Sevgili arkadaşım okulda memurun görevleri genel olarak şunlardır: Gelen ve giden evrak defterini tutar, gelen ve giden evrakları gerektiğinde gizlilik esasına göre dosyalar, kurum adına resmi yazışmaları yapar, öğretmen ve personelin özlük dosyasını düzenleyip dizaynını yapar kişisel evrakları ilgili özlük dosyalarına takar, öğretmen ve personelin özlük yazılarını kademe terfi ve derecelerini yapar, eğer idare uygun görmüşse (insiyatif amirlerin yetkisi dahilinde) bu kişilerin maaş bordrolarını ve ek ders ücretlerini yapar, arşiv düzenlemesi memurun görevidir. Müdür ve Müdür Yardımcısının verdiği işleri yapar. İdare uygun görmüşse (insiyatif amirlerin yetkisi dahilinde) demirbaş kayıtlarını yapar. Ben de okulda çalışıyorum bu dediğim işleri hatta biraz daha fazlasını yapıyorum. Eğer okulda iyi bir memur varsa Müdür ve Müdür Yardımcısına fazla gerek kalmaz hatta onlar olmadığı vakit okulun işlerini götürebiliyorum.Umarım faydası dokunur yazdıklarımın esenlikle kalın....
Sevgili arkadaşım ayrıca engelli memurun diğer memurlardan farkı yok. Tüm memurlar aynı haklara sahip engelli memur ayırımı da yok. Yani engelli de olsanız bu işleri yapmakla mükellefsiniz. İyi geceler...