TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 4 / 4 İlkİlk 1234
Toplam 51 mesajın 46-51 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #46
    Üye
    dilmacvolkan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    12.01-2021
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    Rize - Çayeli
    Mesaj
    82
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    bide aslında bu yazacağım iyi bir durum değil ama, biz engelli kadrosuna devletin ihtiyacı yok ve istihdama yönelik hayır amaçlı BAKILIYOR. şimdi biz engelli olarak bu duruma karşı çıkıyoruz haklı olarak. ben ilk gün dedim amirime, müdürüm ben sana desemki ben işe hiç gelmeyeceğim, sırf atm memuru olacağım, siz bana hayır demezsiniz. Demeye hakkı var tabii ama demez. Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Hani hep biz, bizimle empati yapılmalı diyoruz ama, esas bizimde empati yapmamız lazım. Karşınızdaki adam engelli. Doğru yürüyemiyor, konuşamıyor, hareketleri sınırlı bu adamı yormamak ve kırmamak lazım.

    Bakın bu bakış açısının doğruluğu veya yanlışlığı tartışılır. Ama bu da varolan bi bakış açısı. Ben dedimki bakın ben buyum. Şunu şunu yapabiliyorum ve eğer devlet bana bu parayı veriyorsa her ay ben bunu haketmem lazım veya hak ettiğimi hissettirmeniz lazım.


    Bu teklifi sununca amir ister istemez etkilendi. En azından boş biri olmadığımı anladı. Bununla beraber gene yoğun bi iş temposu vermiyor, mesai saatim yok en başında. Ama nedir karınca kararınca birşeyler yaptırıyorlar. İşin özü hem ben mutlu oluyorum, hem de çok az iş vererek amirlerde rahat ediyor.

  2. #47
    Üye
    James Eastwood Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.08-2015
    Son Giriş
    17.09-2020
    Saat
    23:33
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    113
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @davetsiz ilçe memdeyim ?

  3. #48
    Üye
    delizora Avatarı

    Gerçek Adı
    erdem kurt
    Üyelik Tarihi
    01.11-2013
    Son Giriş
    17.02-2020
    Saat
    08:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    45
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Slm ben ayvalık halk eğitim mudurlugunde goreve başladım 4hizmetliyiz kıyafet zorunluluğu yok genel temizlik yapıyoruz amirler gayet iyi bir zorlukla karsilasmadim henuz

    GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #49
    Üye
    ugurafiye Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.08-2014
    Son Giriş
    05.08-2019
    Saat
    19:10
    Yaşadığı Yer
    tekirdağ
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Zamanın Ötesinde benim görev yaptığım lise ikili eğitim vermiyor,sabah 8 öğleden sonra 15:30

  5. #50
    Üye
    askibeka Avatarı

    Gerçek Adı
    Gül
    Üyelik Tarihi
    28.12-2008
    Son Giriş
    07.02-2021
    Saat
    09:37
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    146
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Slm arkadaslar bende bu gun halk egitimde ise basladim mudurlerimiz cok iyi banada temizlik verdiler ilk gun biraz terletti beni cok degil aslinda toplasan iki saatlik is yalniz siniflar dortbucuk gibi dagildigi icin benim isim altida bitti normalde sekizbucuk bes mesai ilerki gunlerde bunu ayarlamaya calisicam aksam supurcem sabah silicem ve beste isi birakicam ilk gun olunca saatin farkina varamadim memnunmuyum derseniz allaha sukur memnunum ama bu yasta ise baslayipta temizlik yapmak biraz zoruma gidiyor bi hizmetli daha var kurumda o kayit islemlerinde benide oraya vermelerini istedim fakat kabul etmediler bende itiraz etmedim.durum bu arkadaslar sansa kalmis yapilcak isler demekki her kurum farkli ise baslayinca hepiniz gorceksiniz ne desek bos su an .

  6. #51
    Üye
    seker26 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.02-2009
    Son Giriş
    05.02-2020
    Saat
    13:26
    Mesaj
    46
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @cahit ağbaba

    Abi hakkını helal et ben o yıllarda gevşek gevşek konuşmuşum. Şuanki durumum pek iç açıcı değil. Emekli olmayı düşünüyorum. Sen iyisindir inşallah :d




Sayfa 4 / 4 İlkİlk 1234