Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    09:06
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Evet benq siemens cl 71 modelini alma talihsizliği gösterdim malesef :evil: neyse yorumu bırakıp konuya gelelim

    cl 71 denen muhteşem telefona :lol: 1 gp hafıza kartı kingston yani en iyi marka kartı taktım bi kaç ay düzgün şekilde çalıştı sonra sorunlar yapmaya başladı bu sorunlar şöyle telefonun kamerası kaydetmiyo bellek yetersiz diyo sonra yine kamerada kayıt yaptığımda biçim desteklemiyo yazısı çıkıyo halbuki kart boş bellek durumunu göremiyom...bazen düzgün çalışşasada...sonra yine aynı numaraları yapıyo... hafıza kartını başka telefonlarda denedik, gayet düzgün çalışıyo... başka hafıza kartını bizim siemense taktığımızdada aynı sorunu yapıyor... telin garantisi var, daha alalı 6 ay oldu "iki yıl garantili" tamire verdim... garantideki elemanlar format ve yazılım attıklarını söyleyip tekrar bana verdiler teli...aynı sorunlar devam etti... yine götürdüm tamire, bu seferde hafıza kartına bahane buldular ilk başta orjinal kart kullanmamı söylediler, daha sonrada 250 mb kart kullanmamı söylediler 1gp kartı kullanırsam telin garantisi gider dediler bu söyledikleri doğrumu bu bir iki doğruysa bile ben teli alırken kitapçığında böyle bi uyarı görmedim... bu durumda tüketici hakları derneğine gitsem haklı çıkarmıyım bu durumda...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    11:23
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.909
    Alınan Beğeniler
    953
    Verilen Beğeniler
    1.237

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kesimnlikle tüketici haklarıyla ilgili bir derneğe gidebilirsin. Hatta doğrudan Kaymakamlık'daki ilgili birime de başvurabilirsin... Garanti kapsamındaki ürün hakkında tüketiciler mutlaka memnun edilmeli!
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    gönülyarası Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:50
    Yaşadığı Yer
    Angara
    Mesaj
    4.571
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    81

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sene 2002 de 3310 telefon aldım sıfır.Ozamanki garantiside 1 yıldı ve bende sene 2003 de trafik kazası geçirdim ve telefonu babam aldı.Kazadan sonra yoğun bakımda yatıyorum haliyle babamda yanıma gelip giderken ordaki cihazlardan telefon sıyırdı bana dayanamayıp :P ( şaka tabi bu kısım )telefon kendi kendine tanımadığım bende kayıtlı olmayan kişileri arayıp kapanıyormuş bir nevi sapıklık gibi.Adamlar bizi arayıp diyorlar bizi aramışsınız diye ama aramıyoruzki bizde.Neyse garantisi bitmeden servisine götürdüler denemeye aldılar felan derken parça değişmiş neyse artık :!: telefonu kullanırken yine aramaya başladı yine götürdüler teli servise denemeye alındı yine daha sonra baktılarki sorun var telefonu değiştirdiler.Daha doğrusu değiştirdik demişler ama bende can haliyle bakmadım pek öyle neyse bigün tele baktım yav telin dışı ben nasıl kullandıysam öyle nasıl değişti bu :?: neyse düşürmüştüm yere daha önceden biyerinde çizik vardı ona baktım oda duruyor nasıl değişti bu anlamış değildim.birde faturasını inceledimki içini değiştirmişler neyseki daha sonrada dedim en iyisi bunu elden çıkartalım öylelikle gitdi sana tavsiyem gitdiğinde yumuşak davranma malum burası türkiye bağırıp çağırmazsan işin ilerlemez.bizimde öyle olmuştu çünkü inş değiştirirler :twisted:

  4. #4
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    09:06
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    peki tüketici haklarına müracat ettikten sonra ne kadar sürer sonuç almak ve avukat vs gibi işler maliyetlimi olacak gerçi benim yeşilkartım var ve engelli maaşım ayrıca çalışamıyomda bu durumda ne olacak