Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    ka_rakartal Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.11-2008
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    16:34
    Mesaj
    210
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba arkadaşlar bu sene lysye gireceğim ama lys ile ilgili cevabını merak ettiğim birkaç şey var ben sosyal sınavına girip oradan tercih yapacağım ama en az 2 oturuma girmek şart mı yani lys 3 ve lys4 e girmek zorunda mıyım? birde ygs için tarih ve coğrafa kitabı almıştım konular benziyor gibi ama lys içinde ayrıca almalı mıyım ve bu soruların cevabına göre önerbileceğiniz öğretici kitaplar ve konu testle ile deneme testleri nelerdir lütfen yardım edin
    Konu ka_rakartal tarafından değiştirilmiştir (25.03-2015 Saat 12:26 ).

  2. #2
    Üye
    tysharp Avatarı

    Gerçek Adı
    Çağlar
    Üyelik Tarihi
    16.09-2014
    Son Giriş
    31.07-2017
    Saat
    12:12
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    71
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Kardeşim öncelikle ygs ile ilgili bilgim yok .Ancak konu,test, deneme filan bunları çok iyi anlarım. Bak en güzeli ne biliyor musun? Gideceksin bir kitapçıya ve kitabı inceleyeceksin. Bazı kitaplar kolay olur,gereksiz bir kitap olur onu beğenmezsin. Bazıları gereksiz zorlukta olur. O yüzden gidip incelemekte fayda var..Güvender tarzı kitabı referans alabilirsin.Yani hangisi uygun anlaşılır zaten. Gidemem özel durumum var diyorsan o zaman diğer arkadaşlar yorum yazsınlar onlara göre internetten sipariş verirsin. İyi çalışmalar...