Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Ottobock'tan sandalye aldım. Hizmetten ve sandalyeden şikyayetçiyim!

Levent54

Üye
Üyelik
19 Mar 2008
Konular
34
Mesajlar
521
Reaksiyonlar
1
Bu firmadan 2012 seyahatlerde kullanmak için Star İntro model dolgu tekerlekli bir sandalye aldım. Zira gezilerde lastik patlaması sorunu yaşamak istemiyordum. O sıralar gene ayni modelin şişme lastikli tipini kullanıyordum.
Neyse bir seyahate çıkmam gerekti ve hiç kullanmadığım yeni sandalyeyi arabamın bagajına koydum. Gittiğim yerde sandalyeyi indirdik. Ancak aşırı paslanma nedeniyle ön tekerlekler dönmüyordu. Epey uğraştım tam olmasada tekerleği döner hale getirdim.
Dönüşte firmayı aradım. Firma cihazın bakımını yaptı. Gene bir süre kullanmadım. Gene bir seyahat öncesi ayni sorun tekrarladı. Firma zorla da olsa tekrar bakımı yaptı. Ama nedense beni suçlamaya başladılar. Sandalye ıslanıyormuş vb. gibi laflar ettiler. Sokakta kullanılan sandalye pek tabi ıslanabilir. Neyse gene sandalyeyi bir kenara koydum. Uzun bir seyahatim vardı. Önceden kontrol edeyim dedim. Baktım gene aşırı bir paslanma var. Yola çıkacağım bir haftam var. Aradım "şu an ona bakamayız işler yoğun bir ay bekleyin" dediler. İfadeleri de bayağı rahatsız ediciydi.
Oturdum elimden geldiğince sandalyeyi onarmaya çalıştım. Seyahat dönüşü firmayı tekrar ikaz ettim. Gene beni suçlayarak, yenisini almamı önerdiler. Yazışmalar elimde. Tüm yasal yollara girmeyi düşünüyorum.
Ama öncelikle sizleri ikaz etmeyi düşündüm. Geri dönüşümleri ve servis anlayışları yetersiz olan bu firmadan sandalye alırken 4 defa düşünün.
(firma ile yaptığım yazışmaları da sizlerle paylaşacağım)
 
Merhaba Levent Bey,
Otto Bock şirketinin bu Istanbul mümessilini Almanyada ki yetkililere şikayet etmek gerekir bence... Almanlar kötü mal yapmaz, bana sanki bu paslanan tekerlekler veya berhangibi bir bozulan malzeme, Türkiyede değiştirilmiştir diye düşünüyorum! Lastikler orijinalmi acaba? Anlaşılabilirmi?
Eğer Almanya ile irtibata geçilmesi gerekirse ben seve seve yatdımcı olmak isterim, çünkü bu malzemeyi ve böyle bir davranışı Otto Bock kabul etmez, bundan eminim...
hayırlı günler dilerim
 
Sayın Kırmızı Gül, mail adresinizi gönderirseniz size gerekli bilgi ve resimleri gönderebilirim. Lastiklerin orjinal olup olmadığını bilemiyorum.Bu durumu Almanya ya bildirirmeme araçı olursanız çok sevinirim. Zira Almanca bilgim yok. Şikayet yazısını ben hazırlarım. Teşekkürler.
 
Bu konuda Kırmızı Gül aracılığı ile Almanya'da bulunan üretici firma ile yazışmalar yaptım.Bu konuda yardımcı olan Kırmızı Gül'e candan teşekkürler. Sonuçta üretici firmanın tutumu buradaki satıcı firma ile ayni tutumu gösterdi. En ufak bir yardım talebinde bulunmadılar.Yani Alman malı efsanesi bitti. VW deki sahtekarlıkları ile başlayan yıpranma devam ediyor. İşin ilginç yanı sürekli benim hatalı kullanmamdan söz ediyorlar. Aman yağmurlu havalarda kullanmayın. Islanırsa böyle olurmuş.Hatta beni bununla denize veya havuza girdiğimi iddia ettiler. Yani yapmadığım bir şey ile suçladılar.Ne diyeyim, yazıklar olsun.
 
Levent Bey e katılıyorum, Ottobock alırken iyi düşünün.. Plastik aksamlar kırılabiliyor. Özellikle bagajda taşıyacaksanız ona göre bir sandalye alın... Selametle...
 
ben 2007'den beri manuel sandalye olarak önce 2 yıl Start M2 Effect, sonra da Start M İntro modelini kullandım, ve halen kullanmaktayım...

Start M İntro'yu ev içinde, Start M2 Effect'i dışarıda kullanıyordum... 2008'de akülü sandalye alınca evde yer sorunu yüzünden Start M2 Effect'i balkona koymak zorunda kaldım... 5-6 yıl boyunca Start M2 Effect yazın güneşte kavruldu, kışın yağmurda/karda ıslandı kaldı, ama hiçbir yeri paslanmadı... sadece döşemesinde rutubetten yer yer mantar tutup lekeler oluştu...

sanırım sizinki talihsizlik olmuş...
 
Sayın Katrancalı, diyelim ki bir talihsizlik oldu. Ama bu sıkıntıyı satıcı firmanın gidermesi gerekmiyor mu. Paslanma sorununun olduğu ortada.İki defa servise gitti.Ama sorun çözülmedi. Sonra suçlamalar başladı.
Ben Engelliler biz alışveriş sitesinden tekerlekli sandalye aldım. Kendi hatamdan dolayı ayaklıkları kırıldı. Durumu bildirdim bir gün içinde ayaklıklar elime geçti. Satıcı ahlakı böyle olur.
 
o konuda haklısınız, medikalciler için bizler "müşteri" değiliz, onlara muhtaç bir avuç insanız, bu bakış nasıl değişecek bilmiyorum...

ama ben Otto Bock'un Almanya'daki üretici firmasının tavrına da şaşırdım, onlarda insana saygı vardı ya güya...
 
Üst Alt