TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 3 / 21 İlkİlk 123456713 ... SonSon
Toplam 303 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    aykut35 Avatarı

    Gerçek Adı
    aykut
    Üyelik Tarihi
    13.10-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    21:03
    Yaşadığı Yer
    Turkey
    Mesaj
    244
    Alınan Beğeniler
    27
    Verilen Beğeniler
    35

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar benim söledimi yalnış anlamayın sakın ben akp yada başka bir partiye oy verin demedim herkezin özgür iradesi vardır sadece konuşmakta ve sölenenlerde acele etmeyin bunlar vaat şimdilik bir başka partilerde gelcek acıklama yapcaklar o yüzden oyunuzu verirken para icin oyunuzu satmayın derim rabbim hak neyse ihsan onu eylesin yeterki sağlıklı olalım şükredelim ve o yüzden öbür partilerde acıklama yapcaklar cünkü akp verdi vaatlerden sonra bir başka partilerde artırıcaklardır bana göre bu vaatleri ama burda not düşmek gerek vaat veripte yerine getirebilcek partimize oy verelim vijdanımızıda dinleyelim aklnızda iştişara edelim olanları bitenler o yüzden ak ve kara ayırt edicek yaşlardayız o yüzden sabır ve sukunetle düşünelim güzel arkadaşlarimiz hakkımız daha fazlasıdır ama daha fazla yük bizleri ezmesin iyi düşünmekte fayda vardır.

  2. #32
    Üye
    umut2135 Avatarı

    Gerçek Adı
    umut
    Üyelik Tarihi
    24.07-2015
    Son Giriş
    02.02-2022
    Saat
    20:04
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.833
    Alınan Beğeniler
    1.035
    Verilen Beğeniler
    303
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Buradan ek olarak fikrimi belirtmem gerekiyo ise eğer
    Öncelikle gerçekten emekliler arasındaki bu maaş farkını kaldırmaları gerekiyor şu an bağlanan 930 tl gibi bir maaş ile bırakın engelliyi normal bir birey bile bu maaşla geçinemezken 1000 tl nasıl bir şükür edelimki en düşük maaş asgari ücret ile öncelikle eşitlenmeli vede bayramlarda 1 er maaş ek ikramiye verilse en azından bir nemze daha iyi ola bilirdi
    Maaş bağlanma oranlarıda yeniden bir düzenleme yapılmalı.

  3. #33
    Yasaklı Üye
    Helsinki Avatarı

    Gerçek Adı
    İron
    Üyelik Tarihi
    12.07-2010
    Son Giriş
    03.07-2019
    Saat
    18:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.946
    Alınan Beğeniler
    825
    Verilen Beğeniler
    943

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    @umut2135

    bende bunu diyorum ben 2007 yılında emekli oldum ve maaş bağlama oranım %70 ve emekli maaşım asgari ücretin 1.5 katı üstünde bağlandı. ama 2008 de evet oyu kullanan arkadaşlar emekli maaş bağlama oranını bu çok övdükleri hükümütin kararı ile %70 lerden %30 ile %35 arasına düşürdü . örnek 2500tl emekli maaşı alması gereken kişiye bu formül ile 935 tl ile 1235tl arası emekli maaşı bağladılar yani yarısını çaldılar. kul hakkı dır bu farkın kapanması şart eğer ekonomi kötü ise , binali yıldırımın emekliye geldiği zaman yapılan zamlara açıklama olarak ülkenin de bazı gerçekleri var demesi bile beni düşündürüyor. kaldırın emekli maaşlarını o zaman hiç vermeyin yada asgari ücretin altında emekli maaşı alan kişilere intibak yasası çıkarıp asgari ücretle sabitle bu kadar basit. Benim aldığım maaşı herkes alsın ayrıca 2000 yılından önce emekli olan kişiler tanıyorum orman işletmelerinden emekli orta okul mezunu 3.400tl emekli maaşı alıyor. yine lise mezunu polis bir tanıdığım 2000yılından önce emekli 2.200tl alıyor burada arkadaş diyor ya 2000 yılından önce emekli olanların maaşları çok kötüymüş hadi oradan aylık bağlama oranlarına bak sen diyorum.

  4. #34
    Üye
    Hector Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2017
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    18:26
    Yaşadığı Yer
    Siirt
    Mesaj
    52
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Merhaba arkadaşlar iş kazası sonucu bana da iş gormemezlik ödeneği bağlandı bir nevi emekli gibi bişey oldum sizce bayram ikramiyesini bende alabilecekmiyim

  5. #35
    Yasaklı Üye
    Helsinki Avatarı

    Gerçek Adı
    İron
    Üyelik Tarihi
    12.07-2010
    Son Giriş
    03.07-2019
    Saat
    18:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.946
    Alınan Beğeniler
    825
    Verilen Beğeniler
    943

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Hector

    daha onaylanan bir şey yok arkadaşım üst forumda yazmıştım sürekli iş göremezlik geliri alana da vermeleri lazım aslında sürekli iş göremezlik geliri emekli maaşı olarak geçmiyor ama sonuçta bu maaşı devlet sana ölene kadar ve öldükten sonra eşine ve çocuklarına kadar ödemek zorunda olduğu için bayram ikramiyesi alırsın. daha açık konuşayım banka promosyonu aldın emeklilere verilmişti bunuda alacaksın tabi binali yıldırım ülkenin bazı gerçekleri var diye kıvırmazsa ayrıca not : seçim haziranın ayın 24 `nde bayram 15 haziran da yani 14 haziran arife günü emeklilere bayram harçlığı yatacak mı ? yoksa evet oyu çıkarsa bu bayram değil öbür bayram mı yatacak bu önemli aslında tabi oy kaybetmemek için ben olsam 14 haziran tüm emeklilerin hesabına 1000tl yatırırdım arife günü alışveriş yapsınlar demi ya

  6. #36
    Üye
    murat4444 Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    25.04-2017
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    116
    Alınan Beğeniler
    32
    Verilen Beğeniler
    8

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    İron önerebileceğin bir parti varmı bu ülkeye çok güzel hizmet verebilecek varsa yaz bizde bilelim ona göre oy kullanalım ben şuanda sağlam bir muhalefet partisi göremiyorumki vardır ama ben göremiyorum han gi parti acaba

  7. #37
    Yasaklı Üye
    Helsinki Avatarı

    Gerçek Adı
    İron
    Üyelik Tarihi
    12.07-2010
    Son Giriş
    03.07-2019
    Saat
    18:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.946
    Alınan Beğeniler
    825
    Verilen Beğeniler
    943

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @murat4444

    bunlar ne verdi acaba elektrik faturamda her ay 16 tl kullanım hariç dağıtım bedeli ödüyorum trt payı ödüyorum soyup soğana çevirdiler milleti bana kimse bu hükümeti savunmasın geçmediğin köprünün , gitmediğin hastanenin borcunu senden benden alıyorlar , insanların emekli maaşlarını düşürdüler , yol yaptı köprü yaptı , cami yaptı halkın donuna kadar aldı. neyse akp gelecek zaten chp de lider yok MHP akp yalakası oldu meral Akşener daha çömez sende haklısın deveyi diken insanı s... yaranıyor bu devirde inşallah akp gelir ben zaten oy kullanmayacağım.

  8. #38
    Üye
    murat4444 Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    25.04-2017
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    116
    Alınan Beğeniler
    32
    Verilen Beğeniler
    8

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Oykullanmamak care değil çare erdoğana rakip bulmak adam bakıyor kendine rakip yok kafasına göre takılıyor peki bu kimin hatası ana muhalefetin bence çıkarsalar sağlambir lider bak ozaman herşey nasıl değişiyor bence herşey sağlam bir adaya bakıyor bak ben akp liyim ama bilsemki sağlam bir başka adayvar chp den mhp den vallahide oyumu ona veririm çünkü hükümet çok gevişedi

  9. #39
    Üye
    Mehmet005 Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    31.08-2015
    Son Giriş
    06.06-2022
    Saat
    09:47
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    889
    Alınan Beğeniler
    244
    Verilen Beğeniler
    202

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Arkadaşlar,

    Bu açıklamalar seçim sonrası için geçerli açıklamalar. Yani seçim sonrası vaatleri,seçimden önce hiç birşey yok. Boşu boşuna heveslenip boş hesaplar yapmayın. Kazanırsalarda,verip vermeyecekleri ayrı bi muamma, zira ülke ekonomisi şuan yerlerde sürünüyor ve adamlar bir çıkış yolu bulamıyorlar. Enson elde 3-5 fabrika vardı o'da satıldı. Onuda seçimler için kullanıyorlar,geçtiğimiz seçim ile bu seçimde devlet kasasından 821 trilyon para çıktı.

    Seçimlere ve suriyelilere harcanan paralarla bu ülkede yatırımlar yapılsaydı,fabrikalar satılacağına üretime yönelik istihdamlar sağlansaydı, Emeklide mutluydu,çiftcide işçide memurda. Ama şuan herşey ortada.
    Tulumbada su bitti. Ha,bu arada bu sözüde ben değil,kendileri söylüyo. Tulumbada kalmayan suyu kime dağıtacaklar merak ediyorum.

    Yani diyeceğim,
    Bunlar millete para dağıtmayı bırakın,seçim sonrası milletin elindeki maaşlarını düşürtüp almasalar iyi.
    Nasıl olsa ülkede olağanüstü hal var, Ülkede KHK denen birşey var ve ülkede tek adamın ağzından çıkacak,tek sözle konulan kanunlar var. Bu anlattıklarıma binaen, Allah sonumuzu hayır etsin demekten başka birşey gelmiyor elden.

    @İron
    Kardeşim çömez dedigin Akşener, Tayyip erdoğan istanbul sokaklarında daha belediye başkanı iken,
    O kadın bu ülkenin içişleri bakanlığını yapıyordu, sanırım bu konu hakkında tam bir bilgi sahibi olmadığından cömez dedin. Ama,Akşener cömez değil. Kılıçtaroglu bile müdürlük yaparken,Akşener bakandı. Ve,mhp'deyken uzun bir dönemde meclis başkanlığı yaptı

    @murat4444
    Ahanda sana cb adayı,ahanda sana parti.

  10. #40
    Üye
    Fikret66 Avatarı

    Gerçek Adı
    Fikret
    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    10.10-2020
    Saat
    08:55
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    47
    Alınan Beğeniler
    13
    Verilen Beğeniler
    66

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Günaydınlar
    Bundan önce liderler hep ilk seçimlerinde parti yi başa geçirmişler (en azından Türkiye de son 70 yılda).
    Şimdi Akşener in ilk seçimi görülüyor ama daha önceki milletvekili hayatı göz önüne alındığında , değil.
    Bundan çıkan sonuç zor partiyi başa geçirir .

  11. #41
    Üye
    zamanyolcusu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    21:21
    Yaşadığı Yer
    ayvalık
    Mesaj
    174
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    19

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Dünkü kararlar seçim vaadi olarak değil bakanlar kurulunda alınan hükümet kararları.haliyle seçim sonrasını beklemeye gerek yok.kararlar kabul edildi mi yürürlüğe girer.elbette seçim olmasaydı bu kararlar çıkmazdı özellikle emeklilere verilecek ikramiyeler.

    Bakalım muhalefet cephesinden bu yönde hangi vaatler gelecek.benim beklentilerim;

    yaşa takılanların mağduriyeti giderilmeli bi şekilde.2008 sonrası aylık bağlama oranı diğer oranlar kadar olmalı.acilen bunlar yapılmalı.

  12. #42
    Üye
    ahmet71 Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    19.11-2014
    Son Giriş
    21.05-2022
    Saat
    12:29
    Yaşadığı Yer
    kırıkkale
    Mesaj
    375
    Alınan Beğeniler
    36
    Verilen Beğeniler
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Selam, çalışma bakanı az evvel tv de iş kazası emeklileri ikramiye hesaplaması, iş gücü kaybı oranına göre hesaplanacak dedi, bu hesaplama nasıl yapılıyor. Birde benim malül emekliliğin de %50 si ni alıyorum, bu maaş içinde ikramiye alabilecekmiyim. cevaplar için şimdiden teşekür ederim.

  13. #43
    Üye
    ahmet71 Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    19.11-2014
    Son Giriş
    21.05-2022
    Saat
    12:29
    Yaşadığı Yer
    kırıkkale
    Mesaj
    375
    Alınan Beğeniler
    36
    Verilen Beğeniler
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ????

  14. #44
    Yasaklı Üye
    Helsinki Avatarı

    Gerçek Adı
    İron
    Üyelik Tarihi
    12.07-2010
    Son Giriş
    03.07-2019
    Saat
    18:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.946
    Alınan Beğeniler
    825
    Verilen Beğeniler
    943

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @ahmet71

    SSK Bağ-Kur, Emekli Sandığı emeklileri faydalanacak bu haktan. Şehit yakınlarımız, gazilerimiz faydalanacaklar. Emekli olan geçici köy korucularımız, Kore, Kıbrıs, aylık bağlanan sivil vatandaş da faydalanacak. 12,3 milyon kişiyi inşallah bu haktan faydalanmış olacaklar." dedi.

    hangi parti daha fazlasını verirse siz de oyunuzu o na verin derim . sonuçta 1.000tl bayram harçlığı verip öbür taraftan emekli aylık bağlama oranlarını düşüren AKP hükümeti bunu göz önünde bulundurun . AKP çok kurnaz kaşıkla verir bunu kepçeyle alır .

  15. #45
    Yasaklı Üye
    Helsinki Avatarı

    Gerçek Adı
    İron
    Üyelik Tarihi
    12.07-2010
    Son Giriş
    03.07-2019
    Saat
    18:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.946
    Alınan Beğeniler
    825
    Verilen Beğeniler
    943

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @Mehmet005

    Kardeşim Meral Akşener düzgün bir insan yalan dolanı yok o yüzden bu halk o nu seçmez.

    Meral Akşener sosyopat değil zor yani çömez derken sen yanlış anladın beni söyle anlatayım . 2002 yılında ülke krizdeydi sırf bu krizden çıkalım diye AKP ye oy verdim. 2008 yılında AKP nin gerçek yüzünü gördüm ve HAS parti Numan Kurtulmuş a verdim oyumu , Numan Kurtulmuş boş adam değildi eğitimli , çok dolu adamdı dedesi Çanakkale de şehit olmuş neyse AKP kurnaz baktı oy oranı düştü hemen NUMAN ı kandırıp kendi partisine çekti.

    şimdi turizm bakanı yaptı Numan Kurtulmuş u yani boşa çıkardılar adamı keşke HAS partide kalsaydı adam gibi adamdı. Bunlar Meral Akşener i de kandırıp kendi partilerine sokarlarsa hiç şaşırmam. Tayyip in sosyopat olduğuna kanıtlayan örnek konuşması ; Almanya bizi kışkanıyor demesi ve bu halkın buna inanması ya bindiğin altındaki makam araban Alman malı , giydiğin Adidas puma alman malı bizim neyimizi kıskansın diyen bir halk yok

    Konu Helsinki tarafından değiştirilmiştir (01.05-2018 Saat 20:59 ).




Sayfa 3 / 21 İlkİlk 123456713 ... SonSon