TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    gokhan_sozumcetin Avatarı

    Gerçek Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    22.04-2005
    Son Giriş
    23.05-2021
    Saat
    19:52
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaslar;

    Skolyoz ameliyatı olmak için hastaneye yattım ve yatışımı belgeleyen bir belgeyi hastanede 2 nusha halinde hazırladılar..nBir nusha sgk ya gitmek uzere hastanede kalırken bir nushayı da bana verdiler ben de iş yerine ulaştırdım..
    İnsan kaynakları demiş ki bir de rapor lazım rapor olmadan her ay sgk ya yaptığımız bilgilendirmeyi yapamayız.... Henuz hastaneden çıkmadan ne raporu dedim ; tarih olarak ucu açık rapor dediler.. Güya hamile bayanlar alıyormuş falan...

    Bana saçma geldi gerek var mı buna ???

    Çok acil cevaplamanızı rica ederim teşekkür ederim

  2. #2
    Üye
    aLeejan Avatarı

    Gerçek Adı
    ALİCAN ÖZTÜRK
    Üyelik Tarihi
    31.01-2012
    Son Giriş
    16.03-2020
    Saat
    12:15
    Yaşadığı Yer
    KOCAELİ
    Mesaj
    38
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    9
    Blog Mesajları
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    hamile bayanlar doğum öncesi rapor alırlar ki ucu açık olur doğumun tam günü belli olmadığı içi ve bunu doğum belgesi ile keserler.sizin durumunuzda kabul edilmeyecek birşey yok adı üstünde yatış RAPORU zaten e rapor olarak hastane bunu SGK ya bildiriyor. Çokta aslı olan bi durummuş gibi gelmedi konu hakkında bilgisi olan başka arkadaşlarda yardımcı olursa bi sonuç alırsınız umarım

  3. #3
    Üye
    Landish Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.03-2010
    Son Giriş
    28.05-2021
    Saat
    11:14
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    463
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    39

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben de ameliyat olduk yakın zamanda, ameliyattan sonra (2gün kaldım) "geçici iş göremezlik raporu " düzenlediler ve hasane bunu sisteme giriyor. Rapor 10 günlük düzenlendi, 10 gün sonraya kontrol verdiler. 10 gün bittiğinde tekrar gittim ve 10 gün daha verdiler.
    Bu şekilde bir rapor işiniz görür mü? Toplamda 20 günlük rapor oldu.

  4. #4
    Üye
    gokhan_sozumcetin Avatarı

    Gerçek Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    22.04-2005
    Son Giriş
    23.05-2021
    Saat
    19:52
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Şöyle ki arkadaşlar ;Çalışan bir sgk lı sadece kendi ilinde bir hastaneye gidebilirmiş. Başka bir ile gitmek için sevk almak gerekirmiş.. Yahut işyerinden izin alıp da başka şehirde muayene olup yatış yapılabilirmiş.. Bunların hiçbiri olmadı ise de yapılacak şey ; hastaneden taburcu olurken, hastaneye yatış yapılan günden başlatmak suretiyle rapor almak imiş... Bugün netleştirebildim