Toplam 13 mesajın 1-13 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sairyakamoz Avatarı

    Gerçek Adı
    www.dijitalevren.com
    Üyelik Tarihi
    29.09-2003
    Son Giriş
    18.08-2015
    Saat
    22:44
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    48
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Açıköğretim mi yoksa Açıktan kazıklama mı anlamadım. 2 ders var kitap vs yok ama ödediğimiz ücret 344 milyon nerede ise bir asgari ücret yuh yani AOF'e yazdım birkac mail ama ne yazık ki cevap vermiyorlar bile kaideye almıyorlar demek ki. Bu yapanların sosyal olduğunu düşünenler biraz yanılıyoruz sanırım. Artık anladık ki kültür almak ta eğitim almakta güçleşti. Oysaki Atatürk bu gençlere eğitim vermiş mükemmel bir alfabe bırakmıştı. Biz bunları okuyamadıktan sonra ücretsiz veya düşük ücretle ne yapacaz. Yazık wallaha normal nüversiteye gidenlere ailelerine. Atatürk 'ün bize bıraktığı serveti yiyip bitirdik. Mallisef ne günlere kaldık. Kınıyorum Açık Öğretimi..

  2. #2
    Üye
    Hoskal Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.08-2004
    Son Giriş
    08.01-2016
    Saat
    17:02
    Mesaj
    69
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Mehmet Ali ERBİL'i ve o'nun gibi engellileri malzeme yaparak para kazananları kınıyorum

  3. #3
    Üye
    Gothica Avatarı

    Gerçek Adı
    Saliha C.
    Üyelik Tarihi
    26.06-2005
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    15:24
    Yaşadığı Yer
    Kırgız Yurdu Ulupamir
    Mesaj
    6.857
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    2
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    şairyakamoz ücret konusunda haklısın. sınav , kitap vs bahanesiyle yüksek oranda ücret alınıyor aöf de iktisat -*işletme gbi bölümlerde 344 YTL iken bu fiyat İng. Öğretmenliğinde 1.200 YTL. nerdeyse 2. öğretim harcı kadar.

  4. #4
    Üye
    Elaya86 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2006
    Son Giriş
    09.11-2006
    Saat
    12:43
    Yaşadığı Yer
    eFHaRisto poli:)
    Mesaj
    26
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bende bir açık öğretimliyim ama oda olmasa okuyamıcaz be kardeşim :roll:

  5. #5
    Üye
    aydin_3454 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.03-2006
    Son Giriş
    11.10-2011
    Saat
    11:25
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    119
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Öğrenmeninde bir bedeli var arkadaşlar.unutmayınızki oradan alınan harçlar ile ihtiyacı olanlara burs verilmektedir.Bir de ekonomik durumu iyi olmayanları düşünseler............

  6. #6
    Üye
    Muhib Yeşil Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.04-2006
    Son Giriş
    11.07-2006
    Saat
    19:10
    Yaşadığı Yer
    Hatay - REYHANLI
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Açıköğretimi kazandığım halde parasızlıktan kayıt yaptıramadım.(2 yıl önce)

  7. #7
    Üye
    Engellektuel Avatarı

    Gerçek Adı
    Aykan
    Üyelik Tarihi
    08.11-2004
    Son Giriş
    14.12-2017
    Saat
    21:25
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    984
    Alınan Beğeniler
    23
    Verilen Beğeniler
    21
    Blog Mesajları
    21

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bende kınayım aöf yi

    roac belirtmiş 1200 ytl ödenen bölümlerinde oldugunu

    bende 1700 ytl değerinde bilgi yönetimi öğrencisiyim

    ücretin yüksekli bi yana yüksekliğin nedeni bi yana

    bizlere verilen kitaplar ve lisanslı cdler yuzunden bu bolum ucreti faiş miş

    peeeehhhhh derim ben buna nedenmi peh derim

    senin bana verdiğin kitap piyasada satışa açık olan kitapsa
    verdiğin cdler zaten her bilgisayar kullanıcısında olması gereken cdlerse

    buna zorla ürün satmak denmezde ne denir sorarım size

    ve gelelimsınavlara

    toplama kampı gibi ankara istanbul diyarbakır gibi tam hatırlamıyorum ama 4 sınav yeri mevcut

    dedimya toplama kampı gibi oluyor sınav gunlerimiz

    peki ama sorun ne
    söyleyim sorunu
    uygulamalı bir sınav değil

    ver kitapçıklarımızı önümüze oku doğru şıkkı işaretle


    iyide beni ankaraya kadar niye yordun

    vaktiyle bu öğretimin proje sahasında görevli bir hoca demişki hadi bi değişiklik yapalım bunlar bu kadar para veriyo

    birrazda gezditrelim bunları sadece şu illerde sınava girilsin

    hepsi bi yanada dayatmalı satış hala zoruma gider

    dün yatırdım 950 ytl ilk taksit,

    karşılığı nemi alcam
    arkadaş yayınevinin kitapları
    microsoft bilmemne lisanslı cd

    e hocam bu kitaplar bende var
    cd de zati kullanıyorum diye aldım hemide lisanslı

    olurmu kitaptır yırtılı cddir çizilir

    ver 1700 ytl yedek bulunsun

  8. #8
    Üye
    Gothica Avatarı

    Gerçek Adı
    Saliha C.
    Üyelik Tarihi
    26.06-2005
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    15:24
    Yaşadığı Yer
    Kırgız Yurdu Ulupamir
    Mesaj
    6.857
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    2
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: AYKAN
    Bende kınayım aöf yi

    roac belirtmiş 1200 ytl ödenen bölümlerinde oldugunu

    bende 1700 ytl değerinde bilgi yönetimi öğrencisiyim

    ücretin yüksekli bi yana yüksekliğin nedeni bi yana

    bizlere verilen kitaplar ve lisanslı cdler yuzunden bu bolum ucreti faiş miş

    hepsi bi yanada dayatmalı satış hala zoruma gider

    dün yatırdım 950 ytl ilk taksit,

    karşılığı nemi alcam
    arkadaş yayınevinin kitapları
    microsoft bilmemne lisanslı cd

    e hocam bu kitaplar bende var
    cd de zati kullanıyorum diye aldım hemide lisanslı


    olurmu kitaptır yırtılı cddir çizilir

    ver 1700 ytl yedek bulunsun
    - :arrow: o sınıfta ilk yılınsa "Öğretim Gideri" denen o faiş fiyatı kitap vs parası diye ödersin. Artı “Cari Hizmetler Maliyetine Öğrenci Katkısı” denen harcı da ayrıca KYK 'na ödersin. hele bi de o dersi alttan alıyosan; kitabı tekrar vermez sana ama parasını paşa paşa ödersin.
    - :arrow: 3 dersten kalırsın; dönem kaybı değil sene kaybın olur. hadi al baştan 3 ders için aynı yılı bi kere daha okursun. yine aynı harcı ödersin aynı sıınavlara girersin vs vs...
    sınavlara gelince;;
    :arrow: sınavlar testtir, yüzyüze eğitim alınmadığı için kolaylık olsun diyeymiş. iyi güzel, hoş da;
    bütün bölümlerde 1 vize 1 final vardır,
    ingilizce öğretmenliğinde 3 vize 1 final.
    2. vizeyi yazılı sınav yapar klasik.- :arrow: final notuna itiraz hakkın yoktur. neymiş efendim , bilgisayarda okunuyomuş kağıtlar zaten.
    - :arrow: kanaat notu die bişey yoktur! sözel derslerden 50, bölüm derslerinden 70 ise ortalaman(ingilizce öğretmenliği bölümü için) geçersin sınıfı.
    - :arrow: 69 aldıysan vay geldi haline 1 sene daha alırsın o dersi...
    :arrow: vs vs vs... hangi birini kınayalım :lol:
    harç olayı da çok komik, derecelendirilmiş. şu kadar sene kaldıysan bu kadar ödersin falan filan :P


    carihn3 - [Kınıyorum] Açıköğretimi ... cariiuk3 - [Kınıyorum] Açıköğretimi ...

    böle bişi işte :lol:
    :arrow: ha bi de , rektörün ; (ing. öğretmenliği bölümü öğrencileri için) AÖF lileri görünce yürüyen yeşil dolarlar görüyorum dediğini duymuştum geçen yıllarda
    :evil: :evil:

  9. #9
    GoKcHe
    Misafir Üye
    GoKcHe Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yaaa hem 4 gün mühlet verilio hemde fiatlar uçuk yaaa :shock: bende bugün öğrendim kayıt tarihini ve cuma son.. 430 ytl yi nası sölicem bizimkilere, bi de bi dünya şeyle uraştırıyorum ailemi şu aralar üstüne bunu hayatta söleyemem. ( bi de bunun üstüne 1. sınıfı yine okumam gerektiği gerçeği var başıma kakıcaklar.. )


    arkadaşlar ben bu açıköğretimi donduramam mı bir sene? bilgisi olan var mı? bu sene dondurup seneye yine devam edebilirmiyim, bi de dondururken de böyle yüksek ücretler ödeniyormu çok acil cevap bekliorum bilgisi olan arkadaşlardan ?? (öldüm ben )

  10. #10
    Üye
    Engellektuel Avatarı

    Gerçek Adı
    Aykan
    Üyelik Tarihi
    08.11-2004
    Son Giriş
    14.12-2017
    Saat
    21:25
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    984
    Alınan Beğeniler
    23
    Verilen Beğeniler
    21
    Blog Mesajları
    21

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    duyuru49.htm - [Kınıyorum] Açıköğretimi ...
    aha buda benimki

    gökche avatarın çok hoş

    getti paracıklaarrrr

    ve kayıt dondurmaya gelince sadece 1 kereye mahsus oldugunu biliyorum
    ayrıntılı bilgiyi bağlı oldugun aöf burosundan öğrenirsen doğru cevabı almış olursun

    roac hocam
    peki sizdede devamsızlık varmıdır
    biz her fata ödev yolluyoruz
    1 dersten en az 3 ödev yollamayan devamsızlıktan kalıyor

  11. #11
    Üye
    Gothica Avatarı

    Gerçek Adı
    Saliha C.
    Üyelik Tarihi
    26.06-2005
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    15:24
    Yaşadığı Yer
    Kırgız Yurdu Ulupamir
    Mesaj
    6.857
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    2
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: AYKAN
    roac hocam
    peki sizdede devamsızlık varmıdır
    biz her fata ödev yolluyoruz
    1 dersten en az 3 ödev yollamayan devamsızlıktan kalıyor

    AYKAN bizimki biraz farklı. tam açık öğretim değil aslında. 1. ve 2. sınıf örgün yani yüzyüze eğitim(2. sınıfta staj var) . 3. ve 4. sınıf ise dışardan aöf sistemi. (4. sınıfta yine öğretmenlik staj uygulaması var). devamsız lık hakkı %10. yani yüzyüze aldığın ders için okula 2 gün gitmez ve o derse 2 gün girmezsen direkt kalıyosun malesef.
    Staj da hele hiç affı yok bütünlemesi de yok zaten stajın. ÖDEV olarak, staj raporu var. raporları zamanında teslim etmen gerekiyo. yoksa Vay geldi haline
    :lol: :lol: yani kısacası; maddi metayız biz onlar için

  12. #12
    Üye
    gulpembe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.12-2004
    Son Giriş
    09.01-2017
    Saat
    01:23
    Yaşadığı Yer
    Elazığ
    Mesaj
    183
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    evet Harçlar çok yüksek. Bende Sınıfımı geçemeseydim. Okulu bırakacaktım. çünkü Sınıf tekrarındada Harç ödüyoruz.

  13. #13
    GoKcHe
    Misafir Üye
    GoKcHe Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    bugün aof binasına gidip okul dondurma olayını sordum. kayıt yenileme parasını yatırmadığım takdirde okulun donmuş oluyormuş. bu 3 kasıma kadar ödemezsem mesela, otomatik olarak seneyi kaçırıyor ve dondurmuş oluyormuşum. yani extradan uğraşmalı bi durum yok. seneye de kayıt parasını ödemeyerek dondurma şansım varmış ama en fazla iki sene oluyormuş. 3. sene de kayıt yenileme parasını ödemessen atılıomuşsun açıköğretimden. bende bu sene dondurup seneye devam edicem öle görünüo.. hayırlısı bakalım..

    bu arada tşk.ler AYKAN. senin avatarında çok cici