TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 1 / 2 12 SonSon
Toplam 28 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    akks47 Avatarı

    Gerçek Adı
    ebru
    Üyelik Tarihi
    30.07-2016
    Son Giriş
    06.11-2018
    Saat
    10:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    347
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar çok şükür bir yer çağırdı beni çağrı merkezi musteri temsilciliği için sigorta maaş prim var dedi çağrı merkezi nde daha önce çalışan var mı acaba

  2. #2
    Üye
    Skolyoz23 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ölüme Nişanlı
    Üyelik Tarihi
    20.08-2016
    Son Giriş
    11.05-2023
    Saat
    20:54
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    1.525
    Alınan Beğeniler
    407
    Verilen Beğeniler
    401

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @akks47 ben engelli statüde değilde normal statüde çalıştım çağrı merkezinde vardiyalı vs çalıştım, engelli kontenjan doluydu diye ben normal kişiler gibiydim yani

    engelil arkadaşımız sabah 8 akşam 5 çalışordu
    ben ise diğer arkadaşlarım gibi yine çalışma saatleri toplam da aynı ama 10 farklı vardiyada çalışıyordum bu gerçekten zordu. 2 yıl çalıştım toplamda
    takım lideri de oldum ama sonra istifa ettim
    dünyanın en zor 3. ncü mesleği seçildi

    sen hangi çağrı merkezinde çalışacaksın bilmiyorum ama ben Turkcel ve Vodafone da çalıştım yani bir saniye susmuyor telefon
    arayan kişiler hal hatır sormak için aramıyorlar seni, hepsi agresif yani yüzde doksanı öyle
    bazıları da arayıp bilgi istiyor

    genelde faturam neden yüksek geldi l...nn ş....rfz derler
    yada kontörüm nereye gitti hırsızlar derler

    ama işini severek yaparsan harika bir fırsat
    zor iş çoğu bir kaç ay çalışıp kaçıyordu ben 2 yıl çalıştım, başka güzel bir iş bulduğum için ayrıldım yoksa takım lideri bile olmuştum
    kariyer yapabilirsin istersen

    engelli arkadaşımızı destek birimlerine veriyorlardı, yani daha çok müşteri şikayet kaydı oluşturmuş, onu beş kişi dinliyor önce bu arkadaşlar dinliyor bilgiler tabi eğitimliler, sende öyle olursun bence eğitim alırsın önce
    bu kişiler gerçekten şikayet doğru ise yetkili kişiye yönlendiriyorlar
    yani işleri süperdi, bizim gibi sürekli çağrı almazlardı

    yani sabır işi dostum ALLAH yardımcın olsun

  3. #3
    Üye
    akks47 Avatarı

    Gerçek Adı
    ebru
    Üyelik Tarihi
    30.07-2016
    Son Giriş
    06.11-2018
    Saat
    10:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    347
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Benimki satış üzerine

  4. #4
    Üye
    Skolyoz23 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ölüme Nişanlı
    Üyelik Tarihi
    20.08-2016
    Son Giriş
    11.05-2023
    Saat
    20:54
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    1.525
    Alınan Beğeniler
    407
    Verilen Beğeniler
    401

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    O zaman sen arayacaksın milleti galiba yanlış hatırlamıyorsam yani outbound ekibi diyoruz biz ona, yani onunda kendine göre zorluğu var tabi ama severek yaparsan hangi iş olursa olsun üstesinden gelirsin

  5. #5
    Üye
    akks47 Avatarı

    Gerçek Adı
    ebru
    Üyelik Tarihi
    30.07-2016
    Son Giriş
    06.11-2018
    Saat
    10:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    347
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Inşallah .. Bazı çağrı merkezleri maaş vermiyor Muş diye duydum inşallah öyle birşey olmaz

  6. #6
    Üye
    eMeL_eMeL Avatarı

    Gerçek Adı
    eMEL
    Üyelik Tarihi
    21.04-2008
    Son Giriş
    25.04-2023
    Saat
    16:07
    Yaşadığı Yer
    başKent
    Mesaj
    633
    Alınan Beğeniler
    61
    Verilen Beğeniler
    105

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Bende 4 yıla yakın çalıştım çağrı merkezinde ilk 2 yıl full sonrasında parttime, bilirsin ki çoğu çağrı merkezi vardiyalı benim olduğum çağrı merkezinde engelli kadrosundaydım ancak pek bir ayrıcalık yoktu hatta en çok akşam ya da gece vardiyası verirlerdi öncelikle güzel bir ortamın olursa iş zor ve yorucu da olsa bir şekilde bir yere kadar gidiyor benim o sebep bu kadar sürdü ayrıca arkadaşların dediği gibi %90 sinirli uyus gıcık insanlar arıyor ayrıca çağrıların dinleniyor ona göre performansın ölçülüyor ve bir süreç oluyor genelde onun dışına pek çıkamıyorsun başlarda bana zevkli gelmişti çok değişik her telden insanla konuşuyorsun

    fakat zamanla gerçekten ne kadar stresli yoğun ve beyin için yorucu bir iş olduğunu anlıyorsun vücut yorgunluğu dinlenince geçiyor lakin beyin yorgunluğu kolay kolay geçmiyor ben işten çıktıktan sonra bayağa bir zaman sessiz takıldım konuşma yetimi bir süre pek kullanmadım ve hala bu sebeptendir ki telle konuşmayı sevmiyorum.. Ama diyeceğim şu ki çalış, gerçekten zor bir iş ama hayatında bir o kadar da eğlenceli anılar kalacak

  7. #7
    Üye
    akks47 Avatarı

    Gerçek Adı
    ebru
    Üyelik Tarihi
    30.07-2016
    Son Giriş
    06.11-2018
    Saat
    10:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    347
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Teşekkür ederim Emel benim vardiyalı değil sabah 9 .30 akşam 19.00

  8. #8
    Üye
    KIRMIZI GUL Avatarı

    Gerçek Adı
    Nesrin
    Üyelik Tarihi
    19.07-2009
    Son Giriş
    28.11-2021
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    14
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Arkadaşlar ...aranızda Almancayı ana dili gibi konuşup yazıp okuyan ve ingilizde iyi konuşan varsa .... Lufthansa İnbound çağrı nerkezinde fırsat var... İzmir veya Antalya da... 7 haftalık eğitim den sonra ve iyice alışınca Home ofis..yani evden çalışma imkanı da var ..kendim şu an eğitimin son haftasındayım ve çok güzel bir takım, ödemeleri düzenli ve avantajları var... ilgilenen varsa lütfen bana yazın
    hayırlısı olsun

  9. #9
    Üye
    absentm Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.12-2014
    Son Giriş
    15.08-2022
    Saat
    13:44
    Yaşadığı Yer
    Kahramanmaraş
    Mesaj
    450
    Alınan Beğeniler
    240
    Verilen Beğeniler
    380

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Tavsiye ederim.Engelli kontenjanında çalışmıştım.Sabit vardiya çok iyi.Maaşda prim sistemi uyguluyolardı .İş hakkında ise sabır çok önemli ve her konuya hakim olup kendinden emin olman gerekiyor. Soruna odaklanıp konuya hakim ve kendinden emin olursan müşteriler kedi gibi oluyor Bende kredi satıştaydım kendine göre bi satış stratejisi belirlersen harika işler yaparsın. Ben aldıgım maaş kadar prim aldıgım zamanları hatırlıyorum.

  10. #10
    Üye
    gönülyarası Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2006
    Son Giriş
    07.09-2023
    Saat
    08:51
    Yaşadığı Yer
    Angara Gardaş
    Mesaj
    1.280
    Alınan Beğeniler
    40
    Verilen Beğeniler
    307

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Sabır ve sakinliğini daima korumalısın, aşırı derecede küfürler hakaretler işiteceksin ve bunları duymayıp karşındaki insanı sakinleştirmek için sizin psikolog olmanız lazım. Ben resmi bir kurumun santraline baktığım dönemde çağrı merkezimizle aynı oda içerisindeydik, bayan arkadaşlarım zaman zaman sinir krizi geçirip ağladıkları oluyordu. Tabi ki bizimki resmi kurum olduğu için daha çekilmez oluyordu. Benimde çağrı merkezinden farkım yoktu santraldeyken. İşitmediğim küfür, hakaret, dert dinlemesi, ağlayan, derdini anlatan bir sürü insan ve sabırla yardımcı olmalısınız... ( Ben işten çıktıktan sonra akşam eve gittiğimde sadece müzik açıp dinliyordum, kimseyle konuşasım gelmiyordu )

  11. #11
    Üye
    Şefika Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.03-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    276
    Alınan Beğeniler
    38
    Verilen Beğeniler
    203

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    8 yıldır bende çağrı merkezinde çalışıyorum. İlk başlarda her anlamda zorluk çekebilirsiniz insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor ama bir süre sonra alışıyorsunuz. Konuşmak terapi gibi gelmeye başlıyor zamanla. Söylenen kötü sözleri duymayıp önemsemezseniz işinizi severek yaparsınız. Her işin zorluğu oluyor çünkü bu olmasa başka bir işte başka zorluklar oluyor kolay bir iş yok. Şimdiden hayırlı olsun

  12. #12
    Üye
    Pluvia Avatarı

    Gerçek Adı
    Sahranil (1983)
    Üyelik Tarihi
    14.12-2016
    Son Giriş
    10.09-2023
    Saat
    13:46
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    13.781
    Alınan Beğeniler
    2.498
    Verilen Beğeniler
    6.264

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bana olmaz bu iş heralde girsem

    Ne diyon der kapatrdım)

  13. #13
    Yasaklı Üye
    Salim G. Avatarı

    Gerçek Adı
    Erdinç G.
    Üyelik Tarihi
    16.09-2015
    Son Giriş
    19.03-2022
    Saat
    16:11
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    458
    Alınan Beğeniler
    85
    Verilen Beğeniler
    56

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bende çağrı merkezinde çalışıyorum ama sizin bildiklerinizden biraz farklı daha rahat...
    Lakin sizin bildiğiniz çağrı merkezinde ben çalışamazdım heralde kafayı yerdim.
    Agresifim bide müşteri çattığından bende ona çatıyorum Genel müdür ile aynı kattayız duyuyor bazen papaz oluyoruz.

    Ama sana tavsiyem en az 6 ay 1 yıl çalışmaya çalışki deneyimin olsun dostum.

  14. #14
    Üye
    absentm Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.12-2014
    Son Giriş
    15.08-2022
    Saat
    13:44
    Yaşadığı Yer
    Kahramanmaraş
    Mesaj
    450
    Alınan Beğeniler
    240
    Verilen Beğeniler
    380

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Küfrü bırak bagırmasına bile izin vermiyiceksin. 1. uyarını yapıp hemen konuya dön devam ederse 2. uyarını yap yine hemen konuya dön 3.de aynısı yaparlarsa bu şekilde çağrıya devam edemiyorum de çat diye kapat dümen senin elinde kendinden emin ve konuya hakim olman yeterli

  15. #15
    Üye
    akks47 Avatarı

    Gerçek Adı
    ebru
    Üyelik Tarihi
    30.07-2016
    Son Giriş
    06.11-2018
    Saat
    10:53
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    347
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bugün başladım ama çok kafama yatmadı satacagimiz ürünler ömer Coşkun ürünleri ne yapacağım bilmiyorum




Sayfa 1 / 2 12 SonSon