Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    uzunomer Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.11-2010
    Son Giriş
    19.08-2011
    Saat
    00:38
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar ben 89/2 tertip olarak acemi birliği erzincan usta birliği kıbrısa gitmiştim.
    acemi birliğinde kollarımdaki rahatsızlıktan dolayı spor istirahati almıştım. yani spordan muaftım. kolumdaki sorun (cubitus recurvatum) olarak geçio tıpta.

    neyse usta birliği kıbrısta kollarımdaki sorun için ortapediye sevk edildim. orda doktorlar inceledi. röntgen felan derken askerliğe elverişli deildir raporu verdiler. 2009/9 ayında geri döndüm.
    raporun aslı elime yeni geçti. bu raporla ben ne yapabilirim. bana bir faydası olur mu yada zararı. veya devletten veya askeriyeden bi para talep edebilirmiyim.

    cvplarınız için şimdiden tşkler.

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    10:12
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.943
    Alınan Beğeniler
    963
    Verilen Beğeniler
    1.251

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Askeri hastaneden alınan rapor sivilde hiç bir anlam ifade etmez (tam tersi de aynen geçerlidir)

    Sakat statüsünde haklardan yararlanabilmek için yetkili hastaneler'den birinden rapor almanız gerek. Hastaneler sakatlık oranı cetveli'ne göre oran belirlerler... Mümkünse bir kurum sevki ile hastaneye gidip rapor alın. Böylece rapor çok daha sahih olur ve rapor için ücret ödemezsiniz.

  3. #3
    Üye
    uzunomer Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.11-2010
    Son Giriş
    19.08-2011
    Saat
    00:38
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    tşk ederim