GENEL NİTELİKLER

Büyüyen Eskişehir Lokasyonunda Müşteri Temsilcisi olarak görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip çalışma arkadaşları aramaktayız.


· En az Lise mezunu
· Tercihen İnbound alanında deneyimli
· Yazılı ve sözlü iletişimi gelişmiş olan
· Analitik düşünme becerisi ve problem çözme yeteneğine sahip
· Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
· Gelişen teknolojiye ilgi duyan
· Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan

İŞ TANIMI


· Müşteri Hizmetleri departmanında gelen ve giden çağrıların karşılanması
· Müşterilerden gelen talepler doğrultusunda ilgili ekiplerin bilgilendirilmesi ve sürecin takibi
· E-posta yoluyla iletilen müşteri taleplerini en kısa sürede cevaplandırılması
· Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sonrası hizmetin verilmesi
· Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak.




Anadolu Çağrı Merkezi ENGELLİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı - Kariyer.net