Sayfa 3 / 5 İlkİlk 12345 SonSon
Toplam 61 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    bibiş Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.10-2009
    Son Giriş
    07.04-2010
    Saat
    23:50
    Mesaj
    11
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    ya ben yenı oldugum ıcın tam bılemıyorum ama bu kok hucre tedavısını deneyen bı arkadas vardı sankı defnex dı sanırım sonuc ne oldu?

  2. #32
    Üye
    garraro Avatarı

    Gerçek Adı
    garraro
    Üyelik Tarihi
    07.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    654
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    koşuyorrrrrrr şuanda
    arkadaşım giderken davul zurnayla gider bunlar bir ben gidiyorum derler ama bi giderler pir giderler sonlarını bilen olmadı hiççç
    onun için güvenme burda öyle ben gittim kök hücre oldum diyenlere
    gelişme olsa zaten aynı giderken ki gibi davul zurnayla haber verirler merak etme

  3. #33
    Üye
    bibiş Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.10-2009
    Son Giriş
    07.04-2010
    Saat
    23:50
    Mesaj
    11
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bırde tam keside yurume yada ılerleme kaydetme ıhtımalı sıfırmı yanı ,ne olur olan umudumuda almayın

    ----------

    haklısın valla..

  4. #34
    Üye
    garraro Avatarı

    Gerçek Adı
    garraro
    Üyelik Tarihi
    07.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    654
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kardeş bu işin tam kesisi yarım kesisi ezilmesi falan hikaye valla kesi olupda yürüyende var kesi olmayıp ezilme olup yürüyemeyende var.
    milli piyango oynadın mı hiç hayatında?
    aynen öyle bişey, talih kuşunun başına konmasını bekliycen yani
    allah sabır versin ne diyim

  5. #35
    Üye
    bibiş Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.10-2009
    Son Giriş
    07.04-2010
    Saat
    23:50
    Mesaj
    11
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bu bıle umut verıcı sagol ..inanclı bı ınsan olarak asla asla dıye bısey yoktur sonucta dedıgn gıbı ALLAH ol dedımı olur..nasıl aldıysa verecek olanda o ,allah hepımızın yardımcısı olsun..

  6. #36
    Üye
    besalti20 Avatarı

    Gerçek Adı
    celal beşaltı
    Üyelik Tarihi
    15.02-2009
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    22:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.989
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    hehehe o-n-u-r abi haklısın valla) ama aslında sadece ısı madıyata dokmeyelım bulunmussa bulundugunu soylesın veya baska bır ulkede baska bır hasta ıylestırsınlede oyle
    yada bekleyelım be abı onun ııcınde bı cozum bulurlar

  7. #37
    Üye
    fikri Avatarı

    Gerçek Adı
    fikri
    Üyelik Tarihi
    27.04-2009
    Son Giriş
    01.10-2014
    Saat
    13:56
    Yaşadığı Yer
    ordu/perşembe
    Mesaj
    128
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ya amet abi beniyanlış anlama bende hergün dua ediyorum Allaha. Benim demek istediğim inanç hani hep diyolarya bu olur ama gerçekten inanman lazım ne yani ben düşünce gücüylemi iyileşecem. Öleyse tıpba hiç gerek yok herkes otursun kendini düşünceyle iyileştirsin. Ya sen iyileşeceğine inanmıyosan iyileşemessin . Niye? ben uzaylımıyım. Burda herkes iyileşme umudu elbetteki taşıyo ama bazı gerçekleride göz ardı etmemek lazım. Ben hiç bişe yapmadan oturayım Sonrada ben iyileşecem deyip bekleyim. Böyle inanç olurmu. OZaman orda ben bilim adamayım diyenler neden uğraşıyor. Herşeyden önce bence kendimizi en kötüye hazırlamalıyız. Böylece iyi olursa zaten seviniriz. Ama ya kötü olursa. İşte ozaman en azından kendimizi çok fazla yıpratmayız

  8. #38
    Üye
    besalti20 Avatarı

    Gerçek Adı
    celal beşaltı
    Üyelik Tarihi
    15.02-2009
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    22:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.989
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    FİKRİ abi yanlıs dusunuyorsun sadece ıyı olacam dusuncesıyle ıyelesme tabı kı olamaz sacma hatta fakat senınde bunu kendını demenle ıylesecegım demenle oncelıkle beynın bedenın ıylesme ıcın yapılan tektıgı ıstıyor olmasına hazırlıyor olmandır..yanı soyle ıstemek kabul etmek ıylesmenın yarısı dıye dusunmek daha guzel..sen beden ıstemedıkten sonra bılımde hıc bı seyde care olmaz...saglam bırını dusun mesela kendı kendını pıskolojıkmen cokertebılır dımı..buda onun gıbı bı sey..
    GUZEL DUSUN GUZEL OLSUN..ıns.

  9. #39
    Üye
    fikri Avatarı

    Gerçek Adı
    fikri
    Üyelik Tarihi
    27.04-2009
    Son Giriş
    01.10-2014
    Saat
    13:56
    Yaşadığı Yer
    ordu/perşembe
    Mesaj
    128
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    YA beni yanlış anlama beşaltı ben inanç olmadan olmaz bunu biliyorum. BEnim demek istediğim hani yazıyolarya '' Ya işte bu böle iyileşmez dediler. Ben inat ettim. İyileşeceğine inandım. Ve iyileşiyorum şuanda.'' diyenler varya. Ben onu diyorum ya onun iyileşeceği varmış iyileşmiş. Ki bunu sadece düşünerek te yapmamıştır zaten. İllaki iyileşmesi için bişeler yapmıştır. Zaten hangimiz hiç iyileşemicez diyozki çok ufakta olsa içimizde umudumuz var. SAdece ben bu inanç işini abartmalarını Diyorum. YA ben inandımda oldu böle bişe olabilirmi hiç

  10. #40
    Üye
    besalti20 Avatarı

    Gerçek Adı
    celal beşaltı
    Üyelik Tarihi
    15.02-2009
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    22:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.989
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evet abi haklısın aslında oyle bır sey yok ama sadece ınandım demek ınacın arkasına sıgınıyorlar bence.Fakat ama gercekten boyle bır sey var abı...Nasıl oluyo bende anlamıs degılım...
    ama bız bence bunları dusunmeyelım abı nedenler onemlı degıl.sonuc onemlı sımdılık bızım ıcın..
    bız kım ne derse desın olumlu olumsuz ne yorum yaparsa yapsın ınanmayalım alınmayalım kırılmayalım ve sadece ınanalım ve bıze dusenı yapalım yarının sahıbı allahtır..vardır her seyde bır hayır abı...
    bu arda bılımsel olarak abı gelısmeler vari,ınsallah allah buyuktur..sabır,ınanc,azım ve ınanmak...
    hep yarın yuruycekmıs gıbı abı..

  11. #41
    Üye
    garraro Avatarı

    Gerçek Adı
    garraro
    Üyelik Tarihi
    07.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    654
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    fikri;

    kardeşim bak birisini tanıdım erzurumlu fikret abi.inanılmaz bir olay.tam 17 ay evde sadece durumunu kabullenip yatıyor ne fizik tedavi nede öyle beyniyle ben şuramı oynatacam buramı oynatacam diyor.durumu kabullenmiş sadece evde artık bir engelli gibi yaşıyor.
    17 ay sonra birgün tesadüfen yemek yerken ayağının oynadığını farkediyor.ve ondan sonra hareket başlıyor.şuan bir ayağı tamamen kurtarmış diğerine ise kısa cihaz takıp yürüyor.
    olay budur...sen istediğin kadar sabahtan akşama kadar beyin gücü dua ne yaparsan yap kardeşim olmuycaksa olmazzzz,olacaksa da yatarsan bile olur.
    şöyle düşünün bu durumdaki herkes 24 saat dua ediyor iyi düşünüyor yatıyor kalkıyor ben iyi olacağım diye düşünüyor.sonuç yaklaşık 1.5 milyon ofli...
    yani demek istediğim sen ne yaparsan yap hasar gören sinirler ne duayla düzelir nede beyin gücüyle ben inanmıyorum öyle ya işte ben inat ettim yürüdüm falan hikaye bana göre.ister inat et ister etme zarar gören sinirler düzelirse kalkar yürürsün düzelmesze allah yardımcın olsun.
    öyle ii düşünmeyle falan olacak olsaydı doktorlar uğraşmazdı heralde bu işle.git sen evde ii düşün beyin gücünü çalıştır dua et iyileşirsin derlerdi.
    olumlu düşünme sadece senin psikolojini ve moralini düzeltir buda fizik tedaviye katkını artırır gerisi hikaye...
    vesselam

  12. #42
    Üye
    fikri Avatarı

    Gerçek Adı
    fikri
    Üyelik Tarihi
    27.04-2009
    Son Giriş
    01.10-2014
    Saat
    13:56
    Yaşadığı Yer
    ordu/perşembe
    Mesaj
    128
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aynen öle ahmet abi ben de bunu demeye çalışıyorum olumlu düşünmek. FAzlası sadece boş yere umut kendini kandırma. Ben bunu abartanlara diyorum ben inandım oldu varmı böle bişe.
    Bide fikret şu bizim GATA tanıştığımız Fikret abimi. Çok sevindim yürümeye başlamasına ya

  13. #43
    Üye
    garraro Avatarı

    Gerçek Adı
    garraro
    Üyelik Tarihi
    07.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    654
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    evet kardeşim o fikret abi...
    en güzel örnek sen git 17 ay evde yat şimdi yürü....

  14. #44
    Üye
    E®KAN Avatarı

    Gerçek Adı
    ERKAN
    Üyelik Tarihi
    11.05-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.348
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar bence herşeyin bir çaresi ve çözümü var, yeter ki insanlar dertlerinin dermanını arasınlar ve çalışsınlar...

    Kök hücre konusunda duyduğumuz gelişmeler sevindirici fakat bunlar hemen olacak denilmiyor, mümküm olacak diyor. Bu gelişmelerin sağlanması da uzun zaman gerektiriyor. Olsa bile kobaylar üzerinde gerçekleştiriliyor ve bunun insanlar üzerindeki tatbiki yıllar sürer. Hatta bizim kuşağımız bunu görmeyebilir de.

    Olsa bile bunun klasik birşey gibi her ülkede ve her hastanede yapılması mümkün değil.Üzgünüm ama bu konuda fazla ümitlenmemek lazım. Herşeye rağmen son yıllarda bilim o kadar hızlı ilerliyor ki, belki de bu gelişmeleri bizler de görebiliriz. Üzülecek derecede bağlanmamalı ama mumdumuzu da yitirmemeliyiz....

  15. #45
    Üye
    garraro Avatarı

    Gerçek Adı
    garraro
    Üyelik Tarihi
    07.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    654
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    erkan kardeş omurilik hasarlılarda kök hücre tedavisinde faz 1 faz2 ve faz 3 aşamaları geçilmiştir.artık sadece klinik deneyler yapılması beklenmektedir.bunun için de sağlık bakanlığının izni bekleniyor.
    çok uzak değil yani ama iş sadece izne kaldı...dua edelimde biran önce izin verilsin...
    daha önce belirtmiştim bakanlık her hasta yürümek zorunda değil gibi saçma sapan bir anlayış içinde.sanırım işin içinde başka şeyler de var...




Sayfa 3 / 5 İlkİlk 12345 SonSon