Sekiz yıldan beri emekli maaşımı ingbank dan almaktayım. 2016 yılı başına kadar genelde memnundum. Fakat müşteri odaklı hizmet anlayışı olumsuz anlamda değişmeye başladı.
Önce şözleşme de olmamasına rağmen kredi kartı aidatı uygulamasına geçtiler. Neden diye sorduğumuzda; bir fatura ödemesini kredi kartına bağladığımızda alınan paranın geri iade olacağını söylediler. Kendilerine iki faturam zaten kredi kartına bağlı ödeniyor dediğimde, fark etmez bir tane daha olacak dediler. Yani üçüncü bir faturayı da kredi kartı ile otomatik ödeme verirsem, kart aidatı bonus puan olarak iade edilecekmiş.

Kredi kartı ödemelerini bu güne kadar düzenli ödemiş biriyim. Kredi kartı limiti artırımı için iki kez telefon bankacılığı ile başvurdum. İkisinde de herhangi bir geri bildirim olmadı, limit de artırılmadı. Üçüncü arayışımda, bunun sebebinin gelirimi gösterir belge ile banka şubeme müracaat etmediğim oldu. Peki daha önceki müracaatımda neden söylemediniz. Ayrıca zaten maaşım ingbanka yatıyor. Gelirimin ne kadar olduğunu biliyorsunuz. Şimdi gideceğim maaşımın yattığı banka şubesine gelirimi söyleyeceğim. Komedi...

Plan arkasında düşünceleri mi var, bilmiyorum ama emeklileri bu tür zorlamalarla uzaklaştırmaya çalışıyorlar. Muhtemelen banka değiştireceğim.