Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

İş yerimin yönetimi ile başım belada..?

efsane_32

Yeni Üye
Üyelik
15 Ocak 2012
Konular
2
Mesajlar
6
Reaksiyonlar
0
Ankarada halkbankası genel müdürlüğünde veri giriş elemanı olarak çalışmaktayım.` engelli raporum var rahatsızlığım spastik paraparazi tam tanı koyulmuş değil ama spastisitem yüksek yürümek için 2 tane koltuk deyneği kullanıyorum.2 ay önce servis kullanmaya başladım,servis güzergahını bildiğim için sorun olmıyacak bir şekilde evimin önünden geçirilmesini istedim.Önce yapılacak gibi davrandılar sonra amirim istediğimin yapılamıcağını söyledi.Bende müdürüme çıkmaya karar verdim,haftada 1 gün ankarada bulunuyor,2 hafta randevu almama rağmen görüşemedim bu seferde randevusuz çıktım toplantıya gittiği için yine görüşemedim,yardımcısı ile görüşme şansım oldu ama oda sorunumu çözemedi.Yine başa döndüm destek hizmetlerine gittim sorunu anlamaya çalıştım serviscinin sorun çıkardığını öğrendim.Serviscinin çıkardığı sorunları birbir çözdüm en sonunda evimin bulunduğu sokak güzergahım dışında orası bana yasak dedi, giremem izin çıkar gireyim dedi,izin işiyle uğraşırken evimin bulunduğu sokağın hiçbir sorun olmadığı ve beni almak zorunda olduğu ortaya çıktı.Destek hizmetlerine durumu anlattım bu seferde servisci istifa etti.Bana serviscinin 2 ay zorunlu çalışacağını yeni serviside bu zaman dilimi içinde bulacaklarını ve 2 ay sürebileceğini sölediler.Mağdur olduğum durum şu servis güzergahı evimin 300 metre aşağısında oraya kadar şahsi aracımla gidip yola park edip servise biniyorum.Malumunuz kış ayındayız bende servisi bu yüzden kullanmaktayım.Her sabah içi dışı buz tutmuş bir arabayla karşılaşıyorum ayrıca iş dönüşüde aynı ve dışarısı arabamdan daha sıcak o kadar soğuk olmasına rağmen.Canım ve malım güvence altında değil dememe rağmen çözüm olamadılar ve korktuğum başıma geldi önce araba altında kalma tehlikesi yaşadım çünkü akşam servisci beni gidişli gelişli daralan anayolun ortasında bırakıyor.Birkaç gün sonrada arabama çarpıp kaçmışlar maddi hasarlı bir mağduriyetim var ve hala servis bulunana kadar aynı sitemde devam etmemi istiyorlar ne yapmam gerekir.
 
Hay allah! Çözümü bu kadar kolay olan bir konuda yaşatılan zulme bakın! "Artık bu çalışanı evinin önünden alacaksın" demek bu kadar mı zormuş!

Ne yapılabilir diye düşünüyorum, aklıma gelen tek şey genel müdürlük kanalıyla bu söylenen 2 aylık sürenin öne çekilmesi için ısrarla ricacı olmak... Bir de, belki -eski adıyla- özürlüler idaresi başkanlığı ile görüşüp, genel müdürlüğkle bir de onların konuşmasını sağlamak yararlı olabilir: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Özürlü ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Deneyin derim...
 
yorumunuz için teşekkürler oturanboğa

o lafı dedirtene kadar 2 ay geçti :) bu seferde servisci istifa etti :) bu yaşadıklarım bana çok anlamsız geliyor.Dertlerimi anlatmama rağmen anlamamalarıda cabası ,önerinizi bi denemekte fayda var ama şu an eve kapanmış durumdayım 5 gündür arabamın kapısını açıp içine giremedim resmen kapı kaportaya kaynak olmuş , kapıyı zorladım kolu elimde kalacaktı nerdeyse :))
 
13.03.2012 itibari ile destek hizmetlerine olayımın son durumunu görüşmek için bölüm başkanına çıktım halledemediğini söyledi istifa dilekçesini görmek istedim göstermedi ve sözleşmeye göre 3 ay çalışma zorunluluğu var diye cevap aldım hani 2 aydı süre deyince sen benimi sorguluyosun arkadaşım diye cevap aldım mobbing böle bişi olsa gerek ? sonra bölüm müdürü ile görüşmemi istedi bende beraber gidelim niye tek başıma gidicekmişim dedim ve ikimiz bölüm müdürüne gittik.Bu seferde ikisi bana karşı cepe aldı halledemediklerini ve ailemin binip inerken yardım etmesini söyledi müdür, bende sorunum binip inmekte değil evimin önündem alınmam olduğunu ayrıca ailemin ankarada olmadığını söyledim müdürde bide sana ailemi bulucaz dedi anlıcanız mobbingde sınır tanımıyoruz bu ne ilk nede sonuncu oldu her gidişimde yaşıyorum bu sorunu :( bende 15.03.2012 itibari ile serviscimi alo153 hattına şikayet ettim gelecek sonuç inşallah hayırlı olur.
 
Genelde serviş işlerne idari işler bakar. Bir idari işler ile servis sorumlusu ile görüşssen eğer bu servis şoförü kilometre üzerinden kaybu oluyorsa bunu karşılasınlar.

İnsan Kaynakları ile görüş eğer servis beni evimin öninden almaz ise istifa etmek zorunda kalabileceğini söyle. İşine yaraması dileğiyle...
 
Destek hizmetlerinde servis araçlarının bölümü var bu ve bunun gibi işlerle ilgileniyorlar.Servis sorumlusu ile görüşsem bişi değişmiyecek çünkü servisci inatla girmem istifa ederim diyor ama laftamı kalıyor dilekçe görmediğim için bilemiyorum , bana kalırsa bu beni oyalama taktiği önce 2 ay dı sözleşmeye göre çalışması şimdi 3 ay oldu buradan bu sonucu çıkardım takdir sizin , yol kaybına gelince benim sayemde banka içinde duraklama yerini değiştirdim oda şu an istediğim yol kaybıyla eşit olacak yani değişen birşeyi olmayacak fazla para verilmesinide dile getirdim bi standartımız var onun dışına çıkamayız diyorlar.

İstifa etsem çoktan işlerine gelir ben şu an kendim için bi çaba vermekten vaz geçtim uğraşlarım benden sonra gelecek kişiler içindir
 
Üst Alt