Toplam 6 mesajın 1-6 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    kolay ölüm yok Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.08-2010
    Son Giriş
    13.09-2017
    Saat
    21:37
    Yaşadığı Yer
    türkiyem
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba arkadaşlar
    01 01 2009 yıın da sgk daan malülen emekli oldum. ancak sgk dan bana maşımın kesilmemesi ve saglıktan yararlananmam devam etmesi için kontrol muayine tari aadı altında belli aralıklarda görsel muayine ediliyorumm ve hastalıgımın devam edip etmedigi hakkında kanaat bildiriliyo
    ben yüzde 98 engelliyim bu uygulamanın kaldırılması için ne yapmam gerekiyor

    konu hakkında bilgisi olanlar varsa paylaşırsa sevinirim saygılarımla.

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    10:17
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.943
    Alınan Beğeniler
    963
    Verilen Beğeniler
    1.251

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bu kontrol şerhini hastane mi koyuyor yoksa sgk mı? Sakatlık raporla sabitse, bununla ilgili olarak kontrol şerhi koyan kuruma dilekçe ile başvuru yapılabilir.

  3. #3
    Üye
    kolay ölüm yok Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.08-2010
    Son Giriş
    13.09-2017
    Saat
    21:37
    Yaşadığı Yer
    türkiyem
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    slm arkadaşlar sgklı olarak çalşıyodum 2007 de trf kazası gecrdim primim 1800 işgnü aştıgından 2009 da malülen emekli oldum rapor oranm yzde 98 di aradan 6 ay geçti kontrol muyanesi diye bir kagıt geldi sgk hadi bakalım hasta neye yeniden rapor almaya birde gelen kagıtta tarih verilmişı o sürede yapmazsann maaşda salıkta kesiliyo ilaç raporunn varmışş hastasın engelin varmışş hiç bişiy etkilemiyor anında saglık maaşş kesiliyo taki raporun resmi purosedürü tamamlayanadek

    neyse hastaeye gttk sgk dan sevkli olarak kurul raporu alınacakmış 8 tane doktorr dolaşdur bir günde biterse sorun yok bitmzse raporun cıkmasıiçinn yine gel yine gel randövi yok raporötr hangi dr ye verrse sırayı o bakcaksana herşeyi bitrrsen raporu hastane yuluyo tüm bu işlmleri yaptık bitidkk kurtduk derken hadi 3 4 ay snra bidaha yine hastane yolu gözüktü bide amblanss alamyosun raporn yüzde 98 de olsada sgk sevk etsede yaa
    yine aynı işlemler aynı doktrlar sen niye geldnn yine bizsana en yüksek oranı vermiştik diyolarr anlaşılan oran yüksekte olsa prosedürü urguluyomuş sgk gel zaman gitzaman bu olay 2009 dan 2011 şurda ne kaldı 2012 dogru gdiyor bu 2011 in 7. aynda yine muayine oldum 2 aygeçmeden yani 9.ayınn içinde arakarar raporu diye hadi bidaha istedeliler hastaneye bu sefer 4 doktor hepsnnden tahlikk istemişlerr emg otroson uro dinami felan üniverste hastanesinde olmayann bi tahlilde var türkiyede 4 yerdemi ne varmış tahlil ücreti 700 tl kandr şudur budur hepsini yapablmen için son tarih 01 10 ekim hastane tahliller için 2 ay snrasına gün veriyo raporun
    sgk nn istgi tarhte eline ulaşmadgı içinn maaşta saglıktaa gitti hastanede ilac yazdra mıyosun tıbbi araç gereçlerr öden miyorr o tarihtenn önce olsabile 3 aya yakındır bekliyodum habergeldiisalıgnn maaşın açıldı diye ancak kanunn deyişmişş 40 ilde yenibi sitem deneniyormuş şanszklıkya bende o kırk ilin içindeyim spazm mı öle bişiy sistemin adı kontrol muaynesi olupta saglıgı maşı kesilenler ilk maaş ödemeleriyle birlikte saglıktan da yararlancaklarmış

    şimdi 2012 ocak ayınınn sonunu beklemekteyim bu muayine nereye kadarr sürecek bilin mezz yaşantımdan bikaç kare paylaşmak istedimm umarım kimse bu durumlarla karşılaşmazz.............

  4. #4
    Üye
    WHİTEKİLL Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.10-2011
    Son Giriş
    21.09-2017
    Saat
    10:56
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    44
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    malülen emekliliğin bile malüllüğü var desene..

  5. #5
    Üye
    kantutar42 Avatarı

    Gerçek Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    16.08-2010
    Son Giriş
    20.05-2017
    Saat
    00:21
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    221
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    valla kardeş bende malülen emekililten cevap bekliyorum hala gelmedi okuldum senin adıma gerçekten üzüldüm desene işler saglık kurulunda 4-5 çabulcunun elinde top gibi bir oraya git bir buraya git herkez birbirine pas atıyor olan ise bizlerin gibi insanlara oluyor allah büyük be hesap verecek onlarda kimse bu durumlara düşmek istemez ama bizler zaten saglıgımızdan hayatımız olmuşuz çektigimiz ızdırap ve acıyamı yanalım yoksa bu eziyetleremi allah bize bu sgk da eziyet edenlerin neyini verecekse versin selametle

  6. #6
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    10:17
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.943
    Alınan Beğeniler
    963
    Verilen Beğeniler
    1.251

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    BİMER kanalıyla şikayet edin size bu eziyeti çektirenleri.
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...