Toplam 7 mesajın 1-7 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    PRENSES Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.04-2007
    Son Giriş
    02.03-2016
    Saat
    12:13
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6.816
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Dün saat 12:30 - 15:30 arası 3 satlik internet kesintisi yaşandı. Türk Telekom'un 444 0 375 numaralı müşteri hizmetleri telefonu ise sürekli meşgul çaldı. Türk Telekom, ay içerisinde yaşanan hizmet kesintilerinin bedelini vatandaşların faturalarından düşmüyor.
    Tekel olmasının avantajıyla Türkiye'deki tüm veri iletişimini bünyesinde bulunduran Türk Telekom, fahiş fiyat politikası ve kötü hizmeti nedeniyle vatandaşlara kan kusturuyor.

    Sık sık internet kesintileri yaşayan vatandaşla birlikte, internet haber siteleri de Türk Telekom'un sorunlu ve fahiş fiyatlı hizmetlerinden bıkmış durumda. Türk Telekom'la ilgili sıkıntılar bununla da kalmıyor. Türk Telekom aynı zamanda vatandaşı da kandırarak vermediği hizmeti satıyor.

    HİZMET REZALET FİYAT FAHİŞ
    Türkiye'de telekomünikasyon sektöründe tekel konumunda bulunan Türk Telekom, Türkiye halkına dünyanın en fahiş fiyatlı buna mukabil en kötü hizmetini sunuyor. İnternet bağlantı ücretleri ve haberleşme ücretleri dünyanın birçok ülkesindeki fiyatların ortalama 20 katı üzerinde. Japonya'da 100 Megabit hızında internet fiyatı 63 dolar iken, Türk Telekom'un sattığı 4 Megabit hızındaki internet bağlantı hizmetinin bedeli 70 doların üzerinde.

    VATANDAŞI ENAYİ YERİNE KOYUYORLAR
    İnternet bağlantı hızlarını 20 Megabit seviyesine kadar yükselttiğini duyuran Türk Telekom, bazı bölgelerde vatandaşları kandırarak vermediği hizmetin bedelini tahsil ediyor. Vatandaşlara 8 Megabit hızında bağlantı seçeneği sunan Türk Telekom, birçok bölgede bu hızı sağlayacak alt yapı hizmeti veremiyor. Buna rağmen vatandaşı bu konuda uyarmayan Türk Telekom, 8 megabit hızında bağlantı sağlayamamasına rağmen vatandaşa 8 megabitlik bağlantı satıyor ve vermediği bir hizmetin karşılığında vatandaştan para alıyor.

    KENDİ TEKNİK SERVİS ELEMANLARI İTİRAF EDİYOR
    İnternet hızının yavaşlığından şikayet eden vatandaşlara ise, "o bölgedeki altyapımız 8 megabit hızını kaldırmıyor, hızını 2 megabite sabitleyelim" önerisi getiriliyor. Vatandaşın "Peki fatura bedelimde de bir azalma söz konusu olacak mı?" sorusuna ise, "Hayır, aldığınız seçenek 8 megabit olduğu için, o seçenek üzerinden ödeme yapmaya devam edeceksiniz" cevabı veriliyor. Türk Telekom'un bölge müdürlüklerinde çalışan teknik servis personeli de altyapı hizmetlerini yeterince veremediklerini itiraf ediyorlar. Teknik personel, santrallerin ancak 1 km yakınındaki yerlere 8 MB hızında hizmet verebildiklerini, bunun dışında kalan yüzde 90'lık bir alana bu hizmeti veremediklerini söylüyorlar. Kendi personeli bile Türk Telekom'un hizmet anlayışının dürüstlükle bağdaşmadığını kabul ediyor ve "Biz ne yapabiliriz ki, biz burada sadece çalışanız. Biz de mağdur olan vatandaş karşısında üzülüyoruz ancak bizim yapabileceğimiz birşey yok." diyor.

    DEVLETİN KURUMLARI VATANDAŞI NİYE KORUMUYOR?
    Tekel durumundaki Türk Telekom'un fahiş fiyatlı kötü hizmeti karşısında kamu yararına denetim yapmakla görevli devlet kurumları ise sessiz kalıyor. Rekabet Kurulu ve Tüketici Hakları Hakem Heyeti gibi kurullar etkisiz kalırken, hergün yüzlerce vatandaşın şikayetleri ise bir işe yaramıyor.

    YURT ÇAPINDA 3 SAATLİK KESİNTİ
    Dün saat 12:30 - 15:30 arası 3 satlik internet kesintisi yaşandı. Türk Telekom'un 444 0 375 numaralı müşteri hizmetleri telefonu ise sürekli meşgul çaldı. Türk Telekom, ay içerisinde yaşanan hizmet kesintilerinin bedelini vatandaşların faturalarından düşmüyor.

    BAĞLANTIYI KESTİĞİ HALDE ÜCRET ALMAYA DEVAM EDİYOR
    İnternet faturalarını geciktiren vatandaşların bağlantı hizmetini durduran Türk Telekom, faturanın yatırılarak hattın tekrar açıldığı tarihe kadar olan hizmet kesintisinin parasını da hizmet vermiş gibi vatandaştan tahsil ediyor. Bu durumla ilgili yüzlerce şikayete rağmen hiçbir ilgili kurum Türk Telekom'un elde ettiği haksız kazanç girişimine dur demiyor.

    Memurlar.net

  2. #2
    Üye
    SERAFİM Avatarı

    Gerçek Adı
    Murat
    Üyelik Tarihi
    04.05-2010
    Son Giriş
    06.11-2016
    Saat
    15:14
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.444
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    eleştirmek mi önce toplum olarak kendinizi eleştirin neden bu üllede tekelciliğe fırsat veriyorsunuz,amerikada 2300 e yakın tv kanalı var kim hepsini satın alıp politikasını yürütebilir,amerikada 750 civarında internet servis sağlayıcısı var,nüfusu bizle yakın olan almanyada 250 civarında internet servis sağlayıcısı var,ama burada bu tekelcilik olduğu müddettçe bu haksızlıklar bu zorbalıklar ,bu işsizlik sıkıntıları devam edecek maalesef,toplum olarak ne kadar önem veriyoruz kişisel gelişime

  3. #3
    Üye
    alperencsm Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.04-2009
    Son Giriş
    13.01-2014
    Saat
    15:26
    Yaşadığı Yer
    mersin - bozyazı
    Mesaj
    788
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kesintini yurt çapında olduğunu bilmiyordum, babamın faturaları aksattığını düşünürken bir tarafdan ttnet m.h telefon etmekle meşguldum, binlerce kişi gibi bende düşüremedim derken bakdım modemimim ışığı yandı, kaldığı yerden devam

  4. #4
    Üye
    PRENSES Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.04-2007
    Son Giriş
    02.03-2016
    Saat
    12:13
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6.816
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Dün benimde internetim yoktu ama ben sadece sorunun bende olduğunu düşünmüştüm. Sorun Türkiye genelindeymiş.

  5. #5
    Üye
    senveben Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.04-2008
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    15:29
    Mesaj
    176
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    8 mb geçtiğimde hızım 1 mb altındaydı. Hiç bir zaman böyle şeylere müsade etmeyen birisi olarak ortalığı birbirine kattım. Tam 1 hafta uğraştılar gel git onu dene bunu dene bir türlü beceremediler. En sonunda şube müdürü devreye girdi, mümkün değil santrale 500 metre mesafede bir yerin 8 mb çekmemesi diye ama sonuç değişmedi. Bende iptal edin dedim ve en sonunda sanırım tüm kabloları değiştirdiler ve şimdi 24 saat hızım 7 mb altına asla düşmez. Dowland hızımda 700-800 arasıdır herzaman. Biraz uğraşmak gerekiyor burası TÜRKİYE.............

  6. #6
    Forum Moderatörü
    mac72 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercihan
    Üyelik Tarihi
    17.01-2009
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:37
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    40.809
    Alınan Beğeniler
    52
    Verilen Beğeniler
    56
    Blog Mesajları
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İptal ettirmeye kalktığınızda aboneliği bi yalvarmadıkları kalıyor 3ayrı kişi arıyor...böyle zamanlarda arayın size cevap verecek bi Allahın kulunu bulamazsınız

  7. #7
    Üye
    azizkanmaz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.06-2008
    Son Giriş
    17.09-2017
    Saat
    12:34
    Yaşadığı Yer
    ŞANLIURFA
    Mesaj
    1.330
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    benim bağlantım dün saat 13.30 ile 20.30 arası yoktu hiç bişi anlamıyorum önce dedim modemden dir reset attım boş modemi değiştiirdim boş saat 20.30. ile 21.00 da kendiliğinden gelmiş