TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
Toplam 41 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    turhaa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.11-2019
    Son Giriş
    12.05-2020
    Saat
    11:30
    Yaşadığı Yer
    KAYSERİ
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @Ufukalp
    peki neden istihdam için alınan rapor ile vergi indirimi için alınan raporların oranı farklı çıkıyor sizce...bunu başvururken hastane yetkileri bile söylüyor VERGİ İNDİRİMİ İÇİN ALINAN RAPORUN ORANININ DÜŞECEĞİNİ...SİZ YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE YORUM YAPMAKTASINIZ GALİBA..

    @turhaa
    Gelirler idaresi başkanlığının "engellilik indirimi yönetmeliğini" incelerseniz istihdam için alınan raporların geçerli olmadığı,vergi indirimi için ayrı rapor alınması gerektiği" vurgulanmıştır.sadece vergi indirimi için değerlendirilen rapor ile istihdam için başvuru yapabilirmisiniz peki...????????

  2. #17
    Üye
    Nurtan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.01-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    🌈
    Mesaj
    3.536
    Alınan Beğeniler
    1.306
    Verilen Beğeniler
    556

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    engelliler için sosyal devlet anlayışı içinde yapılan o kadar hizmet var bakmak isterseniz görebilirsiniz. emekliliği iptal edilmiş ya da emekli olamayan da çok kişi var bunlara da bakın. demek ki mevzuaata uygunluğu yok atama iptal edilmiş @turhaa

  3. #18
    Üye
    Aytektek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2018
    Son Giriş
    24.10-2020
    Saat
    22:04
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    241
    Alınan Beğeniler
    45
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Turhaa@ engeli raporu ayri vergi indirim icin alinan rapor ayri isdihtam icin alinan rapor ayri diye bisey yoki tek rapor var engeli raporu siz bu rapora muracat ediyosunuz hangi amac icin kulanacaginizi raporu almadan muracat formuna isliyosunuz bunu islemek demek vergi indirimi amacli engeli raporu almis olmiyosunuz butun engeli haklarindan yararlanacaniz raporunuz oluyo dolayisiyla yeni bir engeli raporu almis oluyosunuz dolayisiyla eski rapor gecersiz yeni oranli rapor gecerli oluyo cunki rapor tek oda engeli raporu nicin kulanacaginizin devlet icin onemi yok orana bakiyo onlar yuzde 40 gecmismi gecmemismi gecmissen engelisin gecememişsen son rapora bakiyo butun haklarini iptal oluyo

  4. #19
    Üye
    Kotan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.07-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:16
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    306
    Alınan Beğeniler
    34
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Aytektek

    peki bu iptal süreci nasıl işliyor benim 5 ay oldu araç için rapor alalı. iş yerime herhangi bir yazı gelmedi bi süreci var mı bunun

  5. #20
    Üye
    Aytektek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2018
    Son Giriş
    24.10-2020
    Saat
    22:04
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    241
    Alınan Beğeniler
    45
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Atamanin iptali hukuki bi konudur atanmadan engeli olarak atanip raporu iptal olunca duz memur olarak devam edebilir burda bunu kimse tam olarak budur yada şoyledir diyemez mahkemelerin verecegi bi karar bu benim şahsi dusuncem memur asaleti tastik olduktan sonra işe engeli alinan kisi sonradan raporu iptal edilirse raporda bi şaibe yok sa duz memur olarak devam eder engeli haklarindan yararlanamaz ama genede bu konuyu mahkemeler cozer

  6. #21
    Üye
    Kotan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.07-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:16
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    306
    Alınan Beğeniler
    34
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Aytektek

    özel sektör için durum nasıl olur acaba ? hiç bildirmemek mi lazım ses çıkana kadar yoksa en azından bilgi vermeli mi ? sonuçta özel sektör gözünün yaşına bakmaz hemen çıkarırlar

  7. #22
    Üye
    Aytektek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2018
    Son Giriş
    24.10-2020
    Saat
    22:04
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    241
    Alınan Beğeniler
    45
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Kotan@ kamu kurumlarinda isiniz yoksa işleyen bi surec yok devlet bu raporu kayitlarina alir engeli hakkiyla ilgili bi talebiniz olursa kayitlarindaki engel durumuna bakar devletle bi işiniz yoksa kimse sizi rahatsiz etmez taki siz engeli haklarini kulanmayi isteyene kadar

  8. #23
    Üye
    nfrysmn Avatarı

    Gerçek Adı
    ysmn
    Üyelik Tarihi
    13.06-2016
    Son Giriş
    18.05-2021
    Saat
    01:07
    Yaşadığı Yer
    angara:)
    Mesaj
    459
    Alınan Beğeniler
    94
    Verilen Beğeniler
    240

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Eğer gerçek engelliye mağdur olmaz ama değil rapor aldıysa mağdur olur

  9. #24
    Üye
    Kotan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.07-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:16
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    306
    Alınan Beğeniler
    34
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @nfrysmn

    gerçek engelli demekle ne demek istediniz bilmiyorum ama... yanlış bi sözcük seçimi oldu. araba için sadece ortopediye girdiğim için oranım düştü yani ortopedi dışında ki biçok engeli de sayarsak GERÇEK ENGELLİ!!! sınıfına giriyorum

    @Aytektek
    sanırım erken emeklilik talep edersem ya da iş değişikliği yaparsam bu iş başımı ağrıtıcak en iyisi 65 yaşıma kadar burda çalışayım ben

  10. #25
    Üye
    turhaa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.11-2019
    Son Giriş
    12.05-2020
    Saat
    11:30
    Yaşadığı Yer
    KAYSERİ
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Aytektek

    o zaman hiç bir engelli vergi indirim hakkından faydalanmak için başvuru yapamaz korkudan eski raporum iptal olur diye..doğrumu..sence mantıklımı..ayrıca bu arkadaşın yeni raporunun arkasında sadece vergi indirimi için değerlendiridiği diğer hakları ile ilgili işlem yapılmadığı belirtiliyor...cevabını bekliyorum..

  11. #26
    Üye
    Aytektek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2018
    Son Giriş
    24.10-2020
    Saat
    22:04
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    241
    Alınan Beğeniler
    45
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Turhaa@ kardesim 657 sayili devlet memur kanunu dada yazar engeli olarak ise girenler ilerde engeli orani duserse duz memur olarak devam ederler idare ye karsi dava acip yůrūlugu durdurma karari alip ise geri donebilir size tafsiyem bi memur sendikasindan ve hukuk burosundan destek almaniz kurumlar kanun geregi engeli memur alirlar sonrada kurum yoneticileri bunlari nasil canindan bezdirelim haklarini gasp edelim diye ugraşip durular engeli memurun işe girdigine girecegine pisman ederler elin kolun ayagin bacagin gozun kulagin varsa seni engeli saymaz hakini hukukunu gasp etmek icin ugrasirlar.saygilar

    Ayrica vergi indirimi maaşa 40-50 lirayi gecmez memura avantaji vergi indirimininde emeklilikte hicbi etkisi yoktur

  12. #27
    Üye
    turhaa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.11-2019
    Son Giriş
    12.05-2020
    Saat
    11:30
    Yaşadığı Yer
    KAYSERİ
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Aytektek
    emeklilikte bir etkisi olmaz olurmu? ayrıca erken emeklilik hakkı elde etmiş oluyosunuz...

    @turhaa
    05/08/1991 ve öncesi girişi olan bir engelli vergi indirimi alırsa 15 yıl 3600 gün de emekli mesela

  13. #28
    Üye
    Aytektek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.11-2018
    Son Giriş
    24.10-2020
    Saat
    22:04
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    241
    Alınan Beğeniler
    45
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bunlar ssk gecerli memurlukta hizmet yili esas alinir vergi indirimi emeklilikte etkisi yoktur

  14. #29
    Üye
    Mutlu678 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2019
    Son Giriş
    23.02-2020
    Saat
    23:30
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    100
    Alınan Beğeniler
    9
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Merhaba anladığım kadarıyla;
    1. Sürekli engelli raporu var.
    2. Vergi indiriminde %40 altına düşüyor.
    3. İlk raporu ile memur oluyor.
    4. Kurumu da vergi indirimi%40 altında olduğu için memuriyeti iptal ediyor.

    Bence;
    1. Engelli raporunun iptali ; itiraz olursa, hakem hastanesi karar veriyor. Burada maliye sağlık kurulunun iptal yetkisi yok.

    2. Eskiden hatırladığım kadarıyla maliye sağlık kuruluna oran düşürme ile açılmış davalar var ve kazanılmış.

    3. Bence idare mahkemesine oradan bölge idare oradan Danıştay oradan anayasaya mahkemesi ordan Avrupa insan hakları na kadar hak aranır.

    4. Devlet personel başkanlığı görüşlerinde sağlığına kavuşan engelli normal memur kadrosuna geçer diyor...

  15. #30
    Üye
    fatih_123 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.04-2009
    Son Giriş
    17.05-2021
    Saat
    13:44
    Mesaj
    400
    Alınan Beğeniler
    24
    Verilen Beğeniler
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    içimizde olup olmadığı konusunda birşey diyemem ama geçenlerde ankarada 97 kişinin sahte rapor yüzünden tutklandıüğını 20 sinin sağlıkçı 77 sinin rapor alan masum! engelli olduğunu unutmamak gerek diye düşünüyorum. art niyetli doktora yalvar yakar yüksek rapor alanların da olduğunu biliyorum. %90 raporun maliyede % 30 lara düştüğü yazıyor. demekki sahte alınmış raporlar. ağır engelli raporu alanlar üst kurulda %14 alıp çalışabilir raporuna çevriliyor vs vs. konuyu açan kişinin bahsettiği şahsın da benzer durumda olduğu kanaatindeyim. ben üç kere rapor aldım %56 maliteyeye gitti o da %56 bir puan bile sapmadı millete bakıyorum %90 lara-dan %10 -20 lere düşüyor aklım almıyor




Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon