TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 7 mesajın 1-7 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    chaplin1905 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2016
    Son Giriş
    05.11-2020
    Saat
    09:33
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    64
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhabalar.erzurum ceza ve tevfikevleri genel müdürlüğüne memur ünvanı ile atandım.bu meslekte çalışan forumdan arkadaşlar varsa merak ettiğim bazı konularda bilgi verebilir mi? atandıktan sonra kendim bu başlıkta bilgiler yazarım

    nasıl bir binada çalışıp ne iş yapacağız.oralar 7/24 saat açık bizim çalışma saatleri nasıl olacak.cezaevi lojmanı oluyor mu? araştırınca ceza ve tevfikevleri genel müdürlüğü diye bir bina çıkmıyor karşımıza.açık kapalı serbet bilmem ne tipi hapishane diye çeşitli yerler çıkıyor karşıma.ceza ve tevfikevleri genel müdürlüğü binaları nerede oluyor.

  2. #2
    Üye
    şahin olgun Avatarı

    Gerçek Adı
    ŞAHİN OLGUN
    Üyelik Tarihi
    03.04-2013
    Son Giriş
    01.04-2021
    Saat
    16:02
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    93
    Alınan Beğeniler
    8
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    kardeşim merhaba öncelikle hayırlı olsun sorularına gelelim cezaevinde çalışacaksın cezaevinin içinde adliyelerde olduğu gibi odalar birimler var bu odalardan birinde çalışacaksın mesai saati 08:30 - 17:30 saatleri arasında lojman oluyor talepte bulunabilirsin. hangi tip cezaevi sorusuna gelince erzurumda kaç tane cezaevi olduğunu tam bilmiyorum onlardan birine verirler seni başka sorun varsa sorabilirsin yardımcı olurum.

  3. #3
    Üye
    chaplin1905 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2016
    Son Giriş
    05.11-2020
    Saat
    09:33
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    64
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    çok sağol abi.güvenlikle ilgili bir problem oluyor mu? çok faz oz(hapishane dizisi) izledim sanırım azıcık endişeliyim.mahkumlarla işimiz oluyor mu? birde ceza evleri biraz şehir dışında olmalı.ulaşım için servis oluyor mu? ve son olarak işe başlamadan istanbula tayin aldırabilinir mi? tayin konusunda nasıl tavırları oluyor?

  4. #4
    Üye
    Altuntaş Avatarı

    Gerçek Adı
    Güner Altuntaş
    Üyelik Tarihi
    15.08-2014
    Son Giriş
    05.08-2019
    Saat
    11:12
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    79
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Kardeşim hayırlı olsun öncelıkle Allah utandırmasın,
    Erzurum Açık Ceza İnfaz Kurumu
    Erzurum E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu
    Erzurum H Tipi Yüksek Güvenlikli Kapalı Ceza İnfaz Kurumu var bunlardan birine olacaktır ataman idari birimlerden birinde gündüz personeli olarak çalıştırılacaksın, 08:00-17:00 arası haftasonu tatil açık cezaevlerinde telefon serbest diğer bütün ceza infaz kurumlarında telefon ve diğer bütün elektronik cihazlarla giriş yasak ve hatta üzerinde metal aksamlı hiçbirşeyle giremezsin duyarlı X ray cihazından kontrollü geçerek gireceksin. Başka merak ettiğin olursa yardımcı oluruz.

    Lojmanlar oluyor lakin aday memurluk sürecinde alamazsın heralde dolu da olabilir (genelde doludur) Ceza Tevkifleri Genel Müdürlüğü bağlı olduğumuz ana müdürlük Ankaradadır yani, sen yukarda isimlerini verdiğim ceza infaz kurumlarından birinde görev yapacaksın. hapishane değil bu arada ceza infaz kurumu gardiyan değil infaz koruma memuru kendini alıştırsan iyi edersin

  5. #5
    Üye
    şahin olgun Avatarı

    Gerçek Adı
    ŞAHİN OLGUN
    Üyelik Tarihi
    03.04-2013
    Son Giriş
    01.04-2021
    Saat
    16:02
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    93
    Alınan Beğeniler
    8
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    kardeşim dizilerde izlediklerinin yüzde 99 u hikaye öyle birşey yok mahkumlarla sen diyalog halinde olmuyorsun onlarla ilgilenen halk dilinde ismi gardiyan olarak bilinen ama asıl adı infaz koruma memuru ilgileniyor cezaevleri şehrin dışında oluyor servis oluyor işe başlamadan tayin olayı mebde oluyor bizde olmuyor 1, sene çalıştıktan sonra tayin istersin.
    kardeşim bende bedensel engelliyim ama 6 yıldır çalışıyorum herhangi birşey görmedim dışarıdaki memurluktan tek farkı yüksek güvenlikli bir kurum haliyle cezaevi ve giriş çıkışlarda dikkatli birşekilde kurallara uygun şekilde davrandıktan sonra hiçbir sıkıntı olmaz...

  6. #6
    Üye
    Altuntaş Avatarı

    Gerçek Adı
    Güner Altuntaş
    Üyelik Tarihi
    15.08-2014
    Son Giriş
    05.08-2019
    Saat
    11:12
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    79
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Güvenlikle ilgi derken yasaklı hiçbirşeyle giremerzsin dikkatli ol göz kayıtlarıyla giriş çıkış yapıyorsun. Servis her kurumun olmuyor maalesef ben istanbuldayım var ama anadoluda çoğu yerde servis yokmuş. İşe başlamadan tayin alman mümkün değil. Asalet tasdiki yapana kadar sabret sonrasında tayinin olur diye umuyorum.

    idari birimlerde mahkumlarla işin olmaz öyle dizilerde filmlerde anlatıldığı gibi değildir ceza infaz kurumları rahat ol.

  7. #7
    Üye
    chaplin1905 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2016
    Son Giriş
    05.11-2020
    Saat
    09:33
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    64
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    çok teşekkür ederim ikinizede.endişelenecek bir şey yok demekki.hayırlısı olsun.