Sayfa 7 / 7 İlkİlk ... 34567
Toplam 96 mesajın 91-96 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #91
    Üye
    andante Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.01-2005
    Son Giriş
    15.12-2009
    Saat
    18:11
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    811
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Sevgili dostum,

    İstanbul yani bu efsunlu kent, kollarını açmış bekliyor dostlarını...

    Yani özlediysen, kutlanacak bir sürü şey varken hem de!!! ne işin var o sıcak yerlerde. Bak havalarımızda serinledi, gayet güzel nefes alabiliyoruz artık, hadi bir kaçamak yapın..

    Avni Anıl dan pek söz etmemişiz buralarda.

    Yani havada aşk kokusu olacak ve biz Avni Anıl ı es geçeceğiz. Bu İzmir li büyük sanatçıyı anmadan geçmek olmaz..

    hanımelinin pek çok sevdiği Türk Müziği görüntülü eşliğinde... :lol:

    Ümidim Sen Aşkım Sen

    Hadi kuyucak dostum, gel de bu şarkıyı yaşayarak söyleyelim

    Bu akşam bütün meyhanelerini dolaştım İstanbul'un

    Ve bu da hepimiz için....

    Ağla Gitar

  2. #92
    Üye
    andante Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.01-2005
    Son Giriş
    15.12-2009
    Saat
    18:11
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    811
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Küçük bir ayrıntı için geri döndüm arkadaşlar.

    Bir önceki yazı da Avni Anıl dan söz ederken , çok sevdiğim bir parçasını oğlunun flamenko gitar eşliğinde olan şeklini sizlere kopyalamıştım.

    Aslında sözleriyle de çok güzel bir şarkıdır. Ümit Yaşar ın sözleriyle müzik öylesine güzel uymuştur ki, sözlü kısmını bulup eklemeyi istedim. Buldum da. Sizleri bilmiyorum ama ben youtube da yorum yapanların yazılarını okumayı çok seviyorum.

    Halkımı çok seviyorum yaaaaaa. Müthişler yapılan bir yorumu almak istiyorum izninizle.

    rahmetli alpacino huseyin amcam cok severdi bu sarkiyi ona armagan ediyom ve tum silifkelilere
    alpacino hüseyin amcayı çok merak ettim, sizleri bilmem...

    Ağla Gitar

  3. #93
    Üye
    Hanımeli Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.07-2007
    Son Giriş
    17.12-2007
    Saat
    23:05
    Mesaj
    123
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kuyucak porto fino parçası karşısında hangimiz duygulanmayız ki!...
    Yüreğine sağlık, denizden çıkıp tekrar çaldırmana da değdi doğrusu…

    Sanem var ya bu gönderdiğin görüntülerle beni çok güldürdün …
    Valla beni görmeden, beni bu kadar net tanıyanına da rastlamadım pes…
    Teşekkür ederim sana da….



    Size Zeki Müren den dinletmeyi çok isterdim ama bulamadım maalesef…
    Bu hatunla idare edin… :wink:


    http://youtube.com/watch?v=fjTM4a8f3V8

  4. #94
    Üye
    nüans Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.03-2007
    Son Giriş
    19.05-2016
    Saat
    21:51
    Mesaj
    306
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben bu parçayı çok seviyorum yaa... Valla firar edesim geliyo Antalya'ya ops: :wink:

    solist :arrow: Melihat Gülses

    http://youtube.com/watch?v=w9F-nsXjv-s

  5. #95
    Üye
    LEWO Avatarı

    Gerçek Adı
    www.ejdermuzik.com
    Üyelik Tarihi
    25.04-2007
    Son Giriş
    27.09-2012
    Saat
    13:26
    Yaşadığı Yer
    Ä°zmir, Turkey, Turkey
    Mesaj
    95
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    valla harikasınız Avni Anıl hocayı görürsem andante ve bu forum sayfasından bahsedeceğim ona sağlıklı uzun ömürler diliyorum kendisine,izmirli olarakta kendisiyle gurur duyuyorum...

    bir şarkısını dinlemedende olmaz tabiki
    Düyek Beste: Avni Anıl Güfte: Ümit Yaşar Oğuzcan
    Seçil Heper-Bir ateşim yanarım

    http://www.youtube.com/watch?v=tphuuwOz948

  6. #96
    Üye
    zeynepp18 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.08-2009
    Son Giriş
    02.02-2017
    Saat
    14:59
    Yaşadığı Yer
    muğla
    Mesaj
    403
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    alaattin yavaşça- bakışların kıvılcım..
    süperdir..




Sayfa 7 / 7 İlkİlk ... 34567