Sayfa 3 / 4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 54 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Turkcell 3 yıl önce destekcell tarifesindeki abonelerine yaptığı hatayı yine yaptı. (En azından şimdilik benim faturamda)

    Güncel ve Fatura sorgulamaları (100 Sms sınırı ile) destekcelliler için ücretsiz olması gerekirken son faturamda ücretlendirildiğini gördüm. Müşteri Hizmetlerine başvurdum, inceleyip geri dönüş yapacaklarmış.

    Sizlerin de son fatura detaylarınızı incelemenizi öneririm.

  2. #32
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Yaklaşık 3 ay oluyor başvuru yapalı, bir kez daha aradığımda yazılı olarak da cevap verdiler, "Mutlaka geri dönüş yapılacak." diyorlar. Şuan inceleme aşamasındaymış. (Sadece fatura sorgulaması değil, fatura ve güncel sorgulaması.)

  3. #33
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Faturanın yüklü gelmesinin fatura ya da güncel sorgulamalarıyla ilgili olduğunu sanmıyorum, tek sorgulama 60 kuruş civarı (Tabi fazla miktarda sorgulama yapılıyorsa onu bilemem.)

    Başvurunun aşağıdaki linke yapılması daha mantıklı gibi.

    TURKCELL - Söz Sizde

    Bu arada destekservis1 ve destekservis2 kapsamlarını değiştirmişler.

    TURKCELL - Destek (Detaylar kısmında)


    Özel Paketler:

    BizBize Destek tarifesinden yararlanıyorsanız, ücretsiz kullanabileceğiniz özel servis paketleri de bulunuyor.

    Seçeceğiniz pakete göre aşağıdakilerden birinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz:



    DestekServis1
    • Her ay ücretsiz 10 adet KimAramış kullanımı
    • Her ay ücretsiz 10 adet kısa mesaj
    • Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
    DestekServis2
    • Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
    BizBize Destek paketlerine kısa mesajla abone olabilir, aboneliğinizi iptal edebilir ya da paket değişimi yapabilirsiniz. Bunun için aşağıdaki metinlerden uygun olanını yazıp 5582'ye kısa mesaj yollamanız yeterli.

    "ABONE DESTEK1",
    "ABONE DESTEK2",
    "IPTAL DESTEK1",
    "IPTAL DESTEK2" ,
    "DEGISTIR DESTEK1 DESTEK2",
    "DEGISTIR DESTEK2 DESTEK1".


    Başına sabit alan kodunu koyarak (0212 444 gibi) yapılan 444'lü müşteri hizmetleri aramaları Her Yöne 1500 dakika kapsamında ücretlendirilirken, herhangi bir sabit alan kodu koymadan yapılan 444'lü müşteri hizmetleri aramaları Her Yöne 1500 dakika kapsamında değildir. Turkcell müşteri hizmetlerini aramak 1 SMS olarak ücretlendirilir.
    destekservis1 zaten destekservis2 yi kapsıyor, öyleyse destekservis2'ye ne gerek var?



    DestekServis1
    • Her ay ücretsiz 10 adet KimAramış kullanımı (Zaten bu servis bildiğim kadarıyla tüm abonelere ücretsiz, kullansanız da kullanmasanız da...)
    • Her ay ücretsiz 10 adet kısa mesaj
    • Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
    DestekServis2
    • Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet

  4. #34
    Üye
    SoN_sAvAşÇı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.11-2008
    Son Giriş
    03.03-2017
    Saat
    22:46
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.534
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    paylaşımın için tşkl arkadaşım

  5. #35
    Üye
    PARAPLEJI 27 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.12-2009
    Son Giriş
    06.12-2017
    Saat
    08:53
    Yaşadığı Yer
    Gaziantep
    Mesaj
    712
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evet arkadaşlar geçenlerde turkcell'i aradım. Destekcell'in hiçbir anlamı kalmadığını ve yeni kampanyaların da daha uygun, hatta diğer operatörlerin daha da uygun söyleyip hattımı iptal edeceğimi söyledim. Faturaların çok kabarık gelmesini şikayet ettim. Yetkililere bildireceklerini söylediler. Sonuç olarak faturamın 30 tl gelmesini beklerken, 18 tl geldi. Valla arkadaşlar ben bişey anlamadım. Bence şikayetlerin faydası oluyo...

  6. #36
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Az önce Trcell'den gelen mesaj: "Cep telefonunuzdan 7500 ü tuşlayın. Fatura bilgilerinize ve güncel görüşme tutarınıza hemen ve ücretsiz ulaşın."

    Aradım 7500 ü (defalarca) aynen şunu söylüyor. "Fatura cepte servisine hoşgeldiniz. Bu servisimiz ücretsizdir." diyor ve dıt dıt dıt diye bir sesden sonra kapanıyor. Servisi sanırım tam anlamıyla hizmete geçirememişler anladığım kadarıyla.

    Bundan sonra mesaj sorgulaması yerine 7500 ü arayarak güncel ve fatura bilgilerimize ulaşacağız sanırım. (Tabii servis hizmet verirse...)

  7. #37
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Servis bugün kullanımda. Artık 7500'ü arayarak sesli yanıt sistemiyle güncel ve fatura bilgilerimize ücretsiz ulaşabileceğiz.

  8. #38
    Üye
    PARAPLEJI 27 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.12-2009
    Son Giriş
    06.12-2017
    Saat
    08:53
    Yaşadığı Yer
    Gaziantep
    Mesaj
    712
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kardeş servis destekcellilere özel mi? yoksa diğer tarifelere de mi?

  9. #39
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Onu araştırıyorum, tam emin değilim. Sadece destekcell'lilere olabilir.

  10. #40
    Üye
    PARAPLEJI 27 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.12-2009
    Son Giriş
    06.12-2017
    Saat
    08:53
    Yaşadığı Yer
    Gaziantep
    Mesaj
    712
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben de destekcelliyim ama bana öyle bi mesaj gelmedi. Açıkçası faturaya yansır diye korkuyorum. Turkcell bayileri doğru dürüst bişey bilmiyorlar. Konu hakkında net bilgiyi aldığında buraya yazarsan sevinirim.

  11. #41
    Üye
    matraks12 Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    26.04-2010
    Saat
    17:58
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    5
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Değerli Arkadaşlar,
    Ben Görme Engelli Bir insanım. Noter'den Onaylı Kaşem Var. Bütün kamu kuruluşlarında, doğru düzgün imza atamadığım için bu kaşeyi kullanıyorum. Destek Cell hattı almak istiyorum. Turkcell İletişim merkezlerinde, Noter onaylı kaşemi Kullanabilir miyim?

  12. #42
    Üye
    ayyüzlü Avatarı

    Gerçek Adı
    ayyüzlü
    Üyelik Tarihi
    11.10-2008
    Son Giriş
    09.10-2017
    Saat
    11:46
    Mesaj
    19.971
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    PARAPLEJİ 27;
    7500, tüm faturalı hatların fatura ve güncel tutarını sorguladığı servistir. sadece destekcellde bu servis ücretsizdir.

    matraks12;
    büyük ihtimal kullanabilirsin ama yinede bayi evraklı işlemleri karşıladığından bu konuyla ilgili bilgiyi turkcell extralardan alabilirsin. aşağıdaki linkten bayi listeleri var. istersen bulunduğun yere yakın bir bayiyi arayıp durumunu netleştir sonra başvur derim.

    http://www.turkcell.com.tr/bizeulasi...letisimmerkezi

  13. #43
    Üye
    matraks12 Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    26.04-2010
    Saat
    17:58
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    5
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: ayyüzlü Mesajı Gör
    7500, tüm faturalı hatların fatura ve güncel tutarını sorguladığı servistir. sadece destekcellde bu servis ücretsizdir.
    İzninizle Bir konuyu düzeltmek istiyorum;
    Ben Destekcell hattı olmayan bir abonenin telefonundan da, 7500'ü aradığımda da, bu servisimiz ücretsi
    zdir. anonsuyla karşılaşıyorum.

  14. #44
    Üye
    ayyüzlü Avatarı

    Gerçek Adı
    ayyüzlü
    Üyelik Tarihi
    11.10-2008
    Son Giriş
    09.10-2017
    Saat
    11:46
    Mesaj
    19.971
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kısa bir süre önceye kadar 7500 servisi 2 sms ücretindeydi. sadece destekcellilere ücretsizdi.oda yanılmıyorsam aylık 100 sorgulama içindi. Turkcell ana sayfadan baktığımda dediğiniz doğru ücretlendirilemelerde yeniliğe gidilmiş şuan ıvr sorgulama tüm faturalı hatlara ücretsiz.



    Fatura Sorgulama ve Güncel Sorgulama için servis ücreti, sorgulama başına 0,9 TL'dir.
    Fatura Cepte ve Güncel abonelik servisleri aylık 0,9 TL olarak ücretlendirilir.
    7500 Fatura Cepte IVR servisi ücretsizdir

  15. #45
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Ayrıca 7500 şuan tam sesli yanıt sistemi olmuş, seçimlerinizi tuşlarla değil konuşarak yapıyorsunuz. Gerçi sistem pek düzgün çalışmıyor, bir kaç denemeden sonra yine tuşlarla seçim menüsüne aktarılıyor.

    Teknolojinin her nimetinden faydalanmak zorunda değiliz ki yahu, ya sistemi doğru düzgün çalıştırın ondan sonra devreye sokun ya da hiç sokmayın.




Sayfa 3 / 4 İlkİlk 1234 SonSon