:28
    Yaşadığı Yer
    Samsun
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba arkadaşlar.H Sınıfı Ehliyetimle Otomatik vitesli tertibatsız araç alacağım rapor vs her şey hazır sorum sitede araştırdım hatta sordum da bu durumda aracı herkes kullanabilir ruhsatta sadece 5 yıl satılamaz vs yazar deniliyo ama bi kaç yeni konu da dahil şu yazı paylaşılmış otv - Otomatik vites tertibatsız araç ruhsatında kimlerin kullanabileceğine dair ibare..?

    burda 3.dereceye kadar denmekte yazının tarihi eski şimdi 3.dereceye kadar değil de herkes kullanabiliyosa bununla ilgili değişiklik http://www.engelliler.biz/forum/ozel...al-edildi.html bu yazıyı paylaşırsınız belki ben bu yazıda öyle bi madde göremedim yada kaldırılmış bi madde şimdi giderim emniyete memur derse yok 3.dereceye kadar ben itiraz ederim nerde düzenleme göster dediğinde sorun çıkmasın göstereyim ruhsatı doğrusu neyse öyle alayım bilgisi olan tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    14:53
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.874
    Alınan Beğeniler
    935
    Verilen Beğeniler
    1.230

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Araç üzerinde özel donanım yoksa, o arsacı istisnasız herkes kullanabilir: http://www.engelliler.biz/forum/ozel...al-edildi.html
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...