TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
Toplam 26 mesajın 16-26 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    hilal72 Avatarı

    Gerçek Adı
    hilal
    Üyelik Tarihi
    29.08-2014
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    sizene
    Mesaj
    1.147
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    13

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @Orhan kan

    iş yeri iş kazasını bildir ise ve hala iş yerinin elemanı iseniz iş göremezlik yani rapor parasını alırsınız zaten iş kazasındaki aylık için başvurduğunuzda hst sizi yönlendirecek

    @Sinan37

    SİZİN İLK ÖNCE O İŞYERİNDE KAZA GEÇİRDİĞİNİZİ İSPATLAMANIZ LAZIM SİZİ KİMLER HST GÖTÜRDÜ SONRA İŞ YERİNDE ÇALIŞTIĞINIZI İSPATLAMANIZ GEREKİYOR SGK BAKARSAK HİÇ BİR ŞEY YAPMIYOR HER ŞEY YAZILI KAĞITTA KALIYOR BEN DE TAM B,İR AVUKAT BULDUM İSTERSEN SİZEDE VEREBİLİRİM.

  2. #17
    Üye
    Sinan37 Avatarı

    Gerçek Adı
    SİNAN
    Üyelik Tarihi
    20.07-2015
    Son Giriş
    12.12-2017
    Saat
    20:56
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    205
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    avukatım var dava suruyor.caliştigim iş yerinide sgk memurları bilıyor aynı durumda arkadaŞİM VAR onunda sigortası olmadıgı icın iş gormezlik maaşı baglanmamış.benim dosyam ankara müfettişlere gondermişler

  3. #18
    Üye
    blov Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.04-2008
    Son Giriş
    22.07-2019
    Saat
    14:54
    Mesaj
    139
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    sgk başvurmadan hiç birşey olmaz sgk çok önemli kazayı kabul etmeden tutunda oranlara kadar iş kazalarında birinçi şart sgk bilgilendirmek bunu atlamayın iş verene kanmayın benim gibi ortada kalırsınız

  4. #19
    Üye
    blov Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.04-2008
    Son Giriş
    22.07-2019
    Saat
    14:54
    Mesaj
    139
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ne yaptınız siz başvuru yapamıyorsanız bir yakınınız yapsın tedaviniz bittimi sizi hastaneye sevk ederler iş verene inanmayın doktorunuz ne diyorsa onu yapın kendimden biliyorum

    Tşk hilal kardeşim anladığım kadarı ile kaza dan sonra şikayetçi olmakla aylığın ilgisi yok aylık için kayıtlarda iş kazası olarak geçmesi ve rapor almak gerekir peki iki ay hastanede yattım şimdi evdeyim hala ayağı kullanamıyorum raporluyum altı ay sonra daha ameliyatlar olacak dedi doktor şuan takip ediyo sırtımdan parça alıp oraya aktardılar peki bu süreç bitene kadar iş göremez raporu alamam dimi istirahat parası alaçaksınız yani rapor parası süreç biterse şürekli iş göremezlik muracatını yapaçaksınız

  5. #20
    Üye
    Sinan37 Avatarı

    Gerçek Adı
    SİNAN
    Üyelik Tarihi
    20.07-2015
    Son Giriş
    12.12-2017
    Saat
    20:56
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    205
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Müfettiş e ifade verdim 11/11/2015.9/1/2015 SGK dilekçe verdim. Ne kadar daha sürer bu süreç 7/4/2006 iş kazasını müfettiş kabul etti ve isyeride.. Müfettiş sonucunu nasıl ogrenebiliriz....

  6. #21
    Üye
    nüno Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.03-2018
    Son Giriş
    09.05-2019
    Saat
    23:18
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    merhaba bende birşeyler öğrenmek istiyorum bilenler varsa sol el işaret parmağim koptu yerine diktiler kan dolaşımı çok az birde ilk boğum işlevini kaybetmiş odun gibi sürekli iş göremezlik ödeneği için sgk sevk verdi yüzde belirlensin durum belirtir rapor verilsin diye hastaneye önceden gün aldım gittiğimde sadece ortapedi bölümüne randevu oluşturdular 4 ay sonrasına çıktı bu normal mi birde sağlık kurulu raporu yüzde için sağlık kurulu sadece engelli raporu bölümünden mi randevu alacağız yoksa sağlık kurulu poliklinikten mi bilen varsa çok sevinicem teşekkürler

    müfettişe bende ifade verdim 3 ay oldu dönen yok iş kazası ispatlandı işveren tarafından

  7. #22
    Üye
    adulger Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.01-2018
    Son Giriş
    20.03-2020
    Saat
    16:31
    Yaşadığı Yer
    kocaeli
    Mesaj
    63
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    aynı olay benim de basıma geldi. sağ el işaret parmagım orta parmak yüzük parmagı 1 boğumdan koptu işaret parmağım gikildi ama kuş gagası gibi yamuk dikildi digerleri tutmadı benide araştırma hastahanesine gönderdiler

    1 ay sonraya gün verdiler ortopedi ve fizik tedavi ye gönderdiler sonra rapor size degil sgk gelecek oda istanbulSGKmüdürlüğüne gönderecek ordan sana % verilecek yani SGK karar verilecek %10 gecerse maaş bağlanacak.

  8. #23
    Üye
    nüno Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.03-2018
    Son Giriş
    09.05-2019
    Saat
    23:18
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    zafer bey çok güzel ve açıklayıcı konuşuyorsunuz fakat şöyle bir durum yaşadım sgk sız deneme adı altında çalıştırılırken çalışmamın 14. gününde iş kazası geçirdim sol el işaret parmağım koptu yerine dikildi işveren hep baskı yaptı kandırdı bizde bir şey bilmediğimiz için sonuçta ilk defa böyle bir şey başımıza geliyor uzuv kaybı yaşayan insanların varlığından bile haberimiz yok bu olaydan sonra neredeyse avukat çıkacağız bir kaç konu hariç diyeceğim o ki benim işverenim iş kazası olduğunu avukata verip dava açtıktan sonra mahkeme yolu ile kabul edip avukatları ile cvp yolladı

    sgk müfettişleri beni çağırdığında ifade vermek için gitmiştim müfettiş girdimi sgk dan diye müfettiş yardımcısına sordum hayır müfettiş girmedi dedi neden diye sorduğumda inkar edeceklerdi zaten dedi oysa ki yasalarda müfettiş girmesi yasa gereği zorunludur bu yaptıkları bir suç aslında ben 19.07.2017 tarihinde iş başı yaptım 14. günüde işveren sorumsuzluğundan dolayı iş kazası geçirdim işveren 19 u olan iş başını 25 olarak kabul etmiş buna bile şükret dedi müfettiş yardımcısı işveren yargıyı kandırmış yalan beyanda ifade vermiş hakkımızı korumak adına koltuklarda görevli olarak oturan arkadaşlar buna şükret diyor düşünün iş güvenliği koymamış kaçak köçek bir depo kurmuş çalışan adamlar eğitim ve iş güvenliği almamış forklift kullananın ehliyeti bile yokmuş düşünün bir aç gözlü işveren geldi parmağımın kopmasına sebep oldu sonrasında yaşananalar zaten facia anlatmaya bile değmez ters düştükten sonra işveren iyi niyetli olmadı neden istediklerini kabul etmedim diye artık müfettişler yasalara aykırı mı davrandı yoksa hiç gitmediler mi söyledikleri gibi allah biliyor diyeceğim o ki 9 aydır beş kuruş para alamadım şimdide işveren prim günü mü ek olarak 1 gün giriş yapmış hep zaman kazanmak için işçi sürünsün

    zaten işveren ağzı ile söyledi mahkemen görülene kadar sürünürsün mahkemen sonuçlanır temyize gönderir dururum 10 yılda 5 kuruş alamazsın dedi bunu yapan 24 distribütörlüğü olan plaza sahibi bir iş veren artık gerisini siz düşünün tavsiyem iş kazası hemen bildirilmeli ve kesinlikle bir iş hukuku avukatı tutulmalı süreç sıkıntılı düşünün adam trilyonluk sgk cezaları asgari ücret üstünden hesaplanıyor sizce işvereni etkiler mi hayır hakkınızı sonuna kadar arayın bir cahil sakat toplum oluşmasın da etkili olmasın keşke sgk sız işçi çalıştırmak deneme adı kullanmak hapis cezası ile yasa da yer bulsa o zaman trilyon onun kirlenen siciline ve dört duvar arasına teselli olabilir mi acaba tabi para cezasına çevirmek diye bir şey olmayacak bunun yanı sıra devlete maddi cezalar da ödesin ama asgari değil malının yarısı kadar kesinlikle yasalara uymak zorunda kalır sakat toplum oluşumu da günden güne artmaz ............

    arkadaşlar bu süreç sıkıntılı hele sgk sız ise birde iş kazası sendromu varsa kesinlikle kimseye güvenmeyin başımdan geçeni size bizzat izah etmeye çalıştım eksik var fazlası yok sürekli yargıya başvurun e devlet üzerinden bimer cimer yazışmalarını kullanıp derdinizi devlet yetkilileri ile paylaşın derim fikrim mantığımla bu şekilde uyuşuyor sonuç farklı olur mağduriyet az da olsa giderilir ..

  9. #24
    Üye
    pusat_1981 Avatarı

    Gerçek Adı
    muhammet
    Üyelik Tarihi
    04.03-2012
    Son Giriş
    10.07-2019
    Saat
    02:19
    Yaşadığı Yer
    adana
    Mesaj
    105
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    geçmiş olşun gardaş zor herşey ben başvurdum adli tıpa kadar gitti şürekli bakıma muhtactır raporu verdi adli tıp %33 ssk meşlek haştalıgı diye bişe yok diye başka haştaneye yolladı açıklayıcı yazılşın diye 5 ay önce heyete girdim di şordugumda pcden bakıp rapordan şorumlu kişi malülen emeklilik için başvurmuşşun dedi biz şşk ya yolladık ordanda ankaraya gider dedi şşk bilgi vermedi bugun 15. duruşmam olacak bakalım gelcekmi gelirşe ne olacak düşecekmi aynı mı gelecek ben bobin oparatörüyüm 700- 800 kg agırlıktaki kagıt rulelerini bilek gücüyle indir bindir yaparken burkuldu şonra el bilek te kemik kırılmaşına neden olmuş

    ilk doktora gittigimde iş yerinde agır iş yaptıgımdan dolayı ödem oluştugunu şöyledi doktor 4 kez ameliyat oldum el bilek şabitlendi bilekten baş parmak %20 kışıtlı agrılı diger parmaklarda agrılı ve kışıtlı yazdı doktor bilek hareketi 0 elde gözle görülür kısalık var güç kaybı var ben şahitlerle orda oldugunu kanıtladım mahkemede iş yeri o gün beni izinli göştermiş yanımdaki arkadaşlarıda ayrı günde göştermiş ama şag olunlar arkadaşlar herşeyi anlattı hatta benim şahidin biri konuşurken iş yerinin avukatı erdal o gece şen yoktun naşıl gercek gibi anlatıyon dedi zaten gercek ordaydı ama giriş çıkışta ayırmışlar bizi

    anlıycanız mahkeme işi çok uzun şabır işi 5 şene oldu git gel yinede allahtan çalışıyom bir yerde iş yeri idare ediyor eşki iş yeri 4. emeliyatıma 15 gün kala çıkarmıştı şimdiki işyerinde el bilek şabittir diye raporla çalışıyom şag olşunlar idare ediyorlar ama çıkşam iş bulamam çünkü iş kur daha önce 7 işyerine gönderdi kimşe almadıydı bilmem ne olur bugun bakalım allahım herkein gönlüne göre verşin

  10. #25
    Üye
    adulger Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.01-2018
    Son Giriş
    20.03-2020
    Saat
    16:31
    Yaşadığı Yer
    kocaeli
    Mesaj
    63
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bende işvereni mahkeme ye verdim halen aynı işyerinde çalışmaktayım fakat benim bölümümü değiştirdiler. Şimdilik 4 mahkeme geçti bu sırada mahkeme beni adlıtipa gönderdi şimdi o sonucları bekliyorum.

  11. #26
    Üye
    Dursun1984 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.01-2020
    Son Giriş
    11.03-2020
    Saat
    11:25
    Yaşadığı Yer
    Balikesir
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @OturanBoğa 2013 te gözüme calisirkn metal capak girdi gözde delici yaralanma oldu mahkemeye verdim yuzde 45 is gucu kaybim var 10 yillik calisanm herkeze zam bana yok

    Mahkeme sürüyor asgari ucrete devam 10 yildr yanliz sol gözmde kontak lens gozluk var gözden vermiyolar oran piskiyatri verdi orani ne yapabilirim 1 yili askin tedavi olyrm pis.kismen duzelen demisler @OturanBoğa yardimci olursaniz sevinirimm🙏

    @adulger sonuclar cikio fakat 1 sene daha ve onlarca durusma oluyor adli tiptan aldigimiz oran is gucu kaybi bnmde yuksek fakat bi ise yariyormu bilmiyorum kimse bisey demiyor avukatim bile

    Sanki devlet sırri yuzde 10 is gücu kayiba maluliyet ucreti baglniyormus diolr zaten halen ayni yerde clsiom mhkmeligz hep 0 zam hic bi yerden yuzumuz gulmuo yanii mağdur hep is kazasi gecirenler maddi manevi cekilni biz bide allh bilir




Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12