Toplam 9 mesajın 1-9 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    celik Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet KAVCU
    Üyelik Tarihi
    08.09-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Beyoğlu
    Mesaj
    1.770
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba arkadşalar...

    dün ablamın bir istediği üzerine hukuk bölümüne soru sorup, hukukçu arkadaşlardan da bilgi almamı istediler.

    soru şu...

    geçen anneler gününde, ben dahii 4 kardeş aneme bulaşıl makinesi almıştık. mağazadan beğendiğimiz makine eve gelince üzerinde çizikler görüp değiştirmelerini söyledik. markası da sıemens unutmadan yazıyım. neyse onu aldılar ve yerine bir tane daha getirdiler. artık servis gelip sadece bağlamasını yapacaktı. ama bizim ufaklık kartonu yırttı iyi ki de yırtmış bu sefer ki makine çizik falan değil tamamen bükülmüş halde idi. hani üstüne çok ağır bir şey düştüğü yada çaptığı kesin. bu durum şimdiye kadar devam etmekte. hani daha da gelip alıcaklar. bize dedikleri faturanızı elinizde dutup en kısa zamanda geleklerini belirtmek. mağazaya gidip kaç kere tartışıpta kavga da ettik.

    sonra satıcılar bize açık açık söyledi. niçin gelmediğini. kendilerinin sıemens'e o kadar çok borçları varmış ki sıemens servisi de bunlara mal vermiyor borçlarından dolayı. onun için tekrar en kısa zamanda getirecekelrini söylediler. neyse geçenlerde tekrar gittik. mağaza kapanmış. ismi de VERA. onun yeri başka isim ile başka kişiler mobilya mağzası açmışlar. ve onlarla alakalarının olmadığını söylüyorlar. bizleri bir arka sokağa başka dükkana yönlendiriyrolar. oraya gittik. makineyi aldığımız satış temsilcileri orada ama sorumlu olmadığı için yardım edemiyeceklerini söylediler. mağazanın adı da değişmiş. vera diye bir şey yok artık.

    bizde ki bulaşık makinesi ne olacak şimdi.


    teşekkürler...

  2. #2
    Üye
    iyilik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.10-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    75
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben hukukçu değilim ama bilinçli bir tüketici olmaya çalışıyorum diyebilirim. (Biraz tecrübelerimi konuşturabilirim...)

    Tüketici hakları kanununa göre alınan kusurlu malın 30 gün içinde iadesi bile mümkündür ama bu süre satıcılar tarafından müşteriyi mağdur edecek şekilde ertelene ertelene bitirilir. Size de öyle olmuş sanırım.

    Ama makinenizin garanti süresi devam ediyor olmalı. Bu durumda ilgili markanın merkez birimine başvurun, arayın. Makineyi satın aldığım aracı şirket kapandı dersiniz. Yardımcı olmazlarsa, internette tüketici şikayetlerinin yazıldığı siteler var bunlara yazıcam diyin (birazcık tehdit işe yarıyor ). Yardımcı olurlar. Ama zaman kaybetmeyin !

  3. #3
    Üye
    celik Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet KAVCU
    Üyelik Tarihi
    08.09-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Beyoğlu
    Mesaj
    1.770
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    satıcılara onu da söyledik. bu durum böyle devam ederse yolu mahkemede avukatlarımız ile görüşürsünüz (avukat olmadığı halde). tüketici haklarından bahsettik. yani aklınıza ne geldiyese hepsini yaptık. sadece bir kavga kaldı. dövüşmedik keşke onu da yapsaydık ama bu sefer suçlu duruma biz düşerdik...

  4. #4
    Üye
    iyilik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.10-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    75
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Siemens in merkez birimine başvurdunuz mu? Aracıyla uğraşmanıza gerek yok. Ortada kusurlu bir mal var !! Avukat tutmadan önce deneyeceğiniz çok yöntem var. Dövmek dışında

  5. #5
    Üye
    celik Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet KAVCU
    Üyelik Tarihi
    08.09-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Beyoğlu
    Mesaj
    1.770
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    iyilik kardeş şöyle bir şey var ama. onu da anlatıyım. şimdi vera diye bir mağaza sıemens'ten almış. kendisi kasımpaşa da ki dükkanına getirip satıyor. bu durum artık sıemensi ilgilendirir mi?


    teşekkürler...

  6. #6
    Üye
    iyilik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.10-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    75
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Tabiki ilgilendirir. Aracı firma kim olursa olsun üretici ürününün arkasında durmakla mükellef. çelik kardeşim sen ara şu siemensin merkez birimini, ilgilenmeleri lazım. Sonucu da buraya yazarsan sevinirim.

  7. #7
    Forum Moderatörü
    Life Avatarı

    Gerçek Adı
    ---
    Üyelik Tarihi
    17.07-2005
    Son Giriş
    15.12-2017
    Saat
    17:29
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    2.703
    Alınan Beğeniler
    87
    Verilen Beğeniler
    76

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    çelik arkadaşım sen makinanın markasının siemens olduğunu belirtmişsin asıl siemens yetkili kişidir, bayilik alan veren satış durumunu denetleyen bayilerini denetleyen yetkili firma siemens'tir.
    Sen siemens'e durumu bildir baştan sona olduğu gibi anlat vera adlı bir mağazadan ürünü aldığını çizik olduğunu vs vs durumu anlat ve ürünün değiştirilmesini talep ettiğini belirt. Ve en önemli noktada aldığın ürünün faturasının olması, fatura garanti demektir büyük ihtimalle siemens te faturasını istiyecektir.


    http://www.siemens.com.tr/web/550%2C...iletisim_formu bu linkten yazıyla durumu bildirebilirsin telefolarıda mecvut müşteri hizmetlerinide arayabilirsin yardımcı olacaklardır.

  8. #8
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:49
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    7.508
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Muhatabın Siemens olacaktır aracıyı mağazayı falan bir kenara bırak,kesinlikle ilgilenilecektir.
    Tüketici şikayet sitelerine yazmakla tehdit falan etme direkt yaz işe yarıyor,aynı gün aranıyor ve çözüm sunuluyor, iki kez tecrübem var.

  9. #9
    Forum Moderatörü
    mac72 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercihan
    Üyelik Tarihi
    17.01-2009
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    12:27
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    40.810
    Alınan Beğeniler
    53
    Verilen Beğeniler
    59
    Blog Mesajları
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    bu siteye yazarak başlayabilirsin...
    Sikayet Var