ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ENGELLİ

Şehir/Ülke: İstanbul (Asya), İstanbul (Avr.)

Genel Nitelikler:

En az Lise, tercihen Önlisans/Lisans mezunu,

Tercihen 1 yıl iş deneyimine sahip,

Telefonda İletişim ve İkna becerisi gelişmiş,

Müşteri Odaklı,

Problem çözme becerisi gelişmiş,

MS ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,

Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan

Pozisyon ile ilgilenen adayların önyazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederiz.

İş Tanımı:

Çağrı Merkezimize gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak.

Görev Yeri İstanbul'dur.

Katıl Bize - katilbize