Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sınıf33 Avatarı

    Gerçek Adı
    ali kemal
    Üyelik Tarihi
    04.10-2013
    Son Giriş
    25.05-2014
    Saat
    02:25
    Yaşadığı Yer
    mersin
    Mesaj
    11
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    bnm % 32 göz +% 30 deprosyon % 52 sürekli raporum var ekpss ye gireceğim sınıf ögrt mezunuyum ..raporumda psikiyatri bölümü de olduğu için meb ögrt alımında bı sıkıntı çıkartırmı ne dersiniz raporumda çalışmaz ibaresi yok hassa görmeyi gerektiren işlerde ve sorumluluk gerektiren işlerde çalıitırılmaz yazıor bu bölüm aslında kafamı kariştiran ..bir de raporda istihdam bölümü işaretli.. sizcebi sıkıntı çıkar mı konu hakkında bilgi sahibi olanlardan yardım bekliyorum teşekkurler..

  2. #2
    Üye
    sevkat122 Avatarı

    Gerçek Adı
    mucahet sen
    Üyelik Tarihi
    01.12-2013
    Son Giriş
    27.10-2016
    Saat
    16:49
    Yaşadığı Yer
    tekirdag
    Mesaj
    66
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    benim bildigim seni meslekten çıkaramazlar doktor kurulu çalışabilir diyorsa çalışabilirsin kafalarına göre davranamazlar rahat ol.devlet doktor kurulunun kararını uyguluyor.

    oran olabilir kronik yani yüzde 60 hastalıkla çalıştırmazlar amaçları ilaç tedavisi ile çalışabilirmisin yoksa balthazar formulu ile özürlü aylıgını mı istersin sana kalmış.maluliyet en az yüzde 66 eger çalışmıyorsan ilaçla çalışabilirsen sorun yok özür ölçütleri problem degil.seçenek senin.en yakın yol baltazar formulu uygulatıp özürlü aylıgı.alman.ama ilaçla çalışırım diyorsan sorun yok.kişiye göre degerlendirilir.biraz karmaşık anlatım ama bu böyle

  3. #3
    Üye
    sınıf33 Avatarı

    Gerçek Adı
    ali kemal
    Üyelik Tarihi
    04.10-2013
    Son Giriş
    25.05-2014
    Saat
    02:25
    Yaşadığı Yer
    mersin
    Mesaj
    11
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    hocam pskıyatrı de deprosyon yazıor yanı herkesın gırebılecegı bı durum ilaç olarka bı kullanımım yok kronık bı durumda yok doktor da böle bi ibareden bahsettmedı aslında..hocam aylık istemıyorum inş bu sene ekpss ile ögrt olmak isitiyorum kısmet baklım inş hayırlısı olur.. teşekkurler hocam bılgıler için.

    yok mu bu konuda net bılgısı olanlar admin ler neredesiniz bi bilgi lütfen..