Sayfa 1 / 2 12 SonSon
Toplam 21 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.451
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    İşitme cihazı alırken bizlere sık kağıtlara basılmış masallar istemiyoruz.
    Devletimizin buna el atarak işitme cihazı satıcılarına bizler için db çıkış frekans bilgilerini içerir standart lazım olan işlevlerini anlaşılır şekilde basılan broşürler sitelerinde ne kadar db işitme kaybına cevap verdiği gibi bilgileri açık anlaşılır şekilde olmasını sağlayacak şekilde olmasını istememiz çok olmamalı.
    Güvenilir marka sattığı cihazdan eminse işitme kayıplıları doğru dürüst bilgilendiren broşürleri olmalı.
    Bunun için sağlık bakanlığına hep beraber bir istek yapabilir miyiz site olarak.

  2. #2
    Üye
    Anti Oksidan Avatarı

    Gerçek Adı
    @vni
    Üyelik Tarihi
    19.08-2007
    Son Giriş
    04.07-2017
    Saat
    00:50
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.658
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sevgili Shukufe çok güzel bir konuya parmak basmışsınız.. Tebrik ederim..

    Ben de bir cihazı internetten araştırırken öncelikle baktığım;
    1- Çıkış gücü
    2- Kazancı
    3- Hangi aralıktaki işitme kayıplarına hitap ettiğini gösteren grafik.

    Ama birçok sitede bu cihazların broşürlerine tıkladığımda cihazların bu bilgileri yerine gereksiz bir çok şeyin yazılmış olduğunu görüyorum... Hatta 2-3 gün önce İDİS'in sitesinde Oticon Ino'yu bir üyemiz için araştırırken bu bilgileri göremeyince İDİS'e mail gönderip asıl bu bilgilere ihtiyacımız olduğunu, neden yayınlamadıklarını yazdım..

    Bence bunun nedeni şu; satıcı firmalar alıcıları bilinçli bir alıcı olarak görmeyip, allı pullu şeyler yazarak satış bürosuna çekmeye çalışıyorlar... Orada da "nasılsa gelene bin dereden su getirir satarım" düşüncesi var... Bizler bilinçli olduğumuzu satıcılara öğretemedikçe bu böyle sürecek...

    Bence önce bunu firmaların maillerine yazarak onların gördüğü gibi "saf ördek" olmadığımızı bilmelerini sağlamamız gerek.. Ha olmuyor mu, yapmıyorlar mı, o zaman BİMER'e ya da Sağlık Bakanlığına yazalım, hatta bu firmaları broşürlerinde bize gerekli bilgileri vermedikleri için şikayet edelim..

  3. #3
    Üye
    onurum Avatarı

    Gerçek Adı
    Onur
    Üyelik Tarihi
    03.11-2011
    Son Giriş
    02.03-2013
    Saat
    01:43
    Yaşadığı Yer
    Niğde
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Çok güzel bir konuya değinmişsiniz. İşitme merkezleri her şehirde yok. Medikalden cihaz alırken odyometristin sözlerinden öte bir bilgiye ihtiyacı oluyor insanın. Genelde ilk önce web sitelerine bakıyor insanlar. Orada da aradıkları bilgileri bulamadıkları zaman tereddüte düşüyorlar. Acaba onu mu alsaydım, Yoksa bu cihaz mı daha iyi gibi bir sürü soru soruyor kendine. Cihazlanma süresi bu sebeple uzayıp gidiyor. Bakanlığın bu konuda acil bir şeyler yapması gerekiyor. Cihazlanmanın ticaret değil SAĞLIK olduğunu bildirmesi gerekiyor.

  4. #4
    Üye
    LSarsılmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    Levent SARSILMAZ
    Üyelik Tarihi
    21.12-2011
    Son Giriş
    31.01-2012
    Saat
    09:38
    Yaşadığı Yer
    Bodrum Muğla
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    onurum;

    Merhabalar;

    Bahsettiğiniz konuda haklısınız ve artık Sağlık Bakanlığı İşitme Cihazı Satış ve Uygulama Merkezleri adı altında Ruhsat vermekte ve ruhsatsız yerlerde işitme cihazının satış ve reklamının yapılmasını yasaklamaktadır. Şuan için denetimler sıklaştırıldı ama maalesef hala uygulama eksiği bulunmaktadır.

    Konu başlığında belirtilen masal broşürler, Son kullanıcı için görsel ve yazılı olarak cihaz özelliklerini anlatmaktadır. Ayrıntılı bilgiler bazı internet sitelerinde bulunmaktadır.

    Bu konudaki eksikliği görerek ben kendi bilgim dahilinde Bodrum İsitme Cihazlari Merkezi sitesinde işitme cihazlarının sadece broşür bilgileri değilde genel bilgi ve teknik verileride içeren içerikler hazırlamaya başladım. Bodrum İsitme Cihazlari Merkezi - Naida S V UP

    Çoğu firmada maalesef bu bilgilere ulaşamıyorsunuz. Google translate sağolsun onu kullanarak işitme cihazı üretimi yapan resmi web sitelerinden bilgilere ulaşarak burada yaınlama amacında çalışmalar yapıyorum.

    Eğer kullandığınız veya merak ettiğiniz işitme cihazı bayisi isem burada gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.

  5. #5
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.451
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bodrum isitme merkezleri sitesi faydalandigim bir site kendi calismalariniz icin tesekkur ederim
    egert size yakin bir yerde otursaydim emin olur cihaz alirken sizin merkezinizi tercih ederim
    brosurlerdeki masallari son kullanici icin diyorsunuz anladigim nasil bizler icin antioksidanin yazdigi grafikler olmayinca o masallara ihtiyacimiz yokki
    markasindan emin olan saticisindanda emin olmak icin bu grafikli brosurlerden hazirlamasi zor bisiy olmamali

  6. #6
    Üye
    LSarsılmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    Levent SARSILMAZ
    Üyelik Tarihi
    21.12-2011
    Son Giriş
    31.01-2012
    Saat
    09:38
    Yaşadığı Yer
    Bodrum Muğla
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Teşekkürler, Son kullanıcı dediğim kişiler ilk defa işitme kaybı yaşayan ve işitme cihazı kullanması gereken kişiler. KBB Uzmanı tarafından bilgi amaçlı olarak hazırlanıyor broşürler.

    İşitem cihazı üreticilerinin genel araştırmaları sonucunda karar verip uygulayarak tüm satış merkezlerine gönderilen broşürler maalesef bunlar. şitme cihazı teknik özellikleri ve kazanç tablosunu içeren broşürler hazırlanmıştı yanlış hatırlamıyorsam ama üreticiler için getirisi olmadığından ve açıkçası okunmadığından iptal edilerek cihaz özelliklerini belirten "kısa ve ilgi çekici" broşürler hazırlanmaya başlandı.

    Çok şükür ki internet ortamı ile gerekli bilgiye ulaşmak isteyen sizin gibi bilinçli kullanıcılar için ulaşılabilir olmakta. Açıkçası bu broşürler pazarlama stratejileri içerdiği için bu şekilde yapılmaktadır.

  7. #7
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.451
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bilakis ilk defa isitme cihaziyle tanisanlar icin daha cok lazim bu frekans bilgileri db cikis gucu ki
    nedenmi cunku artik analog cihaz almiyoruz
    doktorlarda isitme cihazindan cok bisi anlamaz
    isitme kayipli hep yetiskin yabanci dil bilen biri degilki o amerikan bilmem ne sitelerini arstirsin
    hep yeni cihazlar piyasaya suruluyor daha gelismis daha frekans araligini bilsek onlari karsilastirarak verdigimiz paralarin ne icin oldugunu bilsek bizler icin daha iyi oludu
    yeni cihaz kullanicisi degil 3 5 yillik cihaz kullananlar bile ne aldigini bilmiyor
    ee degistirme iade gibi modalari ileri suremezsiniz
    bu hem isitme kayipliyi yipratiyor hemde verdigimiz paralardan kesiyorlar
    analog cihaz almadigimiza gore dijitallerin guclerini frekaslarini bilmemizden dogal ne olabilir

  8. #8
    Üye
    LSarsılmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    Levent SARSILMAZ
    Üyelik Tarihi
    21.12-2011
    Son Giriş
    31.01-2012
    Saat
    09:38
    Yaşadığı Yer
    Bodrum Muğla
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aynı düşüncede olduğum için bende yeni bir site oluşturarak, yabancı sitelerde ve üretici sitelerinden eriştiğim yeni bilgilere ve işitme cihazlarını tanıtmak ve bilgi sahibi olunması için çalışma yapıyorum.

    Yeni işitme cihazı kullanıcıları, bu sizin değer verdiğiniz - bildiğiniz işitme cihazı kazanç ve teknik verileri maalesef araştırmıyorlar, bilgilendirilmiyorlar. Kullanıcıya sunulan bilgiler ile işitme cihazını satın alıyorlar ki buda işitme cihazını uygulayan uzmanın bilgisi ile orantılı olarak değişiyor.

  9. #9
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.451
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    her zaman uygulayan saticinin bilgisiyle alakali degil iste
    isitme kaybimizin hemen sinirinda bir cihazi birdaha yeni cihaz alsin diye satabiliyorlar 2 sene bile kullanmadan at cope
    insanlar paralari oldugu kadar luks yasayayi sever
    cift mikrofon tekmikrofon oyle bir farki oluyorkikullanan olarak
    grafillerde frkans gucu cihazi denerken oyle bir fark yapiyorki kullanan olarak
    bu kadar basit bir seyi bizlerden saklamanin bizleri yaniltarak paramiza goz dikmek olarak algiliyorum
    ilk cihaz alacak biri odyo olcusun den sonra kac db isitme kaybi oldugunu biliyor bu bilgilerde onlardan saklanmassa haydi haydi bir fikri olur

  10. #10
    Üye
    Prvogel Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2013
    Son Giriş
    13.05-2014
    Saat
    22:58
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa sitemizi ziyaret edebilir.Bize ulaşabilirsiniz .Sosyal sorumluluk projelerine destek vermek istiyoruz.


    Si-Ser itme Cihazlar Merkezleri, iitme cihaz, kulak nlamas, iitme kayb, iitme testi, iitme engelli

  11. #11
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.451
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    provgel tesekkurler
    isitme cihazi diye yeni model surmek iyi olabiliyorsa bile
    ben sahsen kendi adima kucukten beri ileri isitme kayipli olarak sizden istedigim
    teknoloji guzel birsey ama
    bunu yapmakkadar egitimi iyi olmali satarken
    sizden birtek istedigim var
    cihaz satana ehliyet verdiginiz firmalarin odyometristlerinin program yapma egitimi
    biz buyukler onu begenmedim bunu begenmedim diyebiliyoruz
    vah benim kucucuk bebecik isitmeyen kardeslerim
    agliyasim geliyor analar babalar para verdikte cihaz aldik diyorlar illa tAKMAK ZORUNDA
    iyide bunlarin kulaklarinA NE YUKLENIYOR
    BIZ PARA VERELIM AMA SIZLERDE CIHAZ SATARKEN VICDANINIZA BAKIN DERIM

  12. #12
    Üye
    Prvogel Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2013
    Son Giriş
    13.05-2014
    Saat
    22:58
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Shukufe Merhabalar,

    Öncelikle mesajın için teşekkürler. Ben bu forum da dahil bir çok foruma kendi şirketim adına değil kendi adıma üyeyim.Ve ben işitme cihazları, işitme engelliler dünyasına kısa bir süre önce girdim. Webmaster olarak çalışıyorum. İnternet ortamında ve sosyal medyada ne kadar işitme ile ilgili forum, site, blog varsa takip etmeye çalışıyorum.Amacım kesinlikle reklam değildir. Hayatım boyunca hep insanlar için birşey yapmaya çalıştım, sosyal sorumluluk projelerinde devamlı bulundum. Fakat ben sizlerin tepkilerini ölçmek istiyorum. İşitme dünyasında sizler bu dünyanın başrolünde olan insanlar olarak ne düşünüyorsunuz. Ve biz firma olarak neler yapabiliriz. Bugüne kadar yapılmayanlar nelerdi?

  13. #13
    Üye
    aynurrr Avatarı

    Gerçek Adı
    Aynur
    Üyelik Tarihi
    08.09-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    19:52
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    184
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Birde Arıza Yaptıgında Alınan Firmaya Götürüyor Arkadaşalarımz servise Yoluyorlar Bir Kac Hafta Alamıyorlar Bunasıl Birşey Alırken Milyarlık Aletleri Cok İyi Cok Hoş Davranıyorlar İş Bitince Ne Yapalım Servislerimiz Cok Yogun Cevabı Ayıp Kardeşim bu cihaz onun kulagı o olmayınca işe gidemiyorlar okula gidemiyorlar Evden Cıkamayan Arkadaşım Var 2 haftadır Lütfen Empati

  14. #14
    Üye
    Prvogel Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2013
    Son Giriş
    13.05-2014
    Saat
    22:58
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aynu Hanım;
    Peki kullandığınız işitme cihazını veya arkadaşlarınızın kullandıkları cihazlar hangi marka yada modele ait.Size bu şekilde sorun yaratan servis hangisidir?

  15. #15
    Üye
    aynurrr Avatarı

    Gerçek Adı
    Aynur
    Üyelik Tarihi
    08.09-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    19:52
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    184
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    ögrendigimde buraya firma ve markayı yazacagım Prvogel




Sayfa 1 / 2 12 SonSon