Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Cep telefonum arıza yaptı. Tüketici haklarımı kullanmak istiyorum..?

zeugma

Üye
Üyelik
18 Haz 2005
Konular
13
Mesajlar
81
Reaksiyonlar
0
Arkadaşlar samsung marka bir telefonumu arızalı olduğu için telpa servisine verdim aradan 1 ay geçtiği için yeni telefon talep ettim ama tabi ki ret edildim Tük. Hak. Der. şikayette bulundum bunun sonucunu 3 ay içerisinde alabileceğim söylendi 3 ay çok uzun bir zaman değilmi gerçekten bu kadar süre bilirmi bu konuda bilgisi olan aynı olayı yaşayan varsa lütfen beni aydınlatsın.
 
tüketici hakları derneği falan hikaye arkadaşım..benim dayımda samsung telefonlarının şarj yeri sorunlu çıkmış..şikayet etmiş..eline bişey geçmemiş..nasıl hak arama yeriyse orası :p:confused:
 
Delilleriniz sağlamsa derneğe değil de kaymakamlık bünyesindeki tüketici hakları hakem heyetine başvurun. 2 ayda çıkıyor ortalama. Yanlız oradaki bir aylık süre 30 iş günüdür ona dikkat edin. Bir de telefonun değeri ne kadar?
 
zeugma;
sevgili arkadaşım cihazın garantili ise en kısa süre de yapılır ve teslim edilir tabi merkez servise götürdü isen aynı arızanın 5 veya daha fazla tekrarlaması halinde servisden gelen evrakları sakla onlarla bulunduğun yerdeki tüketici hakem heyetine başvurma sonucunda sonuç %90 oran da lehine çıkar ve ya paranı ya da cihazın bir üst modelini alırsın sanırım cihazın samsung du telpaya göndermeni tavsiye ederim bulunduğun yerde telpa yoksa yurtiçi kargo ile ücretsiz yollayabilirsin

golden_heart;
golden heart çok bilmiş konuşuyorsun ben yüzlerce başvuru yaptım ve hepsi de lehime sonuçlandı sanırım sen başvurmayı bilmiyorsun
 
kademgold;
lafını bilerek konuş arkadaşım..sen bana bilmiş dersinde ben sana diyemem mi..karakterini belli etmişsin,lafın sözün nereye gideceğini tahmin etmemişsin..beni tanımıyorsun nasıl olsa demi,gücenmişim,sözlerin bana ağır gelmiş ne önemi var..nasılsa bi daha karşılaşmayız..adam gibi konuş tamam mı rkadaşım ? bak iyimi oldu bunları sarfettirdin bana..ben orda dayımın başına geleni örnek verdim..doğru okusan bunu görürdün..sen demişsin benim lehime sonuçlandı,bende diyorum [SIZE=4]dayım[/SIZE] hakkını alamadı kaç kez..kime inanalım ? yalancımıyım ben..
 
esrafullah amacım seni kırmak değil di çok kesin konuşmuşsun ama genelde olmuyor hep lehe çıkıyor dayının durumu net anlatırsan yardımcı olmaya çalışırım
 
benim casper nirvana laptopum vardı arıza yaptı 30 iş gunu doldugu için yenisini talep ettim ..bana sıfır laaptop gönderdiler
 
kademgold;
neyse sende kusuruma bakma kardeş..hataya hata ile karşılık verdim.. dayımın telefonun konusunu ayak üstü anlatmıştı detayını tam bilmiyorum..şöyleki,3 kere şarj yerindeki bi yer lehimden kurtulup çıkıyormuş..3 kez gönderdiklerinde kullanıcı hatası denmiş..düşünsene bir insan bir kez dikkatsizlikle kırar orayı..3 nasıl olur öle bişey..neyse dayımda tüketici haklarına başvurdu..nasılsa onlardanda hiç ses seda çıkmamış..bir zaman sonra dönmüşler.onlarda kullanıcı hatası sözünü desteklemişler..dedikleri böle bana..
 
hımm tüketici hakları da dayını suçlu bulmuş bu durumda ona yapacak bir şey yok dayın isterse bir avukat tutup mahkeme açabilir ama ona da kimse uğraşmaz
 
yani ..oda öle dedi zaten ..değmez.. şu oldu samsung adı kirlendi :)
 
eğer gerçekten haklıysan tüketici hakları mutlaka çözer olayı deniliyor nette ki yorumlarda bunu gösteriyor zaten,benim olaya gelince 20-06-2012 de tamire verdim 10 gün sonra gidip telefonumu sordum gelmediğini gelince mesajla bildireceklerini söylediler bende 20 gün daha hiç arayıp sormadım aradan tam 1 ay geçti telpa istanbul merkezi arayıp durumu bildirdim bilg.. bakıp telefonumun 22-06-2012 de yapılıp şubeye gönderildiğini gidip alabileceğim söylendi almaya gittim telpa nın girişi 4-5 basamaklı bir yer akülü sandalyemle giremedim içerden birini çağırıp 15 yaslarında bir çocuğa formumu verdim yaklaşık 40 dak.. güneşin altında bekledim telefonumun teknik servisden gelmediğini söylediler benimle hiç bir yetkili muhatap olmadı bende gidip thd şikayette bulundum
 
ben nokıadan tüketici mahkemesi sayesinde paramı geri aldım ürünü iade ettim. 4-5 defa aynı arızadan servise gitsinn o belgelerle faturayla türketici mah başvurun paranızı alırsınzzz kesin hemde
 
Arkadaşlar benim merak ettiğim neticeyi almam ne kadar sürer eğer dedikleri gibi 3 ay sürecekse şikayetimi geri almayı düşünüyorum
 
Üst Alt