TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 6 mesajın 1-6 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    mrdmrd Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.07-2009
    Son Giriş
    10.04-2015
    Saat
    10:25
    Mesaj
    170
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar,
    Ben artık otobüs ve minibüse binemiyorum.Araba da kullanamıyorum.Acaba işe gelip gitme problemimi nasıl hallederim?Selamlar..

  2. #2
    Üye
    fatih33 Avatarı

    Gerçek Adı
    fatih
    Üyelik Tarihi
    05.12-2011
    Son Giriş
    13.09-2013
    Saat
    17:34
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    36
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    bende okula gidip gelirken zorluk çekiyorum kaldırım ve otobüse adım atmak çok zor oluyor ilerde işim olursa ne yaparım bende bilmiyorum inş cevap veren olur.

  3. #3
    Üye
    serkan005 Avatarı

    Gerçek Adı
    serkan
    Üyelik Tarihi
    27.06-2008
    Son Giriş
    11.07-2020
    Saat
    13:45
    Yaşadığı Yer
    mersin
    Mesaj
    563
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    umutsuzluğa kapılmayın mutlaka bir çaresine bakılıyor bir taksi ile anlaşabilirsiniz binalar artık genelde uygun işyeri gerekli düzenlemeleri yapmakla mükellef

  4. #4
    Üye
    mrdmrd Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.07-2009
    Son Giriş
    10.04-2015
    Saat
    10:25
    Mesaj
    170
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bende taksicilerle anlaşmayı düşünüyorum.ama ayda 350-400 tl taksi parası vermekte beni çok çok yıpratır

    Taksiciler anasının gözü olmuş.600 tl para istediler 20 gün için

  5. #5
    Üye
    şem_i Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.04-2012
    Son Giriş
    22.04-2021
    Saat
    23:05
    Yaşadığı Yer
    türkiye
    Mesaj
    1.250
    Alınan Beğeniler
    252
    Verilen Beğeniler
    711
    Blog Mesajları
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    arabası olan komşu eş dost vs yada okul servis sürücüleri ile konuşun makul bi fiyat söyleyen olacaktır mutlaka ...600lira çok demiş bune yaa...

    işe gidip gelmeniz 2 saat olsa, 20 gün için 600 insaf yane...

    komşunuzla bile anlaşabilirsiniz emekli vs vardır mutlaka...

  6. #6
    Üye
    aynurrr Avatarı

    Gerçek Adı
    Aynur
    Üyelik Tarihi
    08.09-2012
    Son Giriş
    29.05-2021
    Saat
    21:34
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    130
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Arkadaşlar korsan taksiile Anlaşabilirsiniz istanbulda olan arkadaşlar makul fiyat olabilir mesela