Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    bLaCkRaCe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.09-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:02
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.226
    Alınan Beğeniler
    16
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    10 gündür internet bağlantım sürekli kopuyordu ve kopmadığın da ise bir sayfayı açana kadar illallah ettiriyordu ve durum hala devam ediyor. 3 kere 444 03 75 numaralı telefonu arayıp durumu bildirdim ancak bir gelişme olmadı en son şikayetvar sitesinde yazdım ve bu sabah 444 03 75 numaralı telefondan arandım.

    Telefonda ki kişi ankastre kutusuna kadar bakıldığını ve hiç bir sorun olmadığını söyledi. Evin içinde ki kablolara bakmıyorlarmış ben elektrikçi çağırıp baktırcakmışım.

    Bağlantım hala berbat. LAN ışığı sürekli yanıp sönüyor hiç durmadan.

    Sizin yorumunuz nedir bu duruma ve ben bu sıkıntıdan nasıl kurtulabilirim.

    Hiç bir kablo çıkarma ekleme yada evde herhangi bir taşıma işide yapmadık.

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:27
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.883
    Alınan Beğeniler
    940
    Verilen Beğeniler
    1.233

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Şu lanet elektrik kesintisinden sonra her şey sapıttı. Bizde de bu tür aksaklıklar oldu ama şimdi düzeldi. Şu anda sadece cep telefonlarımızda çekim sorunu var o kadar.

  3. #3
    Forum Moderatörü
    mac72 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercihan
    Üyelik Tarihi
    17.01-2009
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    21:06
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    40.794
    Alınan Beğeniler
    52
    Verilen Beğeniler
    56
    Blog Mesajları
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bir ara bende benzer bi sorun yaşadım netim yoktu , bende yine arıza var diye bekledikten sonra müşteri hizmetlerini aradım..Benim arıza var diye beklemem boşunaymış...DNS yi değiştirmiştim değiştirdiğim DNS çalışmadığı için giremiyormuşum... Olabilir mi? bilmiyorum, yine de bi kontrol edin isterseniz..

  4. #4
    Üye
    [musti] Avatarı

    Gerçek Adı
    Mustafa
    Üyelik Tarihi
    03.07-2014
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    hatay
    Mesaj
    370
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bilgisayarınız ile modem arasındaki kabloyu çıkarıp
    kablosuz ağa bağlanın (bilgisayarınız destekliyorsa)
    sonra modem şifresini girip deneyin..

  5. #5
    Üye
    Tuna tuna Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.08-2014
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Kopmaktan bıkmıştım , 20 sefer gelip gittiler, akla gelen her şey yapıldı , iki sefer modem , üç sefer paket değiştirdik , bu arada evdeki kablolarla birlikte bilgisayarıda değiştirdik , en sonunda hattın iptaline dayandık , en son geldiklerinde bu kopmaların yağmurlu havada arttığını ve eve gelen kabloya tekrar bakmalarını yoksa ellemeden gitmelerini söyledim , netice itibari ile kabloda kopukluk olduğunu en sonunda tespit edebildiler , kablo değişince sorun çözüldü.
    Bu arada , modem VDSL oldu ve bu modeme uygun bir pakete geçtik , bunun çok önemli olduğunu deneyerek öğrendim , TTnetin arıza için gönderdiği elemanlarında maalesef iş yok ve bu çok önemli !!!.