Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    fozcann Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.02-2013
    Son Giriş
    03.05-2013
    Saat
    06:07
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhabalar, babam uroloji ve ortopedi bolumlerinden engelli raporu almak icin heyete girecek.Ben babama bakmakla yukumlu olmak istiyorum vasi oluyo galiba adi,1_ Vasi olabilmek icin ozur konusunda bir ayrim var mi ?,(sadece zihinsel engelliler mi )2_Rapor orani en az kac olmali ?( Babam yuzde yuz is goremez raporu ile malulen emekli)Lutfen bilen arkadaslarin yardimlarini bekliyorum.

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    17:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.940
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Neden vesayet altına almak istiyorsunuz baabanızı? Zihinsel yeti kaybı yoksa hakim de bunu onaylamaz büyük çoğunlukla.

    Araç alımı içinse, vasi atamasına gerk yok. Babanız kendi adına araç alabilir, siz de lkullanabilirsiniz
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    fozcann Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.02-2013
    Son Giriş
    03.05-2013
    Saat
    06:07
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    OturanBoğa;

    Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için , Ben memurum ve doğuda görev yapıyorum , ailem ankarada , babamın durumu dediğim gibi % 100 malulen emekli oldu 15 sene önce , yani babamın ciddi sağlık sorunları var bakıcı maaşıda alıyor ssk dan , annem bakıyodu oda artık yaşlandı , Kurumum ile görüştüm bakmakla yükümlü olursam ailemin ikamet ettiği ile yapıcak tayinimi ama dediğim gibi bakmakla yükümlü yani vasi olmamı istiyor.Bir avukatla görüştüm dediki "Zaten babana bakmakla yükümlüsün hasta olmasa bile dedi " Bilmiyorum araştırmaya devam ediyorum.Araba konusu dediğiniz gibi..

  4. #4
    Üye
    fozcann Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.02-2013
    Son Giriş
    03.05-2013
    Saat
    06:07
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    OturanBoğa;

    Bülent abi yardımına ihtiyacım var , babamın özürlü heyet raporu tam bir hüsranla sonuçlandı , % 40 küsür rapor aldı , Ama daha önce iş kazası sonucu %100 iş göremezlik raporu ile malulen emekli olmuştu,Aslında ozamanda aynı hastane yine %40 küsür vermiş ancak yüksek sağlık kuruluna iki kez itiraz sonucu rapor %100 e çıkmış ve bakıma muhtaç ibaresi eklenmiş,Şimdi herşeyi geçtim vasi davası nı filan , bu rapor şu andaki maaşını filan etkiler mi ? Kaş yapalım derken göz mü çıkarttık acaba , Abi ne olur yardımına ihtiyacım var

    Sağlık kurulu raporlarının değerlendirilmesi ve itirazlar
    MADDE 8: [...]
    (2) Kanunun 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) ve (b) bendi kapsamındaki sigortalılardan geçirdiği iş kazası veya tutulduğu meslek hastalığı sonucu meslekte kazanma gücünün en az % 60’ını kaybettiği Kurum Sağlık Kurulunca tespit edilenlerden malullük aylığı bağlanması için ayrıca, yeni bir sağlık kurulu raporu istenmez.

    Bu madde bizimle ilgili galiba

    *Birde böyle bir şey buldum ,

    Sizin kendi bireysel başvurunuzla almış olduğunuz rapor siz ve hastane arasında kalan bir özel belgedir. Hiçbir şahıs ya da kurum bu raporları isteme ya da alma hakkına sahip değildir.