TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
Toplam 34 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    amokachi Avatarı

    Gerçek Adı
    ByR
    Üyelik Tarihi
    17.03-2013
    Son Giriş
    12.09-2019
    Saat
    12:02
    Yaşadığı Yer
    BodruM / MuğLa
    Mesaj
    118
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    böyle hata alan varmı başka ??

  2. #17
    Üye
    meralmiz Avatarı

    Gerçek Adı
    meral
    Üyelik Tarihi
    09.01-2013
    Son Giriş
    01.02-2015
    Saat
    12:23
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    478
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Başvuruya Engel Durumlar

    • 15 yaşını doldurmayanlar 2014 - EKPSS Tercihi yapamazlar.
    • Başvuru ücreti ödenmemiştir.


    Yukarıdaki durum(lar)dan dolayı başvuru işlemine devam edemezsiniz.
    Başvuru Adı:
    EKPSS-2014/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme

  3. #18
    Üye
    özgür çocuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    26.03-2020
    Saat
    16:23
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    157
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Tercih yapabilen varmı arkdaşlar sistem hata veriyor...

  4. #19
    Üye
    amokachi Avatarı

    Gerçek Adı
    ByR
    Üyelik Tarihi
    17.03-2013
    Son Giriş
    12.09-2019
    Saat
    12:02
    Yaşadığı Yer
    BodruM / MuğLa
    Mesaj
    118
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ozaman genel bi sorun var yine , bi işi beceremediler arkadaş ya

    Başvuruya Engel Durumlar

    • 15 yaşını doldurmayanlar 2014 - EKPSS Tercihi yapamazlar.
    • Aday İşlemleri Sistemi'nde KPSS tercihlerine esas herhangi bir eğitim bilginiz bulunmadığı için tercih yapamazsınız.
    • Başvuru ücreti ödenmemiştir.


    Yukarıdaki durum(lar)dan dolayı başvuru işlemine devam edemezsiniz.
    Başvuru Adı:
    EKPSS-2014/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme

    haaa bi dakka 2014/1 diyor bu ama , onun ataması zaten yapıldı bizimki 2014/2 olacaktı . yanlışlık var

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #20
    Üye
    kobra3452 Avatarı

    Gerçek Adı
    sedat
    Üyelik Tarihi
    16.12-2009
    Son Giriş
    07.03-2019
    Saat
    14:51
    Yaşadığı Yer
    istanbul/bağcılar
    Mesaj
    205
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    arkadaşlar tercih yapacaktım,başvuru ücreti ödenmemiştir yazıyor nedendir.kayıt yaparken parayı bankaya yatırdım sizce nedendir

  6. #21
    Üye
    özgür çocuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    26.03-2020
    Saat
    16:23
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    157
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Aynen arkadaşın dediği gibi ekpps-2 olacakken bu ekpss 1

  7. #22
    Üye
    eMeL_eMeL Avatarı

    Gerçek Adı
    eMEL
    Üyelik Tarihi
    21.04-2008
    Son Giriş
    13.05-2021
    Saat
    01:06
    Yaşadığı Yer
    başKent
    Mesaj
    627
    Alınan Beğeniler
    59
    Verilen Beğeniler
    102

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Arkadaşlar sistem yeni açıldığı için hata verebilirmiş ilerleyen saatlerde de bakabiliriz, ayrıca hepimiz çullanmasak mı siteyi çökertmeyelim bir de o kadar beklemişiz değil mi

  8. #23
    Üye
    özgür çocuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    26.03-2020
    Saat
    16:23
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    157
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Arkadaşlar tercih sayfası açılıp uyarı almayan varsa yazsın allah aşkına sorun sadece bizdemi..

  9. #24
    Üye
    fener Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.12-2010
    Son Giriş
    29.08-2020
    Saat
    19:20
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.922
    Alınan Beğeniler
    159
    Verilen Beğeniler
    66

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Yahu ösym neden saçmalıyo yahu ben 32 yaşındayım parayıda yatırdım

  10. #25
    Üye
    aday24 Avatarı

    Gerçek Adı
    İsmail
    Üyelik Tarihi
    11.08-2014
    Son Giriş
    19.10-2014
    Saat
    23:06
    Yaşadığı Yer
    sivas
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    tercih yapamıyorm

  11. #26
    Üye
    eMeL_eMeL Avatarı

    Gerçek Adı
    eMEL
    Üyelik Tarihi
    21.04-2008
    Son Giriş
    13.05-2021
    Saat
    01:06
    Yaşadığı Yer
    başKent
    Mesaj
    627
    Alınan Beğeniler
    59
    Verilen Beğeniler
    102

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    akinaton ben önlisans 73 almıştım

  12. #27
    Üye
    asadas05 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.02-2012
    Son Giriş
    03.04-2019
    Saat
    11:42
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    552
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    sistemde sorun var herkeste benzer hatalar çıkıyor, biraz bekleyelim.

  13. #28
    Üye
    kobra3452 Avatarı

    Gerçek Adı
    sedat
    Üyelik Tarihi
    16.12-2009
    Son Giriş
    07.03-2019
    Saat
    14:51
    Yaşadığı Yer
    istanbul/bağcılar
    Mesaj
    205
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    bendede aynı hatayı veriyo.ösym yi arıyorum meşgul çalıyo,arayan arkadaşlar varsa bilgilendirsin

  14. #29
    Üye
    özgür çocuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    26.03-2020
    Saat
    16:23
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    157
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: amokachi Mesajı Gör
    ozaman genel bi sorun var yine , bi işi beceremediler arkadaş ya

    Başvuruya Engel Durumlar

    • 15 yaşını doldurmayanlar 2014 - EKPSS Tercihi yapamazlar.
    • Aday İşlemleri Sistemi'nde KPSS tercihlerine esas herhangi bir eğitim bilginiz bulunmadığı için tercih yapamazsınız.
    • Başvuru ücreti ödenmemiştir.


    Yukarıdaki durum(lar)dan dolayı başvuru işlemine devam edemezsiniz.
    Başvuru Adı:
    EKPSS-2014/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme

    haaa bi dakka 2014/1 diyor bu ama , onun ataması zaten yapıldı bizimki 2014/2 olacaktı . yanlışlık var

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bende aynen bu uyarıyı alıyorum..

  15. #30
    Üye
    Loris Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2010
    Son Giriş
    30.03-2020
    Saat
    14:12
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    1.168
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    18

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    geceleri saymazsak 15 yaşındayım ama neyyyyyyyyyyyyseeeeeeeeeeeee




Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon