Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    tango Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.05-2007
    Son Giriş
    17.11-2017
    Saat
    17:55
    Yaşadığı Yer
    SİNOP
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    size bi sorum.olacak.

    bakim atligina basvuru yaptik.zihinsel ozurlu kardesim ve ben agar ozurluyum.ikimize de olmaz dediler.
    annem turkiyeden bide avusturyadan maas aliyo die.

    ayrica bi evde iki kisiyede verilmiyomus. 2222 de almiyoz kardesimle. aldimiz sade ayda 250 ser tl yetim maasi. etrafimda neler goruyorum zengin olupta alan.haksizlik bu ama.

  2. #2
    Üye
    DNZBNK Avatarı

    Gerçek Adı
    ali
    Üyelik Tarihi
    17.08-2010
    Son Giriş
    06.03-2017
    Saat
    15:59
    Mesaj
    85
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    He ya veriyorlar bildiğim kadaryla 2500 tl vriyorlar ALLAIM YA
    ulan millet 1 emekli maş için ne mücadeleler veriyor 2 maaş yetmiyormu bre birde 3 istiyon
    Konu DNZBNK tarafından değiştirilmiştir (05.04-2014 Saat 12:08 ). Gerekçe: düzeltme

  3. #3
    Üye
    tango Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.05-2007
    Son Giriş
    17.11-2017
    Saat
    17:55
    Yaşadığı Yer
    SİNOP
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yanlis anladin kardes.bi evde alti kisiyiz.zihinsel emgelli kardesim var bide ben agar ozurluyum.yetim ayli aliyom kardesimle ayda 250 ser tl.annemde 500 tl aliyoablam 300 tl nafaka aliyo.iki cocu var.bide annem ve zihinsel engelle kardesim avusturyadan maas aliyo babam oldu icin.annem yaklasik 1000 tl aliyo avusturyadan.yani annem vafat etti zaman drek kesiliyo.coluna cocuna vermiyo avusturya.2222 de almiyoz kardesimle ben.aldigim 250 tlmi seni kizdirdi kardes anlamadim seni.ne zenginler biliyorum islerini uydurup kilifina aliyolar.ben.neden alamiyorum

  4. #4
    Üye
    exof Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2005
    Son Giriş
    09.12-2017
    Saat
    22:03
    Yaşadığı Yer
    dünya
    Mesaj
    511
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    merhaba tango

    ikimaaş almanız bakıma muhtaclık maaşı almanıza engel değil.. ailede kişi başına gelir asgari ücretin 2/3 oranını aşmıyorsa başvurunuzu yapabilirsiniz geçmiş olsun kolaylıklar diliyorum.

  5. #5
    Üye
    Kalem Avatarı

    Gerçek Adı
    Melek
    Üyelik Tarihi
    18.07-2010
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    00:58
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.631
    Alınan Beğeniler
    330
    Verilen Beğeniler
    89

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    tango ablanın çocukları evde bakım aylığında gelire dahil edilmiyor. ablan boşandığı için yani evli olmadığı için gelire dahil edilir. bu durumda hanede 4 kişi gelire dahil ediliyorsunuz.
    Gelirleriniz şunlar mı?
    kardeşinle senin aldığın yetim aylığı toplamı 500 + ablanın aldığı nafaka 300 + annenin aldığı 500 + annenin Avusturya'dan aldığı maaş 1000 eger doğru anladımsa toplam 2300 ediyor ve 4 kişiye bölersek 575 çıkıyor ki kişi başına düşen aylık gelir olan 510,45 lirayı geçiyor. bu durumda evde bakım aylığı baglanmaz.
    ama 1 Temmuz'da başvurursanız 2 agır özürlüden biri 2 kişi sayılacak. ayrıca ablanın çocukları da gelire dahil edilecek. o zaman evde bakım aylığını rahatlıkla alırsınız gelir sorununuz olmaz.
    tavsiyem 1 Temmuz'u beklemeniz. geliri bana doğru soylediysen bu gelirle 1 Temmuz'a kadar evde bakım aylığı alamazsınız.
    ayrıca aynı evde 2 ağır özürlüye şartları uygunsa evde bakım aylığı baglanır. bağlanamaz diye bir şey yok.