TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 305 / 315 İlkİlk ... 205255295301302303304305306307308309 ... SonSon
Toplam 4720 mesajın 4.561-4.575 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #4561
    Üye
    fatih8080 Avatarı

    Gerçek Adı
    fatih
    Üyelik Tarihi
    29.11-2019
    Son Giriş
    13.01-2021
    Saat
    19:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @mehmet abi

    Merhaba Abi özelden atamadım mesaj kutunuz dolu olduğu için hata vermekte
    burdan göndermek durumunda kaldım exsel olarakta atamadım umarım bu sekilde yeterlidir
    tesekkürler,

    2019 Yılı Genel Toplamı 130 21193,99
    2018 Yılı Genel Toplamı 360 33000
    2017 Yılı Genel Toplamı 360 30000
    2016 Yılı Genel Toplamı 356 27507,75
    2015 Yılı Genel Toplamı 360 22226,01
    2014 Yılı Genel Toplamı 360 20108,92
    2013 Yılı Genel Toplamı 360 18389,09
    2012 Yılı Genel Toplamı 289 13563,04
    2011 Yılı Genel Toplamı 151 4130,47
    2010 Yılı Genel Toplamı 39 1361,93
    2009 Yılı Genel Toplamı 146 3581,37
    2008 Yılı Genel Toplamı 330 14313,46
    2007 Yılı Genel Toplamı 360 9949,41
    2006 Yılı Genel Toplamı 360 7318,92
    2005 Yılı Genel Toplamı 292 6725,41
    2004 Yılı Genel Toplamı 150 5515597732
    2003 Yılı Genel Toplamı 100 1526719400
    2001 Yılı Genel Toplamı 124 1048035594
    2000 Yılı Genel Toplamı 276 2075271038

  2. #4562
    Üye
    mehmet abi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.05-2012
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:55
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    497
    Alınan Beğeniler
    18
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @fatih8080

    Kardesim maaşınız netleşti mi? Ek ödeme ile birlikte tam olarak kaç tl ? Teşekkürler.

  3. #4563
    Üye
    fatih8080 Avatarı

    Gerçek Adı
    fatih
    Üyelik Tarihi
    29.11-2019
    Son Giriş
    13.01-2021
    Saat
    19:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @mehmet abi
    1560 tl net ödeme sanırım ek ödeme ile birlikte mi bu ödeme anlamadım 59.98 tl ek ödeme
    daha almadım maaşı

    alo 170'den aldığım bilgi bu 2858 tl birikimim olduğunu söylediler maaşımda henüz bankada gözükmüyor bayram ikramiyesi alacakmıyım oda belli değil bekliyoruz

    @fatih8080
    12 şubatta başvurdum aylık başlangıç tarihi ise 1 mart

  4. #4564
    Üye
    mehmet abi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.05-2012
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:55
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    497
    Alınan Beğeniler
    18
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @fatih8080
    Ek ödemeniz kesin olarak 59.98 tl ise maaşınız; yaklaşık olarak ek ödeme ile birlikte; 1560 tl dir... Allah sağlıkla yemek nasip etsin! Bayram ikramiyeleri ve banka promosyon ile yıllık bir ortalama yapar isek aylığa böldüğümüz de 1760 tl yi görür güzel maaş hayırlı olsun kardeşim.

  5. #4565
    Üye
    zeynep zengin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.10-2014
    Son Giriş
    21.05-2020
    Saat
    19:33
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    52
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @fatih8080 bende sizle emekli olan gruptayım bugün ikramiye yatırıldı bilginize

  6. #4566
    Üye
    Mehmet Gedik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2020
    Son Giriş
    24.01-2021
    Saat
    04:35
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    SGK ya emeklilik başvurusu yaptığınız günden itibaren tüm imkanlardan faydalanıyorsunuz. Bayram ikramiyesi erken yattı,o konuda birşey diyemiyorum ama almanız gerekiyor mantıken @fatih8080

  7. #4567
    Üye
    Mehmet Gedik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2020
    Son Giriş
    24.01-2021
    Saat
    04:35
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben 6 şubat 2020 de SGK ya emeklilik için başvurdum,hemen gişelerde adamla konuşurken telefondan çıkış yapıp sisteme düşmesini bekledim. 1 aya haber gelir dediler. Bir aya bir gün kala ben aradım birikmiş 2675 tl nizi bankadan alabilirsiniz martın 23 ünde de maaşınızı alabilirsiniz dediler ve aldım...
    @Ufukalp

  8. #4568
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    21:32
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.881
    Alınan Beğeniler
    1.191
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mehmet Gedik
    Ne demek istiyorsunuz anlamadım. Benim alıntı yaptığınız yazımı mı yalanlıyorsunuz ?
    Ayın 6 sında başvur, 7 sinden itibaren maaşın işlesin onu mu demek istiyorsunuz ?
    Malesef yok öyle bir şey.
    Birikmiş olan Mart'ın 1 inden maaş gününüz olan 23 üne kadar 22 günlük.
    Mart'ın 23 ünde aldığınız ise önünüzdeki ayın maaşıdır, emekli maaşları peşin ödenir.

  9. #4569
    Üye
    Mehmet Gedik Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2020
    Son Giriş
    24.01-2021
    Saat
    04:35
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bilader ne yalanlıcam seni saçma sapan konuşma. Ben sana kendi durumumu yazdım peşin ödeme geç ödeme bilmem ben. Ne diye yalan konusuna giriyorsun kim ne amaçla yalan konuşsun . 6 şubatta başvurdum 4 Mart'ta 2565 tl civarı birikmiş var dediler,23 Mart’ta da 3500 tl emekli maaşımı aldım. Toplam ayın 23 mart dahil olmak üzere 6000 küsür aldım. Olay bu @Ufukalp

  10. #4570
    Üye
    orjan Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    09.11-2019
    Son Giriş
    18.01-2021
    Saat
    18:41
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    36
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Ufukalp merhaba
    E-devlette 4a emekli ödeme bilgilerine girdiğimde
    Ödeme dönemi 202005
    Ödeme günü 18
    Net aylık tutarı 5375,15
    Aylık tutarı 2013,64
    Ek ödeme tutarı 206,83
    Birikmiş ödeme tutarı 3154,68
    Görünmekte bana SGK’dan mesaj geldiğinde PTT’ye gittim 3280 lira ödeme aldım
    Aylık başlangıç 01.05.2020
    PTT’den almam gereken 5375 liramı yoksa aldığım 3280 lira doğrumu
    Kalan fark 18.06 da bankayamı yatacak
    PTT’de alırken baya uğraştırdılar ilk maaş olduğunu aylık yada günlük ödeme diyegeçebileceğini söyledim bizim önümüzde öyle bir tercih ekranı yok falan yok dedi SGK’yı aradım gişedeyken konuşturdum sonra 3280 aldım e-devlette 5375 i görünce kafam karıştı

  11. #4571
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    21:32
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.881
    Alınan Beğeniler
    1.191
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @orjan
    O bahsedilen 5.375 TL Haziran 18 maaşıyla birlikte.
    2.013,64÷30=67.12 TL günlük
    67.12x47=3.154 -- 1 Mayıs-18 Haziran arası birikmiş.
    3.280-3.154=126 lira da 47 günlük ek ödemeniz.
    18 Haziran'da bir tam maaş olarak 2013+80 ek ödeme = 2.093 TL alacaksınız.

  12. #4572
    Üye
    Naciye52 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.06-2020
    Son Giriş
    23.06-2020
    Saat
    17:00
    Yaşadığı Yer
    Ordu
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Merhabalar....18 nisanda yaşımı doldurdum 20 nisanda edevletten emeklilik için başvuruda bulundum.45 gün sonra 5 haziranda tahsis numarası verdiler. edevlette baktığımda dönem haziran aylik baslangic tarihi 1mayıs ödeme günü 26 fakat emekli maasi ek odeme birikmis tutar hepsinin karsisinda 0 yaziyor ...26 haziranda emekli maası alabilecek miyim...saygilar..

  13. #4573
    Üye
    Hasan0687 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2019
    Son Giriş
    04.01-2021
    Saat
    16:02
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Aylık Başlangıç Tarihi: 01.09.2014
    Dönem: TEMMUZ/2020
    2000 Öncesi Aylık Bağlama Oranı: 0.00
    2000 - 2008/10 Arası Aylık Bağlama Oranı: 0.00
    2008/10 Sonrası Aylık Bağlama Oranı: 70.00
    İntibak Aylık Bağlama Oranı: 0.00
    2000 öncesi Gün: 0
    2000 - 2008/10 arası Gün: 0
    2008/10 sonrası Gün: 0
    Toplam Gün: 0
    Göstergesi: 0
    Hisse Oranı: 1/1
    Sigortalının En Son Çalıştığı Sektör: Özel
    Aylık Tutarı: -
    Birikmiş Aylık Tutarı: 0
    Ek Ödeme Tutarı: 25.88
    Kesinti Tutarı: -
    5510 Ek 19

    2014 aylık başlangıç tarihi çıktı toplu paramı alicam ve ne kadar maaş bağlanır yardım eder misiniz.
    @Ufukalp yardım eder misin abi

  14. #4574
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    21:32
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.881
    Alınan Beğeniler
    1.191
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Hasan0687
    Bunun emekli maaşı olduğunu sanmıyorum, 6 yıllık birikmiş nasıl oluyor, sürekli işgöremezlik aylığı falan mı bu ?

  15. #4575
    Üye
    Hasan0687 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2019
    Son Giriş
    04.01-2021
    Saat
    16:02
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Sürekli iş goremezlik aylığı abi bu 2013 de kaza geçirdim hastane fizik başkanı sana rapor çıkmaz dedi bende uğraşmadım 2018 de bir abim le tanıştım bana malulen emekli olamasanda iş kaybindan olursun dedi 2019 Eylül'de başvurdum daha yeni sonuçlandı
    @Ufukalp