Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    turgutkumul Avatarı

    Gerçek Adı
    turgut
    Üyelik Tarihi
    11.04-2013
    Son Giriş
    26.04-2013
    Saat
    05:25
    Yaşadığı Yer
    eskişehir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar ben işkur üzerinden özürlü kontenjanında işe girdim ama 9 gün sonra benim kafa tasımdaki çökük ve platin nedeniyle fazla ve sürekli eğilip kalkamıyodum denge kaybı yaşadım ve iş yerindeki palete çarptım kafamı ve kafamda olan platin yerine denk geldi. o anda bi yanma oldu ve bi müddet sonra geçti

    akşam evime gittim yattım sabah kalktığımda sızı vardı kafamda sağ tarafta ve kulak dengesinde olan bölümde öksürmek bile zorlaştı işe gittim ve gene aynı yere verdiler beni ustaya dedim bu dün burada şu oldu dedim beni sürekli yere eğilip kalkmıycam bi yere ver dedim vermedi öğleye kadar çalıştım ama birde baktım kafa tasımdaki çökük olan bölgede platin dışa doğru çıkmış parlıyo direk revire gittim ve bana sevk yazdılar

    daha öncede beni 4 defa ameliyat eden doktora gittim ameliyat dedi tarih verdi o zaman tarihin dede dinlenmem için rapor yazdı ve o raporda hastalık diye yazılmış doktorum fark etti ve bu nasıl olmuştu dedi bende yukarıda olduğu gibi anlattım o zaman nasıl hastalık olur dedi iş yerini ara buraya vizite yollasın dedi
    aradım iş yerini vermedi vizite tutanak tutturduk hastanede ve sgk ya gönderildi iş kazası olarak

    burada benim aklımdan bile geçmiyodu iş kazası olarak ama bazı arkadaşlar var beni bu durumdan yararlanmak için yaptım sanıyo ve şimdi de gündemimde olan kaza geçiripte sana verilen haklardan yararlanmak için dava açmam nedeniyle böyle sanılıyo

    burada ben ne yapmalıydım arkadaşlar bu konuda bilgisi olan varsa cvp yazarsa sevinirim ...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    03:09
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.940
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Turgut bey, doktorunuza sorup hangi oranda işgücü kaybı alabileceğinizi öğrenin bence. Eğer % 10 ve üzeri olursa, ona göre hareket ederiz...
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...