CMC- Customer Management Center Çağrı merkezinizde çalışmak üzere İstanbul'da ikamet eden ,ifade yeteneğine sahip personel alınacaktır..

Kısa Şirket Tanıtımı
CMC-Customer Management Center-1.800’in üzerinde çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, teknolojik altyapısı sürekli geliştirilebilen, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen, insourcing ve outsourcing çağrı merkezi hizmetleri vermektedir.

CMC; yetkin insan kaynağı, gelişmiş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle Otomotiv’den Telekomünikasyon’a Finans’ dan Araştırma’ya kadar farklı sektörlerde yerli ve uluslararası 50’ye yakın kurumsal müşteriye hizmet sunmaktadır.

CMC, Temmuz 2000’de Dış Kaynak Kullanımlı (Outsource) Çağrı Merkezi Hizmetleri Sektörünün öncü firmalarından birisi olarak hizmet vermeye başlamıştır. Müşteri Etkileşim Merkezi stratejisiyle tüm kontak kanallarını entegre olarak kullanan CMC, çağrı merkezine gelen çağrıların yönetimi, dış aramalar ve back-office hizmetleri kapsamında geniş bir yelpazede tüm sektörlere hizmet sunmaktadır. Çağrı merkezi alanında uzman ekibi, üstün teknolojisi, müşteri ve kalite odaklı yönetim anlayışıyla hizmet veren CMC, sektörün lider oyuncuları arasında yerini almıştır.

CMC, Temmuz 2007 itibari ile %100 ISS Türkiye bünyesine katılmıştır. 1901 yılında Danimarka’da kurulan ISS, dünyanın 50 ülkesinde 500.000 çalışanı ile entegre tesis yönetim hizmetleri sağlamakta olan, Avrupa’nın en büyük şirketlerinden biridir. Türkiye’de ise 22.000’den fazla çalışanı ile 2.500 müşterisine hizmet sunmaktadır.

Aranan Nitelikler
18-25 yaş arası,
Lise Mezunu,
Telefonda akıcı Türkçe konuşabilen,
Çağrı merkezinde çalışma engeli olmayan.

Ek Bilgiler
• İş Alanı:Müşteri İlişkileri-Crm
• Organizasyondaki Yeri:Engelli Personel
• Çalışma Şekli:Tam zamanlı
• Şehir:İstanbul
• Ülke:Türkiye

E-mail : elifc@cmcturkey.com

Kaynak