Ben şu an bir kurumda 2 yıldır engelli personel kadrosunda çalışıyorum,geçen ay yaptığım mülakat sonrası başka bir kuruma geçmeye hak kazandım.Yeni çıkan yönetmelikten dolayı eski oranım üzerinden rapor alamadığımdan (pek çoğumuz gibi) Şöyle bir sorum olacak ;

ben 2003 yılıında yüzde 45 oranla ortopedik engelimden dolayı sürekli ibareli rapor aldım.Bu kurum mülakatta raporun süresi ile ilgli herhangi bir soru yöneltmediği ve yalnızca raporun sürekli olup olmadığını sorduğu gibi, bana gönderdiği "gereken evraklar" listesinde şu tarihten önce ya da sonra alınmış ibaresini belirtmeyen sadece "sadece tam teşekküllü hastaneden alınmış çalışabileceğine dair" ibareli bir kağıt gönderdi.

Yeni görev yerine bu raporu ibraz edebilir miyim ?Bir sorunla karşılaşır mıyım?

Şimdiden ilginize teşekkürler...