Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    murat028 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.03-2012
    Son Giriş
    16.03-2012
    Saat
    18:40
    Yaşadığı Yer
    giresun
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhabalar.
    % 91 ağır özürlü babam için basvurudugumuz bakım maaşı sonrasında ilçe sağlık ocağından ekip geldi ve hesap açtırmamızı ıstedi.hesabı açıp ilçe sağlık ocağına teslim ettik ardından 2 hafta sonra baska bir ekip geldi ve olamayacağını bildirdi.Bir kaç soru sordular bezliyormusunuz,yemeği kendi yiyebiliyormu,banyosunu kım yaptırıyor tarzı seyler.Babam belde altı felçli ayağa bir kişinin desteğiyle kalkıp bir kişinin desteğiyle yürüyebiliyor.Kolları tutuyor aklı başında tek sorunu belden altı felçli ve yürüyüp kendısı oturudugu yerden kalkamıyor.Buna rağmen gelen ikinci ekip olumsuz karar verdi.
    Bu süreçte ne gibi davranabiliriz?

  2. #2
    Editör
    KKELEBEKK Avatarı

    Gerçek Adı
    Kısmet
    Üyelik Tarihi
    23.10-2010
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:45
    Yaşadığı Yer
    KONYA
    Mesaj
    22.039
    Alınan Beğeniler
    184
    Verilen Beğeniler
    82

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Siz, babanızın %91 ağır özürlü raporu varsa, hanede kişi başına düşen gelir 423 TL'yi geçmiyor ve babam bakıma muhtaçlık kriterlerine uyuyor, yani gereksinimlerini karşılarken bir başkasının yardımına ihtiyaç duyuyor diyorsanız;
    Size gelen olumsuz karar yazısındaki gerekçede de raporla, ağır özürlü ibaresiyle yada gelir sınırıyla ilgili bir sorun bildirilmemişse, sorun bakımıyla ilgiliyse ve siz başkasının yardımına ihtiyacı olduğunu iddia ediyorsanız;
    Size olumsuz kararın tebliğ edilmesinden itibaren 30 gün içinde İl sosyal Hizmetler Müdürlüğüne itiraz edebilirsiniz.
    İtirazınız degerlendirilir, lüzum duyulursa yeni bir bakım raporunun hazırlanması için farklı personelden oluşan yeni bir Bakım Hizmetleri değerlendirme Heyeti gönderilir size ve ona göre işlem yapılır. Bu ikinci degerlendirme heyetinin kararı nihai karardır.
    "alo 183 " hattından detaylı bilgi de alabilirsiniz. bu hat ucretsiz olup7/24 saat arayabilir aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz.