Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
Toplam 30 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    irfanyaman Avatarı

    Gerçek Adı
    irfan yaman
    Üyelik Tarihi
    05.05-2014
    Son Giriş
    28.07-2017
    Saat
    10:28
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    110
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    lutfen ımzamızı atalım , testi kırılmadan onlem almaya calısalım ...

    https://www.change.org/tr/kampanyala...-istiyor#share

  2. #17
    Üye
    ferhat kurt Avatarı

    Gerçek Adı
    Ferhat
    Üyelik Tarihi
    05.03-2010
    Son Giriş
    05.11-2017
    Saat
    18:35
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    554
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aynen kesinlikle , bizim amacımız Unutmamak UNUTULMAMAK...!


    Gardaşım niye zor olsun otobüs var , vapur var daha ne olsun beşiktaş iyi ayrıca kalabalık var ..

  3. #18
    Üye
    koselim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.10-2005
    Son Giriş
    01.12-2015
    Saat
    16:33
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    85
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    neden olmasın arkadaşlarımıza desteğe varız.

  4. #19
    Üye
    ferhat kurt Avatarı

    Gerçek Adı
    Ferhat
    Üyelik Tarihi
    05.03-2010
    Son Giriş
    05.11-2017
    Saat
    18:35
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    554
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İstanbul'daki arkdaşlar Beşiktaş Meydan saat: 12:00'de bekliyoruzz...

  5. #20
    Üye
    bulent381 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.02-2008
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    10:07
    Mesaj
    835
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar medyaya haber vermek lazım

  6. #21
    Üye
    ferhat kurt Avatarı

    Gerçek Adı
    Ferhat
    Üyelik Tarihi
    05.03-2010
    Son Giriş
    05.11-2017
    Saat
    18:35
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    554
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Medyayı sorun etme medya okey sen gel , gelin yeter ulaşabildiğimiz her yere ulaşalım toplanalım....

  7. #22
    Üye
    ankara06 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2009
    Son Giriş
    14.09-2017
    Saat
    11:57
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    düşüncenize tabiki saygımız var. ama yıllardır yanlış yapılan bi konu kısmen düzeltilmiş die fazlasını istemeyin diyorsunuz.şimdiye kadar biz görmezden gelindik die halinize şükredin diyosunuz bu nekadar dogru. bir kişilik iş için sırf torpilliler yerleşebilsin die 3 kadro açan kurumlar devleti düşünmüyor,emekliligi çoktan gelen işinin hakkını artık veremeyen memurlar devleti düşünmüyor hayata zaten 1-0 yenik başlayan bizlerden anlayış bekliyosunuz buda ayrı bi tezatlık deilmi.

  8. #23
    Üye
    ferhat kurt Avatarı

    Gerçek Adı
    Ferhat
    Üyelik Tarihi
    05.03-2010
    Son Giriş
    05.11-2017
    Saat
    18:35
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    554
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kesinlikle , madem güzel bir iş yapıldı bence devamı gelmeli yoksa bir anlamı yok..

    Nerede insanlar neredesiniz.?

  9. #24
    Üye
    ferdi4141 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ferdi
    Üyelik Tarihi
    24.09-2013
    Son Giriş
    31.12-2014
    Saat
    23:57
    Yaşadığı Yer
    kocaeli
    Mesaj
    52
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben akpli degilim basbakanida sevmek zorunda degilim yuzde 3 yasasini degistirmekte onlarin elinde siz ona guveniyorsaniz yuruyun eylem yapin ben sizinleyim yanliz yigidi oldur hakkini yeme diye bir soz var eskiden hic bu sekilde hak talep edemezken simdi bunlara burun kivirir olduk ayrica tum madenci kardeslerimize allahtan rahmet diliyor . Birdaha bu kazalar olmamasi ve dayak yemiyen madenci yakinlari olmasi dilegiyle.

  10. #25
    Üye
    gakkos Avatarı

    Gerçek Adı
    cüneyt
    Üyelik Tarihi
    13.05-2014
    Son Giriş
    27.01-2016
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    29
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadaşlar kadrolara acıklanmadan bız ses getırdık getırdık yoksa bunlar 3000-5000 verır 1 yıl bekletır sonra bi 2000 aldık ıste derler allah ya yardımcınız olsun deyıp 2016 hazırlık yapaın derler o zaman da 90000 alırız yahu vallah sınırden kırız gecırecem kabusa dondu hayatım bu nedır ya zaten ben kanser hastasıyım ben nasıl ıyı olayım kı her yıl 50000 ogretmen 100000 sozlesmeli kadroya yok hemsıre su bu derken alırlar ama ıs bıze gelınce ses yok vallah en sonunda yakıcam kendımı meclısın onunde ne bu ya kabusa dondu hayatımız yahu bız engellıyız engellı anlamıyolar mı.neyse arkadaslar ne olur bız mucadele edıp ancak bız bıseyler yapabılırız en az 10000-15000 kısı almaları lazım.sunu bılın gecen yılda kalan sadece 10000 kısı var alamadılar gerısını dusunun artık

  11. #26
    Üye
    olgun452 Avatarı

    Gerçek Adı
    OLGUN
    Üyelik Tarihi
    16.06-2012
    Son Giriş
    18.07-2016
    Saat
    13:24
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadasım kusura bakma. ben aktılmıyorum sana. devlet nasıl maas verecek diyosun ama kıbrıs rum kesimine 90 000 000 euro tazminat, şu surda öldü milyarlarca tazminat vs. vs. bunlara para buluyoda 3 000 veya 5 000 engelli memurunamı para bulamayacak. çok ayıp valla. ülkede neler dönüyor haberin yok senin.
    gücendim valla.

  12. #27
    Üye
    sedatgedik Avatarı

    Gerçek Adı
    sedatgedik
    Üyelik Tarihi
    17.04-2014
    Son Giriş
    20.06-2017
    Saat
    00:24
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    792
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    3 binmi alınacak...

  13. #28
    Üye
    gakkos Avatarı

    Gerçek Adı
    cüneyt
    Üyelik Tarihi
    13.05-2014
    Son Giriş
    27.01-2016
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    29
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    slm arkadaşlar bu kadroların artırılması için ne yapmalıyız gelin ne olur birlik olalım sesımızı duyramak için mücadele veralim ki herkes atansın onun için bimere basına yazılara yazalım ınan ki eger bunları yaparsak olucak baksanıza DPB önce 3000 demişti şimdi ise artırılması için çalışıyoruz diyo inan ki ben kendim BİEMERE 3 MİLLETVEKİLİNE ENGELLİ FEDARASYON BAŞKANLARINA MEAİLLLER ATTIM sizde atın diyorum ki basın yolu ile sesimiz duyuralım arkadaşlar şunu çok iyi bilin geçen 2012-2013 arasında almaları gereken kanunda diyo ya %3 engelli istihtamı diye işte o kanun gereği almaları gereken 25000 kişiden sadece 10000 aldılar gerısı kaldı yanı dıyeceğim şu daha gecen yılda 10000 kalmış şimdi en azından bu sayı 15000 olmalı en az ben demiyorum kanunlar diyor saygılarımla ALLAH yardımcımız olsun

    slm arkadaşlar kadro saysının en az 15000 olması için ALLAH rızası için şu adreslere yazılar yazalım BİMER ve AKİMe yazın mutlak sonuç alıcaz ınan ki ses getırmemız lazım mücadeleye devam yazalım arkadaşlar

  14. #29
    Üye
    gakkos Avatarı

    Gerçek Adı
    cüneyt
    Üyelik Tarihi
    13.05-2014
    Son Giriş
    27.01-2016
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    29
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    slm arkadaşlar kadro saysının en az 15000 olması için ALLAH rızası için şu adreslere yazılar yazalım BİMER ve AKİMe yazın mutlak sonuç alıcaz ınan ki ses getırmemız lazım mücadeleye devam yazalım arkadaşlar

  15. #30
    Üye
    gakkos Avatarı

    Gerçek Adı
    cüneyt
    Üyelik Tarihi
    13.05-2014
    Son Giriş
    27.01-2016
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    29
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    herkese hayırlı ramazanlar diliyorum Allahın selamı üzerinize olsun.Arkaşlar yaklaşık 3 ay oldu bu siteye üye olarak yazıyorum okuyoruym.O kadar üzlüyorum şu halimize anlatamam kimi kalkmış diyo tedaş şunu yaptı bunu yaptı yok efendim editörler şunu yapsın bunu yapsın kimi kalkmış fatma şahinle görüşecem şunu diyecem yahu bu insanlar allah razı olsun bişeyler yapmak için uğraş veriyolar ama bizler neler yapıyoruz sölermisiniz neymiş efendim akime bimer cumhurbaşkalığına kumbuzoğluna yazdık da yazık ne değişti sonuç sıfır bizi takip etmeye devam edin diyolar.bakıyorum adam yazıyorum elk. teknikeri arkadaşlar kaç puan almış yok burası gelirmi yok şurası gelirmi falanda filan hee gelir sen otur editörler senin için gidip istediğniz kadar kadro alıp gelicek peki iyi hoşta bizler neler yapıyoruz 50 kişi toplanıp bir basın acıklması eylem valilik önünde yapalım dedim kimsede tık var olanlarda asparagaz.ben bundan önce izmirde armadığım dernkeçiler kalmadı ağzıma geleni söyledim.yahu size bişey söylim biz hakikaten engelliyiz adamlar bizleri tanıyolar biliyolar otursun beklesinkler diyolar sonra 4000 kadro ile ancak bu kadar kadro derler ve size soğuk su içmek kalır.izmirde kirazlı mı kınık mı bi yerde engelliler eylem yaptı belediye başkanı olara söz vermiş almamışlar diye birde basın gitti bakın adamlar tık işteler.kendimi yırtıyorum gelin izmirde istanbulda bir yerde toplanalım şu dernekçileri de alalım yanımıza basını aradık mı bir iki bağırma basın açıklaması görün bakın neler oluyor.geçen show tv izmir buruyo gittim herşeyi anlattım bizi kımse duymuyor şu kadar kadro acıkta var dedim daha kıolavuz yok acıklama yok dedım orda kı basın ilişkileri mdr dediki toplanın gelip haber yapalım ama siz toplanmıyosanız biz özel program yapamayız dedi adam haklı bakın uzun sozun kısası gelin birlik olalım toplansak 3 ilde ayrı ayrı ozaman bakın neler oluyor en az 10000 oluyo mu fırsat bu fırsat cumhurbaşkalığı secımı var yaptık yaptık yapmadık ekim kasım gibi en fazla 4000 le otururuz işin yoksa seçimi bekle.Benim diyeceğim bunlar




Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12