Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 54 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    Limooni Avatarı

    Gerçek Adı
    Limooni
    Üyelik Tarihi
    12.03-2006
    Son Giriş
    01.06-2016
    Saat
    18:32
    Yaşadığı Yer
    Lemoon City
    Mesaj
    945
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Evett,arkadaslar ...Bu konuyla ilgili turkcelii arayıp durumu belirttim...benım de 1 seneye yakındr bu guncel sorgulalar ucretendirilmiş...gerekli incelemeden sora size dönüş yapılacağı söylendi......Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak...

  2. #17
    Üye
    sekobaba Avatarı

    Gerçek Adı
    serdaarrr
    Üyelik Tarihi
    22.09-2006
    Son Giriş
    10.07-2017
    Saat
    00:01
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    222
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    hazir kart için geçerlimidir bilgim yokta yardim ederseniz sevinirim

  3. #18
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: _MesuT_
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: alperm
    Destekcell paketinin kontürlü hat seçeneği varmı
    Hayır yokk....Bu tarifeden faydaLanabiLmek için FaturaLı Hat aLman (veya) oLması gerekiyor....
    Hazır kart için geçerli değildir. Destekcell sadece faturalı hatlar için geçerlidir.

    Mesut, 1 sene mi? Baya bir para alırsın o zaman. Hadi hayırlısı. 2 ay için 8 ytl geri iade aldım ben.

  4. #19
    Üye
    Fuzulim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.07-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Erzurum
    Mesaj
    328
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Burası türkiye. Adaletin olmadığı, haklara tecavüzün sıradan bir şey olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bir ülke.

  5. #20
    Üye
    Limooni Avatarı

    Gerçek Adı
    Limooni
    Üyelik Tarihi
    12.03-2006
    Son Giriş
    01.06-2016
    Saat
    18:32
    Yaşadığı Yer
    Lemoon City
    Mesaj
    945
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: A_GEYiK
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: _MesuT_
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: alperm
    Destekcell paketinin kontürlü hat seçeneği varmı
    Hayır yokk....Bu tarifeden faydaLanabiLmek için FaturaLı Hat aLman (veya) oLması gerekiyor....
    Hazır kart için geçerli değildir. Destekcell sadece faturalı hatlar için geçerlidir.

    Mesut, 1 sene mi? Baya bir para alırsın o zaman. Hadi hayırlısı. 2 ay için 8 ytl geri iade aldım ben.
    TürkceLL tarafından GerekLi inceLeme yapıLmış arkadasLar...... :shock:
    Sonuç.....FaturaLarın 2 ay öncesine kadar inceLeme yapıLıyormuş... :cry: :cry: Ve inceLemişLer,bu 2 ay içinde yaptığım GünceL sorguLamaLar karsıLığında
    geri ödeme oLarak hesabıma 1.25 krş :cry: :cry: ekLeneceği söyLendi...... :lol: :lol:
    NOT......Müşteri temsiLcisi,DESTEKCELLde buLunan ücretsiz 100 adet FATURA SORGULAMASIna GÜNCEL SORGULAMANIN girmediği vede
    bundan sora Gereksiz GünceL sorguLamaLar yapmamamı tavsiye etti...Çünküü,ÜCRETE TABİ OLACAKMIŞŞŞ.......... :twisted: :twisted:

  6. #21
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Mesut, yok öyle bir şey. Aşağıda, Turkcell ile son görüşmelerimi aktarıyorum.

    Son faturam da yine ücretlendirilmiş ve şöyle bir mesaj yazıyorum.
    ... tarih ve ... No'lu faturam da yine "GUNCEL" mesajlarım ücrete tabi olmuştur. destekcell kapsamında güncel mesajları ücretsizdir. Gerekli düzeltmenin yapılarak bir sonraki faturamda tutarın tarafıma iadesi ve sonraki faturalarımda aynı hatanın tekrar edilmemesi konusunda yardımlarınızı rica ederim.
    Gelen Cevap;
    Sayın Korkmaz,
    Destekservis1 dahilindeki servisler asagıda yer alıyor. GUNCEL sorgulamaları ücretsiz 100 sms'e dahil değildir.

    . Ücretsiz 10 adet KimAramışCELL kullanımı /ay
    . Her ay ücretsiz 10 Adet Kısa Mesaj /ay
    . Ücretsiz 1MB GprsCELL /ay
    . Her ay ücretsiz FATURACELL

    Yanitimizla ilgili goruslerinizi Bizi değerlendirin linkinden paylasmanizi rica ederiz.

    Saygilarimizla,
    TURKCELL Iletisim Hizmetleri A.S.
    Bu elmeke istinaden yazdığım elmek;
    Lütfen daha önceki başvurularımı incelermisiniz. Telefon kayıtlarını da tekrar dinlemenizi talep ediyorum. Yaklaşık 4 fatura döneminde yaptığım tüm yazılı başvurulara aynı cevabı aldıktan sonra sizlerle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu güncel mesajlarımdan alınan ücretler tarafıma iade edildi. Müşteri memnuniyeti kapsamında tarafımla yaptığınız görüşmelerde aynı hatanın tekrarlanmayacağını belirterek özür diliyorsunuz. Fakat/ve aynı hatalar yine yapılarak güncel mesajlarım önce ücretlendiriliyor ve sonra iade ediliyor. Artık bu soruna bir çözüm bulmanızı öneriyorum. 14 haziran 2004 tarihinden itibaren güncel mesajlarım ücretsizdir. 4 fatura dönemi yanlışlıka ücretlendirilmiş olup tarafıma sonraki faturalarımda iadesi yapılmıştır. Son telefon görüşmem de ise; müşteri temsilciniz beni aradığında aynı hata olursa tekrar başvuru yapmamı belirtmişti. Açıkcası olayın maddi boyutu şu an için önem teşkil etmemekte olup tutumunuz memnuniyetimi en alt düzeye indirmiştir. Konuya ivedilikle çözüm bulacağınız düşüncesiyle iyi çalışmalar dilerim.
    Saygılarımla,
    Muhammed Korkmaz
    Elmekime istinaden; hemen gelen cevap;
    Sayın Korkmaz,
    Konu ile ilgili incelememizi gerceklestirip, tarafınıza bilgi aktaracagız.

    Saygilarimizla,
    TURKCELL Iletisim Hizmetleri A.S.
    Ertesi gün (28.11.2006), Müşteri Hizmetleri Yetkilisi tarafından aranıyorum. Yine özürlerini belirtiyorlar. Sistemlerinde teknik bir değişiklik yapıldığını, "Güncel" sorgulamasının yapıldığı server yer değişikliği sebebiyle sorgulamalarının ücretlendirildiği ve bu teknik değişikliğin en kısa zamanda halledilip Güncel sorgulamalarının tekrar ücretsiz olması için çalıştıklarını belirttiler. Yalnız bu işlem biraz zaman alacakmış ve zaman konusunda kesin bir tarih veremiyorlarmış. Bu sebeple bu değişiklik yapılana kadar ücretlenen sorgulamalar için her fatura döneminde yazılı başvuru yapmamı ve anlayış göstermemi istediler. Ücretlenen tüm güncel sorgulamaları da iade edilecektir dediler. Ben de kendilerinden şu rica da bulundum. Tüm Müşteri Hizmetleri Temsilcilerini bu konuda bilgilendirmelerini istedim. Her başvuru yaptığımızda bizlere olumsuz şekilde dönmeyecekler. Umarım bu sefer sözlerinde dururlar.
    Saygılarımla,

  7. #22
    Üye
    10UR Avatarı

    Gerçek Adı
    ONUR
    Üyelik Tarihi
    04.07-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    TARSUS
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bende faturamı inceledim dediğiniz gibi GÜNCEL fatura sorgulaması için attığım mesajlar ücretlendirilmeye başlanmış,konuyla ilgili şikayetimi yazılı olarak ilettim bakalım sonuç ne olacak.

  8. #23
    Üye
    tatvan92 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.09-2006
    Son Giriş
    19.11-2012
    Saat
    02:51
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Merhaba bende daha önce mesaj gönderdim. inceleme yapıp geri döneceklerini söylediler ama dönmdediler. Bundan sonra ne yapyım yardımcı olursanız Muhemmed bey sevgiyle kalın.

  9. #24
    Üye
    A_GEYiK Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2006
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    16:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.506
    Alınan Beğeniler
    29
    Verilen Beğeniler
    30
    Blog Mesajları
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Tatvan, en fazla 7 gün içinde geri dönüş yapmaları gerekiyor. Yapmadılarsa ya da yapıp olumsuz bir ifade kullandılar ise belirt ona göre tekrar bir bakalım.

  10. #25
    Üye
    tameryigit76 Avatarı

    Gerçek Adı
    Tamer
    Üyelik Tarihi
    01.03-2003
    Son Giriş
    10.01-2017
    Saat
    00:57
    Yaşadığı Yer
    Sakarya
    Mesaj
    59
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ya arkadaşlar, Turkcell normalde Güncel sorgulamalarını bu tarife paketlerine dahil etmemişti, galiba siz itiraz edince kafaları karıştı ve şimdi siteden kontrol ettiğime göre Güncel ler de toplamda 100 sms sınırıyla ücretsizlere dahil edildi. Yani şirkete yüklenmeniz haksızdı ama işe yaradı doğrusu.
    Yalnız, Turkcell şirketinin de hakkını vermek lazım, bize en fazla indirimi onlar sağladı.

  11. #26
    Üye
    Limooni Avatarı

    Gerçek Adı
    Limooni
    Üyelik Tarihi
    12.03-2006
    Son Giriş
    01.06-2016
    Saat
    18:32
    Yaşadığı Yer
    Lemoon City
    Mesaj
    945
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evet suan,gunceL sorguLamaLar da ücretsiz oLan 100 sms oLayına dahiL ediLmiş durumda.....Ama, bu ay yine benim faturama ücret yansıtmışLar..... :cry:

  12. #27
    Üye
    ahmetdemir Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.05-2005
    Son Giriş
    15.04-2016
    Saat
    00:55
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    254
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar ben yaklaşık 5 yıldır braderime ait olan 533 lü hattı kullanıyorum üzerime devrini almak için mesai saatleri içinde abone ve ekstra merkezlerine uğramamızı ve bankaya 22 ytl ödememizi söylemişlerdi bizde yaklaşık 2 ay önce bir abone merkezinde form doldurduk ve ben geçen sene aldığım engelli raporumu dosyaya iliştirdim teslim ettik hem hat devri yapılacaktı hemde destkcell e geçeçektim güya 4 kere abone merkezine gittim onlar dosyayı merkeze gönderdik oradan sonuç gelecek derler merkezi ararız abone merkezi 1 dak. da halletebilir der ve ben işin içinden çıkamam ne yapmalıyım 4,5 kere email çektim Türkcell e ama nafile bunlar böylemi mücadele edecek Vodefonla anlamıyorum bürokrasiden bıktık artık devlet dairelerinde böyle bürokrasi yok artık ya bana bu işlerden anlayan arkadaşlar akıl versin yoksa aileme ait 25 adet turkcell hatımın tamamını iptal ettireceğim...

  13. #28
    Üye
    kayamurat75 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    04.11-2014
    Saat
    03:19
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: basari
    türkcell destekcelle engellileri soyuyo bu kadar basit bana konuşulmadığım halde aylık 20 ytl faturalar geliyodu :evil: itiraz edincede yok şuraya buraya abone olmuşsunuz diyerek kıvırtıyolardı :evil: bende bu destekcellin faturalı hattından vazgeçip kontürlü hatta geçtim ve rahat ettim
    Arkadaşım durumuna birşey diyemem ama GSM operatörleri arasında özürlülere en çok imkan sağlayan Destekcell bence diğer operatörler uyduruk imkanlar sağlayarak özürlü hattı yapmışlar.Maksatları sadece yapmış olmak.

  14. #29
    Üye
    zekhan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.03-2005
    Son Giriş
    10.02-2017
    Saat
    00:25
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    119
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bende mail attım ve faturalarımda baya düşüşer oldu.

  15. #30
    Üye
    hayati_islam Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.12-2004
    Son Giriş
    27.06-2016
    Saat
    15:53
    Mesaj
    240
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    selamun Aleykum merhaba arkadaşlar biraz uzun zaman geçmiş konunun üzerinden ama merakımı mazur görürsünüz inşll

    bende aşağı yukarı 4 yıldır destekcell kullanıyorum ve bu mesajları buluncaya kadar hiç aklıma gelmedi normal ücret tarifesi dışında kafalarına göre fatura kestiklerini ( TURKCELL)'in faturalarıma baktım ama birşey göremedim fatura sorgulama kesintisiyle ilgili bu kesintiyi nasıl öğrene bilirim ama yardımcı olabilirmisiniz




Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon