TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    emre_61ts Avatarı

    Gerçek Adı
    Bayram Özbayrak
    Üyelik Tarihi
    05.09-2016
    Son Giriş
    08.06-2021
    Saat
    14:46
    Yaşadığı Yer
    Sakarya
    Mesaj
    62
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    İyi akşamlar arkadaşlar yaklaşık 10 ay sonra döndüm bir sorum olacak arkadaş yeni atandı rapor süresi 6 ay önce dolmuş sıkıntı çıkar mı yoksa yenilemesi mi lazım?

  2. #2
    Üye
    Skolyoz23 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ölüme Nişanlı
    Üyelik Tarihi
    20.08-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    1.519
    Alınan Beğeniler
    405
    Verilen Beğeniler
    402

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @emre_61ts bence kurum istemediği sürece hiç karıştırmasın eğer olaki bir gün kurum isterse gitsin çıkarsın ve yüzde 40'ın altında alırsa normal memur olarak devam ettirirler ama dediğim gibi kurum bir şey demeden gidip ortalığı karıştırmayın bence

  3. #3
    Üye
    emre_61ts Avatarı

    Gerçek Adı
    Bayram Özbayrak
    Üyelik Tarihi
    05.09-2016
    Son Giriş
    08.06-2021
    Saat
    14:46
    Yaşadığı Yer
    Sakarya
    Mesaj
    62
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Sağol @Skolyoz23 yani milli Eğitimi arayıp sormadan bişey yapmasın dimi
    @Skolyoz23 peki atamaya engel olur mu? Atama iptal olur mu?

  4. #4
    Üye
    Skolyoz23 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ölüme Nişanlı
    Üyelik Tarihi
    20.08-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    1.519
    Alınan Beğeniler
    405
    Verilen Beğeniler
    402

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @emre_61ts hayır hiç bir şey olmaz, sonuçta süreli de olsa bu sınava gireceğiniz zaman ilgili kişiler bunu bilerek alıyor yani ilerde eğer olur ki, yeni rapor aldığınız zaman engelli raporunuz yüzde 40'ın altında kalırsa memurluğunuz iptal olmaz sadece engelli statüsünden normal statüye geçmiş olursunuz yanim emur olarak devam etmiş olursunuz

    ama dediğim gibi kurum bir şey demeden gidip kendi kendine yeni rapor çıkarmasın yada yüksek oran alacağına eminse gitsin çıkarsın tabi ona lafım yok