TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 9 mesajın 1-9 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    çağlar57 Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus çağlar
    Üyelik Tarihi
    16.05-2014
    Son Giriş
    28.01-2020
    Saat
    22:43
    Yaşadığı Yer
    sinop
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    ekpss sınavına gırdım elektrık bölumu mezunuyum ustalık belgemde var bunun bana bır faydası olur mu teşekkurler

  2. #2
    Üye
    saltuk buğra Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.07-2012
    Son Giriş
    10.07-2019
    Saat
    19:41
    Yaşadığı Yer
    kayseri
    Mesaj
    142
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    elektirk olduğun için bi ihtimal var gibi duruyo kardeşim benimkide bilgisyar mezunu benimde var ustalıktır işyeri belgesidir iş güvenliği sertifikasıdır teknisyenliktir ama alım yok adamlar teknisyen alıyom diye adı duyulmamış (tarım meslek lisesi) mezunu alıyo yani bi araştır bence

  3. #3
    Üye
    çağlar57 Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus çağlar
    Üyelik Tarihi
    16.05-2014
    Son Giriş
    28.01-2020
    Saat
    22:43
    Yaşadığı Yer
    sinop
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    saltuk buğra çok saol bilmeden lisans sorularına çalıştım ondan da bişi hiç çikmadı 66 puan alabıldım

  4. #4
    Üye
    muratvebirer Avatarı

    Gerçek Adı
    murat bey
    Üyelik Tarihi
    22.05-2014
    Son Giriş
    26.10-2014
    Saat
    20:35
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    14
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    bende elektrik bölümü mezunuyum..84,333 puan aldım.
    2304. sıradayım..yerleşme ihtimalim ne durumda ben de bilmiyorum?

    elektrik bölümü mezunu arkadaşlar puanlarımızı yazalım...ortalama iyerleşme ihtimalimizi göelim.....

  5. #5
    Üye
    birkan01 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.07-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:15
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    852
    Alınan Beğeniler
    59
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bende elektrik - elektronik mezunuyum ortak bir alanda toplanıp kimin nereyi yazacağını konuşsak hepimiz için iyi olabilir aslında

  6. #6
    Üye
    muratvebirer Avatarı

    Gerçek Adı
    murat bey
    Üyelik Tarihi
    22.05-2014
    Son Giriş
    26.10-2014
    Saat
    20:35
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    14
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    elektrik bölümü mezunu olan arkadaşlar buraya yazsın işte,,,,,

  7. #7
    Üye
    burockill Avatarı

    Gerçek Adı
    burak
    Üyelik Tarihi
    13.05-2014
    Son Giriş
    19.06-2018
    Saat
    00:19
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    23
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ne kadar uğraşsakta çıkmıyor meslek liseliler

  8. #8
    Üye
    çağlar57 Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus çağlar
    Üyelik Tarihi
    16.05-2014
    Son Giriş
    28.01-2020
    Saat
    22:43
    Yaşadığı Yer
    sinop
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    66 puan 26 bın sekızyuz kusur

  9. #9
    Üye
    çağlar57 Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus çağlar
    Üyelik Tarihi
    16.05-2014
    Son Giriş
    28.01-2020
    Saat
    22:43
    Yaşadığı Yer
    sinop
    Mesaj
    97
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    şansımız nedır arkadaşlar