Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    PRENSES Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.04-2007
    Son Giriş
    02.03-2016
    Saat
    12:13
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6.816
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Yüzlerce seçenek içinden kendine en uygun sabit ve cep telefonu tarifesini seçmekte zorlanan abonenin imdadına Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) yetişecek.

    Kurum, hazırlayacağı bir internet sitesiyle tarifede kafa karışıklığına son verecek. Eylül ayında hizmete girmesi beklenen sitede aboneler, tarifelerini diğer operatörlerin tarifeleriyle karşılaştırabilecek. Numara taşıma imkânı da bulunan vatandaş, kendisine en uygun tarifeyi sunan operatörden hizmet alabilecek.

    BTK'nın 2011 yılı içinde hizmete sunmayı planladığı diğer bir projesi ise tüketici haklarına yönelik 'fatura üst sınır uygulaması' olacak. Projeyle vatandaş, yüksek telefon faturası sürprizine karşı korunmuş olacak. Tüketici Hakları Yönetmeliği'nde yer alan üst sınır uygulaması, bu yılın ilk 6 ayında hizmete girecek. Sisteme göre, faturalı hat kullanan aboneler, faturalarının üst sınırını belirleyebilecek. Böylece vatandaş, telefon faturası için yapacağı aylık ödemeyi önceden belirleyip bütçesini ayarlayabilecek. Abone, 70 lira olarak belirlediği fatura üst sınırının yüzde 50'sini ve yüzde 75'ini doldurduğunda uyarılacak. Fatura üst sınırının yüzde 90'ına gelindiğinde son uyarı yapılacak. Abonenin, faturanın üst sınırını aşan görüşmesine izin verilmeyecek. Ancak abone talep ederse limit aşımına izin verilecek.

    BTK, ayrıca sabit geniş bant internet hizmeti için daha önce belirlediği kalite standartlarını da uygulamaya koyacak. Buna göre internet hızlı olacak, sayfalar hemen açılacak. Temmuz ayına kadar, internet kalite standardının uygulanmasına başlanacak. İnternet servis sağlayıcılar abonelerine taahhüt ettiği veri aktarım hızını en az yüzde 75 oranında tutturacak. Servis sağlayıcılarının müşteri hizmetlerini arayan abone, 20 saniyede müşteri temsilcisine ulaşacak. İnternet hizmeti sunan işletmecilerin fatura şikâyeti toplam abone sayısının yüzde 1'ini aşamayacak.

    Zaman

  2. #2
    Üye
    SoN_sAvAşÇı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.11-2008
    Son Giriş
    03.03-2017
    Saat
    22:46
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    2.534
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    güzel uygulamalar geliyor faydalı olarak