TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 3 / 11 İlkİlk 1234567 ... SonSon
Toplam 164 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    gercexs Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.06-2015
    Son Giriş
    15.09-2019
    Saat
    00:07
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    123
    Alınan Beğeniler
    8
    Verilen Beğeniler
    30

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    sgurkan;

    Oyle senin karsidan gordugun gbi kulak duydugun gbi olmuo o isler yapmadigin is ile ilgili yorum yapmak kolay klavye basinda kardada ise gidiiyoruz ebgelliler gunundede yok oyle bedavadan izin kamuda kurumunda mudurunun iki dudaginin arasindasin atanda sen yaparsin karda izin sonra herkezden cok yaygara yapmayin ama!

  2. #32
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    19.02-2020
    Saat
    00:53
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    717
    Alınan Beğeniler
    120
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    Öncelikle bu private kimdir nedir bilmiyorum ama begenmemis yorumları vah vah çok üzüldüm eyvahlar olsun napcaz şimdi .. burda ben yorumu begendirme cabasinda değilim facebookta durum paylasir gbi paylaşım yapmıyorum dürüstçe doğruca bir şey yazıyorum ne kadar degisik kişiler var yaa..

    @gercexs burda herkes aynı şeyi konuşuyor ama anlayış herkesin farklı olduğu için anlamakta güçlük çekenler polemik oluşturyo böyle .. bn ve bnm gbi düşünen kişiler konuyu acan arkadaş a düşman olup onu yalnız bırakmak gbi bi düşüncede degiliz ki kimisi gözlemleri doğrultusunda gundemi takip ettikleri için yda bazıları doğruyu bildiği icin gercekce bi yorum yapio .. Sadece diyoruz ki dibini görmiycegimiz kuyuya atlamayalim midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmyalim. .

    Bi yanlış adim seni hizmetlilikten de edebilir diyoruz hizmeliligi buldun da bunama burun kivirma demiyoruz sadece sakin sakin adım atin dyoruz birlikte bişeyler yapılması gerekir dyorz acele etmeyin dyorz sistem sürekli dünya gibi dönüp duruyor gidisata gore bakip öyle ilerleyin deniyo bos yere kalp kiriyonuz atar yapiyonuz ben arkandayim o bos konusanlari dinleme sen gbi yorum yapılmis biz kendi işini kendin hallet mi demisiz sonunu düşünerek hareket etmeliyiz dyoruz bnde özel sektörde calistm isin agirligi yüzünden belimden olyodum ortopedi fixik tedavi dolaştım rahatsiz oldum zor gecirdim ablamin sözünde nişaninda adamlardan izin almama rağmen aradi durdular 20 kere özel sektörün zorluğunu hepimiz biliyoruz yine diyorum sakin adımlar atin iyi bir şey ypmak istiyoruz hpmz ama sabrederek.. bazi insanların gerçekten ama gercekten hizmetli olmak için cabaladigini biliyorum onlar için de empati kurun onlar için tek umut kapısı o hizmetli ..

    Daha fazla da bsey söylemek istemiyorum cnki anlayan anladı anlamayan polemiğe devam edecek biliyorum hpmz arkasindayiz altını çiziyorum. Sabrin sonu selamet. . Private kimsen bas bunada bi beğenmedim fikrini.. herkesin fikri aynı değil görüldüğü gibi ama herkes herkese saygı duymak ZORUNDA. .
    Konu acı gerçek tarafından değiştirilmiştir (11.10-2017 Saat 20:33 ).

  3. #33
    Üye
    gercexs Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.06-2015
    Son Giriş
    15.09-2019
    Saat
    00:07
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    123
    Alınan Beğeniler
    8
    Verilen Beğeniler
    30

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    acı gerçek;
    Arkadasin dogru diyosun ben istiyorumki butun engelli arkadaslar devlet memuru olsun ozel sektorde is kaygisiyla sosyal hak kaygisiyla izdirap cekmesin ama cikiolar nankor hizmetliler diyolar adamin mesajina kim nankor kim ne yasiyo nerden biliosun bunda insanlar herkez icin ollu bi adim atmaya calisio adam diyoki engelli sin arkadasim ezilme yapamicagin agir islerle sagligin dahada bozulmasin adama diyolar nankorsun bukadar olmaz ya haket atan calis arkadasim kimse sana hizmetli olma demiyo ama sonra yaygara yapma benm iyice engelim artti diye! Herkez senin gbi konustuktan snra herkonuda birlik olunur kostek degil destek olmaliyiz burda birbirinize.

  4. #34
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    19.02-2020
    Saat
    00:53
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    717
    Alınan Beğeniler
    120
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @Fulya83 aynen canım ne kadar üzüldüm bi bilsen . Insanlar nasil begenyosa begenmeyedebilir ama nye bgenmedigini gerekçesiyle yazar beğenmedim deyp kacmak ne is .. @gercexs arkadaşın yazis sekline bakarsan anlarsin sunu sunu istiyorum su şöyle olmalı böyle olmali derler de oldu başka emrin cay kahve istermisin derler ya karsiliginda o gbi sert üslupla yazdığı icin yanlış ifade etti kndni bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz birlik olup su problemi ortadan kaldıralım demek mi dogrudur yoksa ya arkadaş bu ne sistem böyle su su söyle olsun suda şöyle olsun bizde rahat edek gibi sert üslupla konusmakmi dogrudur .. cvb szde .. ddgm gibi yazis tarzindan dolayi tepki aldı arkadaş fazla da bsey söylemek istemiyorum cnki ceviz kabuğunu doldurmayacak atarlar atısmalar burda bizim halimzden biz anlariz bizde kirarsak brbrmzi dışardaki egolu insanlar patronlar müdürler neler yapmaz bosa kirmasin kimse kimseyi yardimlasmaya devam edelim .. nyse iyi akşamlar cümleten ..

  5. #35
    Üye
    sneyper Avatarı

    Gerçek Adı
    süleyman
    Üyelik Tarihi
    26.07-2015
    Son Giriş
    02.03-2020
    Saat
    21:42
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    253
    Alınan Beğeniler
    68
    Verilen Beğeniler
    218

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Aci gerçek (çok boş yazıyorsunuz) devletin belli engelli alim sayısı var hizmetli kadrosu olmaz ise o sayıyı almayacakmi? sen gözlüğü çıkar milleti yönlendirme türkçesi çorbana bak

  6. #36
    Üye
    Zorro Avatarı

    Gerçek Adı
    Žorro
    Üyelik Tarihi
    26.12-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:56
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    9.181
    Alınan Beğeniler
    746
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Haklısın Reis

  7. #37
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    19.02-2020
    Saat
    00:53
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    717
    Alınan Beğeniler
    120
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Sende kendine bak benim yorumum o sanane saygı duymayi öğren boş yada dolu anlayan anladı ..bnde aksini iddia etmedim zaten senin benim onun bunun deyişiyle yürümüyor sistem .. senin Türkçen çok güzel sanki. . Ben senden öğrenmeyecegim Türkçeyi ... sen boş konuşuyorsun ..aslında haklısın sen ve senin gibi anlamayanlar için yormusum kendimi. @sneyper

  8. #38
    Üye
    sneyper Avatarı

    Gerçek Adı
    süleyman
    Üyelik Tarihi
    26.07-2015
    Son Giriş
    02.03-2020
    Saat
    21:42
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    253
    Alınan Beğeniler
    68
    Verilen Beğeniler
    218

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    fake hesap gibi görünüyorsun (açıklamayı yapmamışsın devlet alması gereken sayıyı ne yapacak YH kadrosu olmazsa almayacakmı? sen biliyor gibisin bir açıklaman var mı yoksa laf kalabalığımısın)

  9. #39
    Üye
    BÜTÜNÜYLE FARKINDAYIM! Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:50
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    3.942
    Alınan Beğeniler
    324
    Verilen Beğeniler
    664

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    ilker beye katılıyorum bu konuyu açan arkadaşada sonuna kadar destek veriyorum

    olumsuz konuşanlarda işkembeden sallıyorlar

    engelliye hizmetli kadrosu verilmez adı üstünde engelli hasta adam belli oranda iş gücü kaybı var bu raporla belgelendirilmiş

    işkembeden sallıyanlara söylüyorum olumsuz konuşanlara lise düzeyi şehit yakınlarına sosyal hizmetler çocuk esirgeme yurdunda yetişenlere kulavuzlarına bakın 1 tane hizmetli kadrosu verilmemiş lise düzeyi diyorum fakat ekpss lise düzeyi engelliye hizmetli kadrosu verilmiştir bu tamamıyla haksızlıktır top gibi saglam adama memur kadrosu ver yarım adama hizmetli zurnanın son deligini layık gör
    böyle saçmalık olamaz artı şehit yakınları lise düzeyine hizmetli olanlara sınavsız memur kadrosu verildi olumsuz konuşanlar bunu neden anlamak istemiyorlar

  10. #40
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    19.02-2020
    Saat
    00:53
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    717
    Alınan Beğeniler
    120
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @sneyper bn fake değilim ama sen baya boş bir insansın .. seninle konusp sinirlerimi geremem gerektiği yerde bildiklerimi paylaşıyorum zaten .muhatabım degilsin ..Lütfen herşey e özellikle benim yazdıklarıma burnunu sokma olur mu... bi bayanla kavga etmek yakışmıyor size. .

    Ay nerden bulastim ne diye karıştım yoruma bilmiyorum sizin gibiler yüzünden yardım edeceği varsada edesi gelmiyor insanın işinize bakın .. birini eleştirmeden oncede kendinize bi bakın sonra karşıdaki insanı eleştirin olur mu ..

  11. #41
    Üye
    sneyper Avatarı

    Gerçek Adı
    süleyman
    Üyelik Tarihi
    26.07-2015
    Son Giriş
    02.03-2020
    Saat
    21:42
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    253
    Alınan Beğeniler
    68
    Verilen Beğeniler
    218

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Neye yardım ettin ki bütün yazıların saldırı, bayan olduğunuz nereden belli oluyor bir söz var <Gölge etme, başka ihsan istemez> ben şuna inanıyorum kimse hiç bir arkadaşım Şehit yakını ve gazilere verilen bu hakka karşı değil ama farkındamısınız bizler birbirimize karşıyız (ben şuna inanıyorum bu karşı olanların hepsi fake hesap yani algı operasyonu oluşturuyorlar cevap isteyince efendim o yardımcı oluyormuş)

  12. #42
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    19.02-2020
    Saat
    00:53
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    717
    Alınan Beğeniler
    120
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Senin okuma yazma sorunun var sanırım Nerede saldırı hani. O kadar yazi yazdim anlamadan dinlemeden yargısız infaz yapıyorsun düzgün okusana karsiyim diyen olmus mu yazıda .. . Bi sey ispatlamak zorunda değilim beni bilen biliyor burda ..

    Sen suan yardimci olduğunu mu sanıyorsun pardonda şu an sende bos konusuyorsun ortaligi karistirmaktan baska ise yaradığın yok ..

    @sneyper fake hesap açmak için bi amacım yok sende fakesin o zaman
    Senin derdin ne arkadaş sinirini boşaltmak için beni mi seçtin .. rencide etmek için mi seçtin ikisinide yaptın başardin Tebrikler .. hadi şimdi az ötede oyna .. Kendine başka uğraş bul olur mu..

  13. #43
    Üye
    SphiNX Avatarı

    Gerçek Adı
    isa
    Üyelik Tarihi
    06.08-2008
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:20
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    1.339
    Alınan Beğeniler
    84
    Verilen Beğeniler
    62

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Oficcer iker abi net bi şekilde yazmış aşamalarıyla açıklamış. üstünden geçmeme gerek görmüyorum da biraz empati yapalım

    @BÜTÜNÜYLE FARKINDAYIM sistemde yanlışlıklar bunların çözümü elbette düzeltilebilir aşılabilir sen yazmışsın bak ne güzel engelli raporu diye başlayan kısım

    engelliye hizmetli kadrosu verilmez adı üstünde engelli hasta adam belli oranda iş gücü kaybı var bu raporla belgelendirilmiş
    o raporun içindede çalışamayacağı işler var bak o raporu alırken yada atandıktan sonra alacağın rapor dilekçesine 4857 iş kanunu göre engelli raporu alacağını da belirtirsen gittiğin kurumdaki yetkili amir ona göre iş verir vermeyen de mahkeme sürecini göze alır. ki kaldı ki hizmetli kadrosunu isteyen kişiler %40 raporu olup da o işi yapmak isteyen de olabilir buna da saygı göstermek lazım.

    ve şehit gazi yakınlarına atıf da bulunmuşsun bak o insanlar ailesinden birini kaybetti bunu ne sen anlayabilirsin ne ben yorumlarını kişileri eleştirmesin sistemi eleştirmesi daha doğru olur. sana da katılıyorum şu konuda kadroyu doldurma gibi bi yol işine gidiyorlar ama kişiye uygun iş vermiyorlar.

    Bide sen buna layıksın da ne istiyorsun gibi yorum yapan genel olarak kastediyorum kimse kimsenin önünü kesemez inanın ne engelli kişiler ne işleri başarıyor.

    Buradaki yorumları yapan olumlu yada olumsuz cevap yazma hakkına herkes sahiptir. Her eleştiriye açık olup empati yaptıktan sonra cevap yazı karşı tarafı kırmadan yazmamız daha doğru olur.

    @sneyper senin uslübümla konuşacağım çok caz yapma alırım havanı fake ne demek bilmiyorsun (aklı yok fikrin var. cmylmz ) fake sahte hesap 2015 de hesap açmışsın sonra sanala girmeyi unutmuş gibi bi halin var sen daha kimin kız kimin fake olduğunu yada neden ikinci hesap açanların neler yaşadığını tahmin edemiyorsun. gelmişsin laf sokmaya çalışıyorsun ve ne okuyup ne anlıyorsun baştan sona konuyu okudum kız düşüncelerini paylaşmış fikirlerini söylemiş sana düştü insanları yargılamak...

    1999 dan beri sanal hayatttayım icq irc msn face live vk mailru tweeter tumblr foursquare linkedIn inst... vb. sitede sanal hayatta takıldım kızın sitedeki yorumlarının çok değil 5 tanesini okusan anlardın.
    Bi laf vardır bunu duymuşsundur Cin olmadan adam çarpmaya çalışma, çin malı muamelesi görme buda kapak olsun sana

  14. #44
    Üye
    claer Avatarı

    Gerçek Adı
    gürdal
    Üyelik Tarihi
    18.10-2010
    Son Giriş
    10.02-2019
    Saat
    01:37
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    81
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Kamu da Şehit ve Gazi Yakını olarak çalışan, Lise Mezunu Hizmetli kadrosundaki arkadaşlara Memur kadrosu verilmiştir. Pozitif ayrımcılık olarak aslında Engelli olanlara da verilebilirdi. Devletimiz İnşallah bu kadroyu bir an önce kaldırır, Çünkü Bu çağda Bu isimde bir kadronun olması gerçekten İnsanı incitiyor, rencide ediyor. O zaman seçmeseydin diyecek olan arkadaşlar, ben 15 yıldır masa başında çalışıyorum ilk iki yıl temizlik yaptım lisans Mezunuyum ama halen hizmetli kadrosundayım ee diyeceksiniz niye GYS girmedin onuda söyliim 4-5 yılda bir açılır onda da kadro sayısı düşük tutulur daha önceleri Yapılan GYS Tahsil Kıdem takdir ve teşekkür gibi puanlarla ölçülür puanı yüksek olan eğitime gider sonra sınava ve sonra kadronu alırdın bizim de Takdir verecek dayımız olmadığıından puanımız hep düşük olurdu

    Sınav eğtimine bile giremezdik neyse bunlar geçmişte kaldı bakın ben yaptığım işten utanmıyorum ben İnsanlardan gördüğüm muameleden utanıyorum küçümseyici bakışlardan utanıyorum, beni Memur yada VHKİ sananlar Ünvanı mı öğrendikten sonra Aaayyy sen hizmetlimiydin diye aşağılayıcı bakışları ve konuşmalarından utanıyorum

    Şu anda çalışan özel hizmetçilere bile hizmetli denmiyor iken maalesef Devletimizde halen bu isimde böyle bir kadro var. O yüzden siz Engelli arkadaşlar her ne olursa olsun Birbirinize köstek değil destek olmanız lazım Bu işçi sendikaları bu 19 Mayıs İşçi Bayramı Gökten zembille inmedi ne canlar gitti ne mücadeleler verildi adam birleşelim diyor birisi çıkıyor haline şükret sus diyor, Hey Arkadaş O sesi çıkan adamlar sayesinde Senin Sigortan Senin Emeklilik hakkın var Sen sakın bunu unutma. Yardım etmeyeceksin bari İnsanların moralini bozma, motivasyonunu düşürme

  15. #45
    Üye
    ZAFERKEN Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.01-2016
    Son Giriş
    03.11-2018
    Saat
    23:37
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    321
    Alınan Beğeniler
    119
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Dediğiniz gibi.Bir kerede bu haklar için sorgusuz sualsiz destek verilsin.Bu hak alındığı Zaman kişiye özel olmayacak.Bütün engelliler faydalanacak.Biz şehit yakını ve Gazi'lere üst kadroya geçiş neden veriliyor tarzı birşey demiyoruz vede hiçbir arkadaşım bunu söylemeye tenezzül bile etmez.

    Biz onlar gibi pozitif ayrımcılık kapsamına girdiğimiz için vede atamamızı aynı şekilde aile bakanlığı nezdinde yapıldığı için böyle bir durumda bizde yararlanmak istiyoruz diyoruz.Kimse o mevzularda lafı dolandırmasın.Varsa bir hak.Bundan yararlanacağız.Öyle yada böyle.




Sayfa 3 / 11 İlkİlk 1234567 ... SonSon