Toplam 8 mesajın 1-8 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:51
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    cep telefonumu tamir etmiyen servisi tüketici hakları mahkemesine şikayet ettim...fakat şöyle bi durum var sadece bi kez tamir ettiler güya, sonra cep telimde aynı hatalar devam etti...sonra tekrar tamire götürdüğümdeyse telefonun sağlam 1gb kart bu telefona uymuyo diyerek tamir etmediler...kısaca cep telimin sağlam olduğunu söyleyip tamir etmediler...tüketici hakları derneğine şikayet için başvurduğumdaysa, dernek yetkilisi kişinin tek servis formunun yeterli olmayacağını en az üç farklı aynı hatanın yani kart hatasının servis formunun gerektiğini başka bi hata bulunması durumundada o hatanında en az üç kere olması gerektiğini anlattı bana...büyük ihtimalle heyet tek formlu şikayetlerde ret edildiğini söyledi. servise tekrar tamir için telefonu götürdüğümü fakat telefonun sağlam tamir edilmez denilerek servisin tamir etmediğini ve aldatılarak bana çirkin bi oyun oynandığını üzülerek gördüm. bu olayı yıldırım kaymakamlığındaki dernek başkanına anlattığımdaysa olumlu bi cevap alamadım...buna rağmen tek servis forumlu şikayetimi yaptım dernek yetkilisi müracatımı kaydetti ve 1.5-2 ay sonra sonuçlanacağını bana anlattı...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    18:52
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.925
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.246

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Tüketiciler Birliği'ne sormanı öneririrm: www.tuketiciler.org
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:51
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    link için sağol arkadaş hemen oraya forumdan kopyala yapıştırla göndereyim bu sorunumu bu arada yazımı anlaşılır hale getirdim bazı yerleri aceleden eksik kalmıştı

  4. #4
    Üye
    hakanarslan Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07.03-2006
    Son Giriş
    29.08-2014
    Saat
    14:31
    Yaşadığı Yer
    Denizli/merkez
    Mesaj
    320
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bence telefonunu 3 kere yetkılı servıse goturseydın uc kere saglam dıye forum alsaydın kendılerınden. bızım de basımıza geldı. 2 sene once samsung cep telefonu kıpa dan almıstık. Telefonda kılıtleme oluyordu sureklı. 3 sefer kıpaya (aldıgımız yere) goturduk ucundede fabrıka cıkıs hatası denıp ıade ettıler telefonu. Para ıadesıde yapmadılar. elımızdekı evraklarla tuketıcı koruma dernegıne gıttık. sıkayette bulunduk. sonradan avukat tutup mahkemeye verdık hem kıpayı hemde samsung' u 2-3 ay mahkeme sürdü. bız davayı kazandık sonra parayı ıade aldık. yalnız tuketıcı koruma dernegıne elındekı telefonla gıt onlarda orada ıncelıyorlar.

  5. #5
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:51
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadaş dediklerini yaptım yani nasılmı bi kere tamir servisinden yapılan muamele yani servis formunu aldım ikinci kere gittiğimde telefonun sağlam deyip tamir etmediler yani telefonu tamir için almadılar bu durumda başka ne yapabiliriz diye bursa yıldırım tüketiciler derneğindeki adama sordum kem küm etti doğru dürüst açıklama yapmadı bu durumda insanın aklına şu geliyo acaba servistekiler telefonu tekrar niye almadılar tüketici haklarında delil kullanılmasın diyemi öyleyse buna karşı ne yapılabilir hukuktan anlayan herkese soruyom

  6. #6
    Üye
    hakanarslan Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07.03-2006
    Son Giriş
    29.08-2014
    Saat
    14:31
    Yaşadığı Yer
    Denizli/merkez
    Mesaj
    320
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    valla yasa boyle bıraz sacmada olsa. 3 kere servıs formu almazsan nereye basvurursan basvur olmuyor. yada dırek gıdıp avukat tutup mahkemeye verıcen. baska yetkılı servıs varsa ılgılı fırmanın orayada goturebılırsın.(aldıgın yere de goturdun mu ?)

  7. #7
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:51
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: hakanarslan
    valla yasa boyle bıraz sacmada olsa. 3 kere servıs formu almazsan nereye basvurursan basvur olmuyor. yada dırek gıdıp avukat tutup mahkemeye verıcen. baska yetkılı servıs varsa ılgılı fırmanın orayada goturebılırsın.(aldıgın yere de goturdun mu ?)
    aldığım yere götürdüm zaten almadılar tamir için telimi, dediğim gibi tüketiciler mahkemesi davasında delil olmasın diye kasıtlı yapılmış olabilir bu olay, işte ben bu olaya çare arıyom nasıl olacak bu iş gidip kafasındamı kırayım telefonu o servistekilerin o zamanda kanun beni enseler, niye böyle kanunlar güçlüleri koruyoda garibana gelince kanun namına oluyo :evil: ey allah bari sen duy sesimi göster bana o adaletini ahıreti bekletme beni yoksa olacam bi katili :lol:

  8. #8
    Üye
    hakanarslan Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07.03-2006
    Son Giriş
    29.08-2014
    Saat
    14:31
    Yaşadığı Yer
    Denizli/merkez
    Mesaj
    320
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    en ıyısı sen ıyı bır avukata gıt derım. benım avukatım teyzemın kızı ıdı ve bız davayı kazandık.